[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 17 november om 14:05 uur.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Iemand die de 128gb zwart na 20 oktober heeft besteld, hem al heeft kunnen ophalen of geleverd gekregen? 

Nee, ik denk het niet.. Ik heb 11-10 besteld en ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren helaas. 

Je zou deze week bericht moeten krijgen aangezien je al 6 weken wacht. Ik ben benieuwd, laat het ons aub weten!

Oh dat duurt al lang dan, heb je hem voor ophalen in de winkel staan of levering aan huis? 

Sorry negeer mijn bericht, ik heb over het hoofd gezien dat het om de zwarte gaat. Ik heb de paarse besteld :). 

Oh hahah maakt niet uit, ik hoop dat het voor jou snel gaat! :)

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 17 november om 14:05 uur.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Iemand die de 128gb zwart na 20 oktober heeft besteld, hem al heeft kunnen ophalen of geleverd gekregen? 

Nee, ik denk het niet.. Ik heb 11-10 besteld en ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren helaas. 

Je zou deze week bericht moeten krijgen aangezien je al 6 weken wacht. Ik ben benieuwd, laat het ons aub weten!

Oh dat duurt al lang dan, heb je hem voor ophalen in de winkel staan of levering aan huis? 

Sorry negeer mijn bericht, ik heb over het hoofd gezien dat het om de zwarte gaat. Ik heb de paarse besteld :). 

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 17 november om 14:05 uur.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Iemand die de 128gb zwart na 20 oktober heeft besteld, hem al heeft kunnen ophalen of geleverd gekregen? 

Nee, ik denk het niet.. Ik heb 11-10 besteld en ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren helaas. 

Je zou deze week bericht moeten krijgen aangezien je al 6 weken wacht. Ik ben benieuwd, laat het ons aub weten!

Oh dat duurt al lang dan, heb je hem voor ophalen in de winkel staan of levering aan huis? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 17 november om 14:05 uur.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Iemand die de 128gb zwart na 20 oktober heeft besteld, hem al heeft kunnen ophalen of geleverd gekregen? 

Nee, ik denk het niet.. Ik heb 11-10 besteld en ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren helaas. 

Je zou deze week bericht moeten krijgen aangezien je al 6 weken wacht. Ik ben benieuwd, laat het ons aub weten!

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 17 november om 14:05 uur.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Iemand die de 128gb zwart na 20 oktober heeft besteld, hem al heeft kunnen ophalen of geleverd gekregen? 

Nee, ik denk het niet.. Ik heb 11-10 besteld en ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren helaas. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 17 november om 14:05 uur.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Iemand die de 128gb zwart na 20 oktober heeft besteld, hem al heeft kunnen ophalen of geleverd gekregen? 

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Wat fijn! Het is dat ik een Early Renewal heb aangevraagd en de telefoon heel graag wil anders had ik het ook zeker zo gedaan.

Deze wachttijden zijn echt bizar bij T-Mobile.

Veel plezier met je telefoon 😃

Hoelang wacht je al? 

Vanaf 11 oktober maar een medewerker heeft mijn bestelling geannuleerd met belofte dat ik de telefoon in de shop op kon halen, wat dus niet waar was. En nu moet ik weer achteraan aansluiten.

Ik zat al op 5 weken wachttijd. 

(iPhone 14 Pro Max 256gb paars)

 

En jij?

 

Wat naar, ik heb ‘m toevalling ook op 11 oktober besteld. Zit nu week 5 maar denk dat ik de volle 8 zal moeten wachten ( of zelfs meer) 🥲. 

Heb jij de 128gb versie of de 256gb ?

Hier boven heeft iemand haar bestelling geannuleerd bij T-Mobile en heeft m bij Belsimpel besteld en kreeg de telefoon de volgende dag binnen. Is dat geen optie voor jou?

 

Dat heb ik ook geprobeerd maar dat was niet mogelijk omdat de twee weken bedenktijd al voorbij waren. Je moet hem in dat geval dus helaas uitzitten :(. Zo zuur om te zien dat de levertijden bij elke andere provider een stuk minder zijn. 

O wauw, is dat niet pas zodra je het product daadwerkelijk hebt ontvangen? Die twee weken bedenktijd? 

Ja, heel zuur.. :-(

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Wat fijn! Het is dat ik een Early Renewal heb aangevraagd en de telefoon heel graag wil anders had ik het ook zeker zo gedaan.

Deze wachttijden zijn echt bizar bij T-Mobile.

Veel plezier met je telefoon 😃

Hoelang wacht je al? 

Vanaf 11 oktober maar een medewerker heeft mijn bestelling geannuleerd met belofte dat ik de telefoon in de shop op kon halen, wat dus niet waar was. En nu moet ik weer achteraan aansluiten.

Ik zat al op 5 weken wachttijd. 

(iPhone 14 Pro Max 256gb paars)

 

En jij?

 

Wat naar, ik heb ‘m toevalling ook op 11 oktober besteld. Zit nu week 5 maar denk dat ik de volle 8 zal moeten wachten ( of zelfs meer) 🥲. 

Heb jij de 128gb versie of de 256gb ?

Hier boven heeft iemand haar bestelling geannuleerd bij T-Mobile en heeft m bij Belsimpel besteld en kreeg de telefoon de volgende dag binnen. Is dat geen optie voor jou?

 

Dat heb ik ook geprobeerd maar dat was niet mogelijk omdat de twee weken bedenktijd al voorbij waren. Je moet hem in dat geval dus helaas uitzitten :(. Zo zuur om te zien dat de levertijden bij elke andere provider een stuk minder zijn. 

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Wat fijn! Het is dat ik een Early Renewal heb aangevraagd en de telefoon heel graag wil anders had ik het ook zeker zo gedaan.

Deze wachttijden zijn echt bizar bij T-Mobile.

Veel plezier met je telefoon 😃

Hoelang wacht je al? 

Vanaf 11 oktober maar een medewerker heeft mijn bestelling geannuleerd met belofte dat ik de telefoon in de shop op kon halen, wat dus niet waar was. En nu moet ik weer achteraan aansluiten.

Ik zat al op 5 weken wachttijd. 

(iPhone 14 Pro Max 256gb paars)

 

En jij?

 

Wat naar, ik heb ‘m toevalling ook op 11 oktober besteld. Zit nu week 5 maar denk dat ik de volle 8 zal moeten wachten ( of zelfs meer) 🥲. 

Heb jij de 128gb versie of de 256gb ?

Hier boven heeft iemand haar bestelling geannuleerd bij T-Mobile en heeft m bij Belsimpel besteld en kreeg de telefoon de volgende dag binnen. Is dat geen optie voor jou?

 

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Wat fijn! Het is dat ik een Early Renewal heb aangevraagd en de telefoon heel graag wil anders had ik het ook zeker zo gedaan.

Deze wachttijden zijn echt bizar bij T-Mobile.

Veel plezier met je telefoon 😃

Hoelang wacht je al? 

Vanaf 11 oktober maar een medewerker heeft mijn bestelling geannuleerd met belofte dat ik de telefoon in de shop op kon halen, wat dus niet waar was. En nu moet ik weer achteraan aansluiten.

Ik zat al op 5 weken wachttijd. 

(iPhone 14 Pro Max 256gb paars)

 

En jij?

 

Wat naar, ik heb ‘m toevalling ook op 11 oktober besteld. Zit nu week 5 maar denk dat ik de volle 8 zal moeten wachten ( of zelfs meer) 🥲. 

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Wat fijn! Het is dat ik een Early Renewal heb aangevraagd en de telefoon heel graag wil anders had ik het ook zeker zo gedaan.

Deze wachttijden zijn echt bizar bij T-Mobile.

Veel plezier met je telefoon 😃

Hoelang wacht je al? 

Vanaf 11 oktober maar een medewerker heeft mijn bestelling geannuleerd met belofte dat ik de telefoon in de shop op kon halen, wat dus niet waar was. En nu moet ik weer achteraan aansluiten.

Ik zat al op 5 weken wachttijd. 

(iPhone 14 Pro Max 256gb paars)

 

En jij?

 

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Wat fijn! Het is dat ik een Early Renewal heb aangevraagd en de telefoon heel graag wil anders had ik het ook zeker zo gedaan.

Deze wachttijden zijn echt bizar bij T-Mobile.

Veel plezier met je telefoon 😃

Hoelang wacht je al? 

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Wat fijn! Het is dat ik een Early Renewal heb aangevraagd en de telefoon heel graag wil anders had ik het ook zeker zo gedaan.

Deze wachttijden zijn echt bizar bij T-Mobile.

Veel plezier met je telefoon 😃

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Toch wel gekregen gelukkig, veel plezier ermee! 

Reputatie 4

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Reputatie 4

Ik heb zojuist geannuleerd ik ben er klaar mee de bezorgtijden zijn weer verlengd.

Balen, had je 512GB paars? Echt niet normaal dat een grote speler als T-mobile het zo slecht heeft geregeld. 8-10 weken wachttijd! Nergens anders duurt het zolang, denk dat ik ook ga annuleren. Waar ga je nu bestellen?  

Ik heb gelijk een bestelling bij Belsimpel gedaan hij staat nu op Tmobile moet de abonnementsaanvraag afhandelen en dan krijg ik hem morgen. 

Ik had inderdaad 512GB die heb ik ook nu weer genomen. Ik hoop alleen dat de terugbetaling door Tmobile wel goed gaat. Want tot nu toe gaat alles mis.

Ik hoorde dat Belsimpel ook niet best is, ze zeggen volgende dag levering maar annuleren je bestelling als er geen voorraad is. Ik hoop dat het bij jouw wel goed gaat. Laat ons weten als je hem binnen hebt. 

Hij is nu verzonden dus ik heb hem als het goed is morgen. Ik laat het weten en dan ben ik in ieder geval een jaar weg hier. Ik heb tot nog toe nooit problemen gehad bij Belsimpel en heb er best wat dingen gekocht.

 

Ik heb zojuist geannuleerd ik ben er klaar mee de bezorgtijden zijn weer verlengd.

Balen, had je 512GB paars? Echt niet normaal dat een grote speler als T-mobile het zo slecht heeft geregeld. 8-10 weken wachttijd! Nergens anders duurt het zolang, denk dat ik ook ga annuleren. Waar ga je nu bestellen?  

Ik heb gelijk een bestelling bij Belsimpel gedaan hij staat nu op Tmobile moet de abonnementsaanvraag afhandelen en dan krijg ik hem morgen. 

Ik had inderdaad 512GB die heb ik ook nu weer genomen. Ik hoop alleen dat de terugbetaling door Tmobile wel goed gaat. Want tot nu toe gaat alles mis.

Ik hoorde dat Belsimpel ook niet best is, ze zeggen volgende dag levering maar annuleren je bestelling als er geen voorraad is. Ik hoop dat het bij jouw wel goed gaat. Laat ons weten als je hem binnen hebt. 

Reputatie 4

Ik heb zojuist geannuleerd ik ben er klaar mee de bezorgtijden zijn weer verlengd.

Balen, had je 512GB paars? Echt niet normaal dat een grote speler als T-mobile het zo slecht heeft geregeld. 8-10 weken wachttijd! Nergens anders duurt het zolang, denk dat ik ook ga annuleren. Waar ga je nu bestellen?  

Ik heb gelijk een bestelling bij Belsimpel gedaan hij staat nu op Tmobile moet de abonnementsaanvraag afhandelen en dan krijg ik hem morgen. 

Ik had inderdaad 512GB die heb ik ook nu weer genomen. Ik hoop alleen dat de terugbetaling door Tmobile wel goed gaat. Want tot nu toe gaat alles mis.

Ik heb zojuist geannuleerd ik ben er klaar mee de bezorgtijden zijn weer verlengd.

Balen, had je 512GB paars? Echt niet normaal dat een grote speler als T-mobile het zo slecht heeft geregeld. 8-10 weken wachttijd! Nergens anders duurt het zolang, denk dat ik ook ga annuleren. Waar ga je nu bestellen?  

Reputatie 4

Ik heb zojuist geannuleerd ik ben er klaar mee de bezorgtijden zijn weer verlengd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 4

Goedemorgen, ik heb op 11-10 de iphone 14 pro max paars 128gb besteld. Even voor de duidelijkheid, moet ik nu 6-8 weken aanhouden vanaf 02-10 of vanaf 11-10?

Vraag ik me ook af. 

Het zou moeten zijn vanaf de besteldatum, maar aangezien de leveringen zo langzaam gaan…heb ik geen idee of ze dat ook gaan halen.

Dus 6 tot 8 weken vanaf 02-10? 

Nee vanaf de datum dat jij besteld hebt