[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Goedemorgen, ik heb op 11-10 de iphone 14 pro max paars 128gb besteld. Even voor de duidelijkheid, moet ik nu 6-8 weken aanhouden vanaf 02-10 of vanaf 11-10?

Vraag ik me ook af. 

Het zou moeten zijn vanaf de besteldatum, maar aangezien de leveringen zo langzaam gaan…heb ik geen idee of ze dat ook gaan halen.

Dus 6 tot 8 weken vanaf 02-10? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ordered on 9th of September. It is more than 9 weeks waiting. Do you have any idea how long should I wait? (14 pro max, purple, 128)

Reputatie 4

Helaas hebben ze bij de T-Mobile shop mijn bestelling gisteren geannuleerd en mij daarbij beloofd dat ik de telefoon vandaag in de shop kon afhalen.

Toen ik daar kwam wist niemand ervan. En ook zeiden ze tegen me dat je een Early renewal niet kon afhalen in de shop terwijl de medewerker mij dit gisteren heeft beloofd. Hij belde het zelfs nog na om te bevestigen.

Nu sta ik weer achterin de rij doordat een medewerker mijn bestelling heeft geannuleerd terwijl ik al bijna op 5 weken wachttijd zat voor een iPhone 14 pro max paars 256gb.

Het enige dat ze konden doen was een "sorry" en de eenmalige kosten vergoeden die je moet betalen bij een renewal. Echt zo balen en zo slecht. Een andere medewerker die het voor mij probeerde op te lossen en wilde proberen of ik alsnog prio kon krijgen op mijn bestelling is het niet gelukt bij de klantenservice die hij belde.

Door een fout van hun medewerker is mijn bestelling geannuleerd en ze zeggen dus tegen mij als klant, bekijk het maar. Helaas mevrouw, ga maar weer achteraan in de rij.

Heb 'm goed hangen en begrijp niet dat T-Mobile dit zo op deze manier 'oplost'. Niet dus.

 

Rare actie…. maar ja dit is niet de enige actie die niet te begrijpen is. Ik heb er wel meer gelezen en zelf gehad met mijn bestellingen.

Helaas hebben ze bij de T-Mobile shop mijn bestelling gisteren geannuleerd en mij daarbij beloofd dat ik de telefoon vandaag in de shop kon afhalen.

Toen ik daar kwam wist niemand ervan. En ook zeiden ze tegen me dat je een Early renewal niet kon afhalen in de shop terwijl de medewerker mij dit gisteren heeft beloofd. Hij belde het zelfs nog na om te bevestigen.

Nu sta ik weer achterin de rij doordat een medewerker mijn bestelling heeft geannuleerd terwijl ik al bijna op 5 weken wachttijd zat voor een iPhone 14 pro max paars 256gb.

Het enige dat ze konden doen was een "sorry" en de eenmalige kosten vergoeden die je moet betalen bij een renewal. Echt zo balen en zo slecht. Een andere medewerker die het voor mij probeerde op te lossen en wilde proberen of ik alsnog prio kon krijgen op mijn bestelling is het niet gelukt bij de klantenservice die hij belde.

Door een fout van hun medewerker is mijn bestelling geannuleerd en ze zeggen dus tegen mij als klant, bekijk het maar. Helaas mevrouw, ga maar weer achteraan in de rij.

Heb 'm goed hangen en begrijp niet dat T-Mobile dit zo op deze manier 'oplost'. Niet dus.

 

Reputatie 4

Heeft iemand de paarse 512gb besteldatum in okt al gehad?

 

Reputatie 4

Goedemorgen, ik heb op 11-10 de iphone 14 pro max paars 128gb besteld. Even voor de duidelijkheid, moet ik nu 6-8 weken aanhouden vanaf 02-10 of vanaf 11-10?

Vraag ik me ook af. 

Het zou moeten zijn vanaf de besteldatum, maar aangezien de leveringen zo langzaam gaan…heb ik geen idee of ze dat ook gaan halen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Goedemorgen, ik heb op 11-10 de iphone 14 pro max paars 128gb besteld. Even voor de duidelijkheid, moet ik nu 6-8 weken aanhouden vanaf 02-10 of vanaf 11-10?

Vraag ik me ook af. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Goedemorgen, ik heb op 11-10 de iphone 14 pro max paars 128gb besteld. Even voor de duidelijkheid, moet ik nu 6-8 weken aanhouden vanaf 02-10 of vanaf 11-10?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

11-10 besteld. Morgen 4 weken, ben heel benieuwd wanneer de volgende update komt.

Reputatie 4

Nieuwe week nieuwe kansen 🤞🏼🤞🏼

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 4

@loesjevh BIj een verlenging is wat je beschrijft normaal. 

 

Je hebt een order geplaatst voor een verlenging, maar die gaat pas in als je er ook daadwerkelijk voor getekend hebt. Tot die tijd zul je in de portal gewoon je 'oude' contract zien, met de oude einddatum.

Ook de melding dat je mag verlengen blijft actief. Ga je deze echter weer doorlopen, krijg je de melding dat deze geannuleerd wordt, omdat er al een verlenging actief is. Het is raar, maar het IT systeem van T-mobile kan blijkbaar niet overweg met een geplaatst verlenging.

 

Als het goed is, heb je van t-mobile een aantal mails gehad, na het plaatsen van je bestelling. De eerste is een bevestiging dat je een bestelling geplaatst hebt en dat je bestelnummer + info zo snel mogelijk naar je toe gestuurd wordt. De tweede is dan de mail met het daadwerkelijke bestelnummer + info.

De leertijden van de eerste batch iPhones was, uit mijn hoofd, 4-6 weken. Jij zit nu al in week 8. Mocht je nog niet met de klantenservice gebeld hebben, zou ik dat in ieder geval even doen. Ook als je de mail met het definitieve bestelnummer niet gekregen hebt, bellen.

Ik vraag mij ondertussen af of er niks mis is gegaan met mijn order. 9-09 besteld, spacezwart, 128 gb, ophalen. Ik zit inmiddels in wachtweek 8. 

Op de site van t-mobile geeft hij aan dat ik kan verlengen, maar als ik op verder druk zegt hij dat het toch niet kan. Mijn nieuwe abbo staat nergens vernoemd bij my t-mobile. 

Mijn oude abbo loopt af over 3 weken en begin mijn nu wel zorgen te maken. Iemand advies of is het gewoon wachten?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 4

Echt rare situatie 

Hoera, vandaag na 7,5 weken wachten heb ik mijn telefoon kunnen ophalen in de winkel. Online afgesloten abonnement is geannuleerd, in de winkel een nieuwe verlenging afgesloten en naar huis met het gewilde toestel. Ter compensatie voor het lange wachten en de missers van T-mobile kreeg ik een walletcase gratis, heel sjiek! Succes allemaal met het wachten en geduld betrachten, hopelijk hebben jullie je telefoon ook spoedig!

Gefeliciteerd

jeetje dat was echt een lange zit maar veel plezier ermee ✌🏽

Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..

Rare situatie..je zou denken dat ze op zijn minst moeten kunnen zien waar je bestelling blijft hangen. Maar als je bestelling niet door komt misschien toch maar elders bestellen. Zonde van de wachttijd maar na 7 weken en de leverdatum op de lijst staat al op 07-10. Ik zit op 3 weken vanaf mijn nieuwe bestelling ( iets meer dan 6 weken vanaf mijn eerste bestelling) en ik zit er zwaar aan te denken om te annuleren. Niet als provider want ben blij met T mobile als provider maar als leverancier ben ik er wel klaar mee. Enige minpunt is ik las dat je je aanbetaling pas na 2 weken terug krijgt, dat weerhoud me ervan om het nu te doen.

Ik liep vandaag even bij de T-mobile shop naar binnen om te vragen of zij er iets van snappen, blijkt dat ze het toestel dat ik wil gewoon op voorraad hebben daar…. Alleen jammer dan mijn verlenging niet meteen geannuleerd kon worden, daarvoor moesten ze een ticket aanmaken. Als dat is verwerkt kan ik van de week het toestel in de winkel ophalen.

Echt rare situatie 

Hoera, vandaag na 7,5 weken wachten heb ik mijn telefoon kunnen ophalen in de winkel. Online afgesloten abonnement is geannuleerd, in de winkel een nieuwe verlenging afgesloten en naar huis met het gewilde toestel. Ter compensatie voor het lange wachten en de missers van T-mobile kreeg ik een walletcase gratis, heel sjiek! Succes allemaal met het wachten en geduld betrachten, hopelijk hebben jullie je telefoon ook spoedig!

Reputatie 4

Nog geen update? Het is alweer 5 dagen sinds de laatste update 

Reputatie 4

Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..

Rare situatie..je zou denken dat ze op zijn minst moeten kunnen zien waar je bestelling blijft hangen. Maar als je bestelling niet door komt misschien toch maar elders bestellen. Zonde van de wachttijd maar na 7 weken en de leverdatum op de lijst staat al op 07-10. Ik zit op 3 weken vanaf mijn nieuwe bestelling ( iets meer dan 6 weken vanaf mijn eerste bestelling) en ik zit er zwaar aan te denken om te annuleren. Niet als provider want ben blij met T mobile als provider maar als leverancier ben ik er wel klaar mee. Enige minpunt is ik las dat je je aanbetaling pas na 2 weken terug krijgt, dat weerhoud me ervan om het nu te doen.

Klopt, duurt inderdaad tot 14 dagen, maar ik denk serieus dat je dan nog sneller je telefoon in huis hebt. Belsimpel levert volgende werkdag.

Waarschijnlijk wel ik heb woensdag op de dag dat hij uitkwam een iPad Pro besteld volgende dag in huis 

Reputatie 4

Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..

Rare situatie..je zou denken dat ze op zijn minst moeten kunnen zien waar je bestelling blijft hangen. Maar als je bestelling niet door komt misschien toch maar elders bestellen. Zonde van de wachttijd maar na 7 weken en de leverdatum op de lijst staat al op 07-10. Ik zit op 3 weken vanaf mijn nieuwe bestelling ( iets meer dan 6 weken vanaf mijn eerste bestelling) en ik zit er zwaar aan te denken om te annuleren. Niet als provider want ben blij met T mobile als provider maar als leverancier ben ik er wel klaar mee. Enige minpunt is ik las dat je je aanbetaling pas na 2 weken terug krijgt, dat weerhoud me ervan om het nu te doen.

Ik liep vandaag even bij de T-mobile shop naar binnen om te vragen of zij er iets van snappen, blijkt dat ze het toestel dat ik wil gewoon op voorraad hebben daar…. Alleen jammer dan mijn verlenging niet meteen geannuleerd kon worden, daarvoor moesten ze een ticket aanmaken. Als dat is verwerkt kan ik van de week het toestel in de winkel ophalen.

Echt rare situatie 

Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..

Rare situatie..je zou denken dat ze op zijn minst moeten kunnen zien waar je bestelling blijft hangen. Maar als je bestelling niet door komt misschien toch maar elders bestellen. Zonde van de wachttijd maar na 7 weken en de leverdatum op de lijst staat al op 07-10. Ik zit op 3 weken vanaf mijn nieuwe bestelling ( iets meer dan 6 weken vanaf mijn eerste bestelling) en ik zit er zwaar aan te denken om te annuleren. Niet als provider want ben blij met T mobile als provider maar als leverancier ben ik er wel klaar mee. Enige minpunt is ik las dat je je aanbetaling pas na 2 weken terug krijgt, dat weerhoud me ervan om het nu te doen.

Ik liep vandaag even bij de T-mobile shop naar binnen om te vragen of zij er iets van snappen, blijkt dat ze het toestel dat ik wil gewoon op voorraad hebben daar…. Alleen jammer dan mijn verlenging niet meteen geannuleerd kon worden, daarvoor moesten ze een ticket aanmaken. Als dat is verwerkt kan ik van de week het toestel in de winkel ophalen.

Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..

Rare situatie..je zou denken dat ze op zijn minst moeten kunnen zien waar je bestelling blijft hangen. Maar als je bestelling niet door komt misschien toch maar elders bestellen. Zonde van de wachttijd maar na 7 weken en de leverdatum op de lijst staat al op 07-10. Ik zit op 3 weken vanaf mijn nieuwe bestelling ( iets meer dan 6 weken vanaf mijn eerste bestelling) en ik zit er zwaar aan te denken om te annuleren. Niet als provider want ben blij met T mobile als provider maar als leverancier ben ik er wel klaar mee. Enige minpunt is ik las dat je je aanbetaling pas na 2 weken terug krijgt, dat weerhoud me ervan om het nu te doen.

Klopt, duurt inderdaad tot 14 dagen, maar ik denk serieus dat je dan nog sneller je telefoon in huis hebt. Belsimpel levert volgende werkdag.