[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

10-9 besteld rond 14:30, vandaag ineens bericht gekregen van T-Mobile dat ik het mocht komen ophalen iPhone 14 pro Max 128 gb zwart 🥳 

Fijnn ik heb 9/9 besteld de 14 pro max 256gb paars en nogsteeds niks echt om te janken wordt echt steeds verdrietiger

maar veel plezier met je telefoon toch iemand die hem krijgt😁

Het lijkt net of er in de 256gb paars geen beweging zit. Ik heb die nauwelijks voorbij zien komen als ontvangen.

Mijn 256GB Pro Max Paars wordt morgen bezorgd! 
 

Reputatie 2

Hopelijk mogen we morgen of van het weekend ook! Geen sms nog…

Reputatie 4

Oh er zit een beetje beweging in de paarse 

veel plezier ermee @AjArvind @TalithaS ik kan niet wachten! Maar ze zitten nog steeds bij de lage ordernummers 😢

Reputatie 2

10-9 besteld rond 14:30, vandaag ineens bericht gekregen van T-Mobile dat ik het mocht komen ophalen iPhone 14 pro Max 128 gb zwart 🥳 

Fijnn ik heb 9/9 besteld de 14 pro max 256gb paars en nogsteeds niks echt om te janken wordt echt steeds verdrietiger

maar veel plezier met je telefoon toch iemand die hem krijgt😁

Het lijkt net of er in de 256gb paars geen beweging zit. Ik heb die nauwelijks voorbij zien komen als ontvangen.

Ja ik heb ze nog 0x voorbij zien komen je zou bijna zeggen dat ze gewoon niet gemaakt worden 

Reputatie 4

10-9 besteld rond 14:30, vandaag ineens bericht gekregen van T-Mobile dat ik het mocht komen ophalen iPhone 14 pro Max 128 gb zwart 🥳 

Fijnn ik heb 9/9 besteld de 14 pro max 256gb paars en nogsteeds niks echt om te janken wordt echt steeds verdrietiger

maar veel plezier met je telefoon toch iemand die hem krijgt😁

Het lijkt net of er in de 256gb paars geen beweging zit. Ik heb die nauwelijks voorbij zien komen als ontvangen.

Ja ik heb ze nog 0x voorbij zien komen je zou bijna zeggen dat ze gewoon niet gemaakt worden 

Ze zijn wel langs geweest maar heel weinig 2x uit mijn hoofd 

Heeft iemand al de de paarse 1tb mogen ophalen ik zie nog niemand in de comments die het over dat model heeft btw heb hem 9-9 14.02 besteld 75318xxx en nog niks gehoord wordt er moe van pffff

 

Reputatie 4

 

Nou heb hem net gehaald hoor! Ik vind die paarse wel echt gaaf zeg. Had weer die fijne behulpzame medewerker, echter super dus!

Even wat informatie voor de ophalers. Je iPhone wordt echt voor jou persoonlijk geleverd bij T-Mobile. Mijn nieuwe iPhone zat dus in een zak met mijn naam erop en is zo afgeleverd bij de shop, dat bevestigde de medewerker ook. In die winkel stoppen ze hem nog in extra beveiliging. Dus die twee voorraden enzo die ze hanteren is echt stom. Het is niet zo dat ze bij de winkel 10 stuks geleverd krijgen en dat ze die zelf moeten toewijzen. Wel krijgen ze vaak de leveringen op naam en wat vrije voorraad voor op de plank.

 

@TalithaS, fijn te lezen dat je je iPhone hebt. Dat je telefoon op naam staat maakt het verhaal eigenlijk alleen maar gekker. Want als je telefoon op naam zou staan, dan zou T-Mobile ook gewoon voor de winkel bestellingen FiFo kunnen hanteren. Jou bestelnummer lag behoorlijk voor op dat van mij en ik loop er al bijna 2 weken mee rond. Dan hadden ze op mijn iPhone ook makkelijk jou naam kunnen zetten (en dat hadden ze dan ook eigenlijk moeten doen volgens FiFo) en naar jou shop kunnen sturen. 

Reputatie 4

 

Nou heb hem net gehaald hoor! Ik vind die paarse wel echt gaaf zeg. Had weer die fijne behulpzame medewerker, echter super dus!

Even wat informatie voor de ophalers. Je iPhone wordt echt voor jou persoonlijk geleverd bij T-Mobile. Mijn nieuwe iPhone zat dus in een zak met mijn naam erop en is zo afgeleverd bij de shop, dat bevestigde de medewerker ook. In die winkel stoppen ze hem nog in extra beveiliging. Dus die twee voorraden enzo die ze hanteren is echt stom. Het is niet zo dat ze bij de winkel 10 stuks geleverd krijgen en dat ze die zelf moeten toewijzen. Wel krijgen ze vaak de leveringen op naam en wat vrije voorraad voor op de plank.

 

@TalithaS, fijn te lezen dat je je iPhone hebt. Dat je telefoon op naam staat maakt het verhaal eigenlijk alleen maar gekker. Want als je telefoon op naam zou staan, dan zou T-Mobile ook gewoon voor de winkel bestellingen FiFo kunnen hanteren. Jou bestelnummer lag behoorlijk voor op dat van mij en ik loop er al bijna 2 weken mee rond. Dan hadden ze op mijn iPhone ook makkelijk jou naam kunnen zetten (en dat hadden ze dan ook eigenlijk moeten doen volgens FiFo) en naar jou shop kunnen sturen. 

Het klopt wel wat ze zegt. Nog een additionele bijkomst is dat de winkel blijkbaar maar zoveel voorraad per keer mag hebben. Dat zal het proces ook niet versnellen, dit zal in verband met de overvallen van vorig jaar zijn (dit bracht @rddvries onder mijn aandacht). Ze zei dat ze maximaal maar een aantal telefoons per keer in de winkel mogen hebben.

Maar can confirm: in een plastic doosje, in een dichte zak waar mijn naam op stond. Dus naar mijn idee had op die manier idd fifo gekund. Gewoon op volgorde uitsturen maar winkels van de algemene voorraad ofzo. Hoe het echt zit we zullen het nooit weten ben ik bang.

Reputatie 5

 

Nou heb hem net gehaald hoor! Ik vind die paarse wel echt gaaf zeg. Had weer die fijne behulpzame medewerker, echter super dus!

Even wat informatie voor de ophalers. Je iPhone wordt echt voor jou persoonlijk geleverd bij T-Mobile. Mijn nieuwe iPhone zat dus in een zak met mijn naam erop en is zo afgeleverd bij de shop, dat bevestigde de medewerker ook. In die winkel stoppen ze hem nog in extra beveiliging. Dus die twee voorraden enzo die ze hanteren is echt stom. Het is niet zo dat ze bij de winkel 10 stuks geleverd krijgen en dat ze die zelf moeten toewijzen. Wel krijgen ze vaak de leveringen op naam en wat vrije voorraad voor op de plank.

 

@TalithaS, fijn te lezen dat je je iPhone hebt. Dat je telefoon op naam staat maakt het verhaal eigenlijk alleen maar gekker. Want als je telefoon op naam zou staan, dan zou T-Mobile ook gewoon voor de winkel bestellingen FiFo kunnen hanteren. Jou bestelnummer lag behoorlijk voor op dat van mij en ik loop er al bijna 2 weken mee rond. Dan hadden ze op mijn iPhone ook makkelijk jou naam kunnen zetten (en dat hadden ze dan ook eigenlijk moeten doen volgens FiFo) en naar jou shop kunnen sturen. 

Ja gek hè! Maar heb echt zelf gezien hoe het geleverd is en 2 jaar geleden was het ook precies zo geleverd. Dus er gaat echt nog wat mis in het proces bij T-Mobile. Zou fijn zijn als ze hieraan gaan werken. Je zou toch denken dat na zo’n project een evaluatie plaatsvindt…

Reputatie 4

Evalueren is 1 ding, veranderen iets compleet anders.

Reputatie 5

Evalueren is 1 ding, veranderen iets compleet anders.

Daar heb je gelijk in haha

Reputatie 3

 

Nou heb hem net gehaald hoor! Ik vind die paarse wel echt gaaf zeg. Had weer die fijne behulpzame medewerker, echter super dus!

Even wat informatie voor de ophalers. Je iPhone wordt echt voor jou persoonlijk geleverd bij T-Mobile. Mijn nieuwe iPhone zat dus in een zak met mijn naam erop en is zo afgeleverd bij de shop, dat bevestigde de medewerker ook. In die winkel stoppen ze hem nog in extra beveiliging. Dus die twee voorraden enzo die ze hanteren is echt stom. Het is niet zo dat ze bij de winkel 10 stuks geleverd krijgen en dat ze die zelf moeten toewijzen. Wel krijgen ze vaak de leveringen op naam en wat vrije voorraad voor op de plank.

 

@TalithaS, fijn te lezen dat je je iPhone hebt. Dat je telefoon op naam staat maakt het verhaal eigenlijk alleen maar gekker. Want als je telefoon op naam zou staan, dan zou T-Mobile ook gewoon voor de winkel bestellingen FiFo kunnen hanteren. Jou bestelnummer lag behoorlijk voor op dat van mij en ik loop er al bijna 2 weken mee rond. Dan hadden ze op mijn iPhone ook makkelijk jou naam kunnen zetten (en dat hadden ze dan ook eigenlijk moeten doen volgens FiFo) en naar jou shop kunnen sturen. 

Ja gek hè! Maar heb echt zelf gezien hoe het geleverd is en 2 jaar geleden was het ook precies zo geleverd. Dus er gaat echt nog wat mis in het proces bij T-Mobile. Zou fijn zijn als ze hieraan gaan werken. Je zou toch denken dat na zo’n project een evaluatie plaatsvindt…

Jij hebt tenminste nog een behulpzame medewerker, de mijne was passief - had geen zin - geen interesse in verkoop - enthousiasme ver te zoeken. Gwn niet gezellig maken voor je klant. Ik wacht nog op een andere iphone, hopende op een andere medewerker die het enigszins goed kan maken, als dat ook belabberd is, dan bye bye t-mobile. 

Reputatie 4

Had ik maar een saaie medewerker die gewoon zei hier kan je pinnen doei. #jaloers

Reputatie 1

Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.

iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart

Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx

Reputatie 6

Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.

iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart

Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx

@DieJanDJ woehoe! Heel veel plezier met ophalen en je toestel 🥳

Reputatie 1

Is er iemand die zijn toestel heeft mogen ophalen in Den Haag? 

Reputatie 4

Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.

iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart

Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx

Veel plezier ermee!

de ordernummers klimmen 🎉

Reputatie 1

Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.

iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart

Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx

Veel plezier ermee!

de ordernummers klimmen 🎉

Ja, hopelijk breken we vandaag de grens van 753xxxxx naar 754xxxxx

Reputatie 4

Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.

iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart

Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx

Veel plezier ermee!

de ordernummers klimmen 🎉

Ja, hopelijk breken we vandaag de grens van 753xxxxx naar 754xxxxx

Ja precies! 

Reputatie 2

Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken 😢 

Reputatie 2

Is er iemand die zijn toestel heeft mogen ophalen in Den Haag? 

Ik gisteren, leidschenhage 

Reputatie 2

Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken 😢 

Ik heb ook nog eens contact gehad met webcare. Ik stelde  3 concrete vragen waarvan er maar 1 werd beantwoord. Deze hele gang van zaken is echt triest. Ik zit in dezelfde categorie: mijn configuratie staat nu op besteldatum vanaf 10/9 en ik heb 9/9 om 14:10 besteld. Ik weet van dit forum dat dezelfde configuratie met een hoger ordernummer al een week geleden opgehaald is door iemand anders, maar daar gaan ze niet op in. Moderators hier geven ook nergens antwoord op. 

Reputatie 2

Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken 😢 

Ik heb ook nog eens contact gehad met webcare. Ik stelde  3 concrete vragen waarvan er maar 1 werd beantwoord. Deze hele gang van zaken is echt triest. Ik zit in dezelfde categorie: mijn configuratie staat nu op besteldatum vanaf 10/9 en ik heb 9/9 om 14:10 besteld. Ik weet van dit forum dat dezelfde configuratie met een hoger ordernummer al een week geleden opgehaald is door iemand anders, maar daar gaan ze niet op in. Moderators hier geven ook nergens antwoord op. 

Me het is echt een zooitje het is gewoon slecht geen ander woord voor

Reputatie 4

Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken 😢 

Ik denk dat alle medewerkers maar wat zeggen om te kunnen antwoorden. Als je de berichten terug leest van wat medewerkers zeggen is het allemaal bs en zeggen ze allemaal wat anders. Het enige wat overeenkomt is Apple moet leveren en doet dit niet of nauwelijks en iedereen krijgt random ( volgens hun fifo) zijn telefoon. Net wanneer je denkt we gaan de 753… uit komt er ineens weer eentje tevoorschijn die zijn tel nog niet heeft. Het is verschrikkelijk frustrerend en sta echt op het punt mijn order te annuleren. Wachten ok…was verwacht, maar bij elke stap naar voren ga je weer 5 terug!

Reputatie 2

Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken 😢 

Ik denk dat alle medewerkers maar wat zeggen om te kunnen antwoorden. Als je de berichten terug leest van wat medewerkers zeggen is het allemaal bs en zeggen ze allemaal wat anders. Het enige wat overeenkomt is Apple moet leveren en doet dit niet of nauwelijks en iedereen krijgt random ( volgens hun fifo) zijn telefoon. Net wanneer je denkt we gaan de 753… uit komt er ineens weer eentje tevoorschijn die zijn tel nog niet heeft. Het is verschrikkelijk frustrerend en sta echt op het punt mijn order te annuleren. Wachten ok…was verwacht, maar bij elke stap naar voren ga je weer 5 terug!

Ja bij belsimpel heb je hem de volgende dag dus ligt niet aan Apple maar bij hun