[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

Yesss, de mijne word maandag geleverd 🙏🏻 iPhone 12 pro 128 GB Gold. 16-10 besteld

Op pre order datum besteld?

Ja 16 oktober tegen 19:30 uur

en ik heb 12 pro gold besteld op 21.10. Ik heb nog steeds geen antwoord van T-mobile

Ik heb 4-5 weken gewacht

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Voor nu een fijne avond! :wave: 

Goedemiddag allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Voor nu een fijne avond! :wave: 

Dus… aangezien @Hajar niet gereageerd heeft tot zover, kan ik mijn iPhone dit jaar nog verwachten?

Reputatie 1

Vandaag mijn iPhone 12 Pro 128GB Grafiet opgehaald in Den Haag. Op 20-10 besteld dus dan moeten er onlangs nieuwe toestellen zijn geleverd. Houd vol en 'succes’! ;)

Reputatie 1

ahhh vandaag eindelijk reactie gekregen dat mn iphone 12 pro gold maandag geleverd word 🥰🥰 Kan niet blijer zijn 😄😄

Reputatie 2

Hoe kan ik nog geen reactie van t mobile hebben gekregen iphone 12 pro gold op 16 oktober besteld om half 7

Reputatie 1

Hello @Hajar @David 

I received an email from AMP today saying that I have to arrange the delivery date, but 20 minutes later, I received another email which says my order has been cancelled. I didn't cancel it why was it cancelled? Can you please help me with it? I have been waiting for 4 weeks.

 

Order number

51297860

 

 

20-10-2020 de pro besteld, graphite 128gb vandaag opkunnen halen..

Ik ben zakelijke klant, op 16 oktober gebeld door dhr Bierens van t mobile zakelijk. hij zei dat ik waarschijnlijk een week later de telefoon zou ontvangen, Dit heeft hij enkel gezegd om mij de telefoon te verkopen. heden nog steeds geen telefoon en baal hier echt van. vandaag weer de sms gehad met vertraagde levering, Coolblue kan wel leveren, kan ik beter een goedkope sim Only nemen en telefoon los kopen. graag reactie T-moble en verkoper zakelijk hier op aanspreken, reden voor mij om weg te gaan bij jullie. blauwe iPhone pro 128 gb

Reputatie 1

Hello @Hajar @David 

I received an email from AMP today saying that I have to arrange the delivery date, but 20 minutes later, I received another email which says my order has been cancelled. I didn't cancel it why was it cancelled? Can you please help me with it? I have been waiting for 4 weeks.

 

Order number

51297860

 

 

 

Zit je dan al 4+ weken te wachten op de iPhone 12 256gb blauw. Krijg je een sms dat ie extra vertraging heeft, volgens mij lopen jullie die dingen weg te geven aan mensen die hem veel later besteld hebben dan aan de mensen die hem eerder besteld hebben. 
 

als je een BN’er of zakelijk bent zie ik die dingen veel sneller geleverd worden dan aan de gewone consument. Kan mij ook niet geheugen dat het zolang duurde om een telefoon te krijgen bij tmobile. iPhone X had toen de tijd ook een leverdatum. Maar dat was wel binnen de aangegeven weken. Nu word het alleen maar verlengd en moet je er zelf achter aangaan waar je bestelling blijft. 
 

denk echt dat jullie iets verkeerds aan het doen zijn, los zijn ze gewoon te krijgen bij cool blue. Jullie concurrent kan ze ook gewoon leveren. Maar tmobile? Nee daar moet je 2/3 maanden op wachten in eens. 

 

Reputatie 2

Eindelijk is het zover, ook ik kreeg een sms dat mijn iPhone 12 Pro Grafiet 128GB klaar ligt in de winkel in Vlissingen.

Ik dacht eerst een blauwe te hebben besteld maar kwam er na 4 weken achter dat er iets fout was gegaan in de bestelling...jammer de bammer, ik ga niet nog eens 8 weken wachten tot een nieuwe levering. Ik doe er toch een hoesje omheen 99% van de tijd. Dus dat blauw had ik dan toch niet gezien.

Succes allemaal met wachten, houd vol. In mijn ervaring doen ze het wel op volgorde, is alleen de communicatie bagger.

EDIT: pre-order datum en tijd was 21-10 om 09:45u.

ahhh vandaag eindelijk reactie gekregen dat mn iphone 12 pro gold maandag geleverd word 🥰🥰 Kan niet blijer zijn 😄😄

Hoeveel gb had je besteld ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk willen hebben. Wij doen ook ons best om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de levertijden. Nogmaals wij zijn hierin echt afhankelijk van de voorraad van Apple. Excuses dat het wat langer duurt dan verwacht!

 @yavi Your order hasn’t been canceled. I have send you a private message with more information. 

Reputatie 2

Ik heb 19 oktober een bestelling geplaatst voor een Iphone 12 pro blauw. Dat ik moet wachten boeit me niet zo veel, die Iphone komt vanzelf zou je denken. Wat ik wel bijzonder vind is dat ik gebeld wordt door iemand van de klantenservice die mij verteld dat ik de Iphone kan ophalen. Wanneer ik naar de winkel ga geven ze vervolgens aan dat het toestel er helemaal niet is. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn bestelling van 19 oktober is geannuleerd.. Mevrouw in de winkel kon me 100% garanderen dat de bestelling niet is geannuleerd en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Wanneer ik uiteindelijk bel naar de klantenservice geven ze aan dat de bestelling van 19 oktober gewoon weg is en dat ik vanaf 6 november (moment dat nieuwe bestelling er in is gezet) moet wachten. Sorry hoor maar zo kan je toch niet om gaan met klanten? We annuleren zonder enige reden je bestelling en je wacht maar gewoon even lekker maandje langer. Snap dat jullie mensen niet willen compenseren als ze lang moeten wachten maar hoe zit het met mensen die langer moeten wachten doordat jullie random hun bestellingen er uit halen?

Reputatie 2

Ik heb 19 oktober een bestelling geplaatst voor een Iphone 12 pro blauw. Dat ik moet wachten boeit me niet zo veel, die Iphone komt vanzelf zou je denken. Wat ik wel bijzonder vind is dat ik gebeld wordt door iemand van de klantenservice die mij verteld dat ik de Iphone kan ophalen. Wanneer ik naar de winkel ga geven ze vervolgens aan dat het toestel er helemaal niet is. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn bestelling van 19 oktober is geannuleerd.. Mevrouw in de winkel kon me 100% garanderen dat de bestelling niet is geannuleerd en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Wanneer ik uiteindelijk bel naar de klantenservice geven ze aan dat de bestelling van 19 oktober gewoon weg is en dat ik vanaf 6 november (moment dat nieuwe bestelling er in is gezet) moet wachten. Sorry hoor maar zo kan je toch niet om gaan met klanten? We annuleren zonder enige reden je bestelling en je wacht maar gewoon even lekker maandje langer. Snap dat jullie mensen niet willen compenseren als ze lang moeten wachten maar hoe zit het met mensen die langer moeten wachten doordat jullie random hun bestellingen er uit halen?

Inmiddels een belletje gehad dat ik 25 euro korting krijg. Beter iets dan niets zullen we maar zeggen.. ;)

 

Reputatie 4

Ik heb 19 oktober een bestelling geplaatst voor een Iphone 12 pro blauw. Dat ik moet wachten boeit me niet zo veel, die Iphone komt vanzelf zou je denken. Wat ik wel bijzonder vind is dat ik gebeld wordt door iemand van de klantenservice die mij verteld dat ik de Iphone kan ophalen. Wanneer ik naar de winkel ga geven ze vervolgens aan dat het toestel er helemaal niet is. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn bestelling van 19 oktober is geannuleerd.. Mevrouw in de winkel kon me 100% garanderen dat de bestelling niet is geannuleerd en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Wanneer ik uiteindelijk bel naar de klantenservice geven ze aan dat de bestelling van 19 oktober gewoon weg is en dat ik vanaf 6 november (moment dat nieuwe bestelling er in is gezet) moet wachten. Sorry hoor maar zo kan je toch niet om gaan met klanten? We annuleren zonder enige reden je bestelling en je wacht maar gewoon even lekker maandje langer. Snap dat jullie mensen niet willen compenseren als ze lang moeten wachten maar hoe zit het met mensen die langer moeten wachten doordat jullie random hun bestellingen er uit halen?

Inmiddels een belletje gehad dat ik 25 euro korting krijg. Beter iets dan niets zullen we maar zeggen.. ;)

 

Ik dacht dat er eerder is gezegd dat er geen compensatie gegeven wordt? Wat is hier dan weer van waar? Positief voor jou dat je in ieder geval iets krijgt maar na een bericht dat er geen compensatie gegeven wordt vind ik dit wel wreemd.

Reputatie 2

Ik heb 19 oktober een bestelling geplaatst voor een Iphone 12 pro blauw. Dat ik moet wachten boeit me niet zo veel, die Iphone komt vanzelf zou je denken. Wat ik wel bijzonder vind is dat ik gebeld wordt door iemand van de klantenservice die mij verteld dat ik de Iphone kan ophalen. Wanneer ik naar de winkel ga geven ze vervolgens aan dat het toestel er helemaal niet is. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn bestelling van 19 oktober is geannuleerd.. Mevrouw in de winkel kon me 100% garanderen dat de bestelling niet is geannuleerd en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Wanneer ik uiteindelijk bel naar de klantenservice geven ze aan dat de bestelling van 19 oktober gewoon weg is en dat ik vanaf 6 november (moment dat nieuwe bestelling er in is gezet) moet wachten. Sorry hoor maar zo kan je toch niet om gaan met klanten? We annuleren zonder enige reden je bestelling en je wacht maar gewoon even lekker maandje langer. Snap dat jullie mensen niet willen compenseren als ze lang moeten wachten maar hoe zit het met mensen die langer moeten wachten doordat jullie random hun bestellingen er uit halen?

Inmiddels een belletje gehad dat ik 25 euro korting krijg. Beter iets dan niets zullen we maar zeggen.. ;)

 

Ik dacht dat er eerder is gezegd dat er geen compensatie gegeven wordt? Wat is hier dan weer van waar? Positief voor jou dat je in ieder geval iets krijgt maar na een bericht dat er geen compensatie gegeven wordt vind ik dit wel wreemd.

Ik denk door dat mijn bestelling opeens ie geannuleerd door iemand zonder dat ik het wist. Heb zelf gebeld en kreeg ook als eerst een reactie dat een compensatie van 75 euro niet kan krijgen. Na het ophangen ben ik 5 minuten later weer terug gebeld dat ik 25 euro korting kan krijgen op mn volgende factuur. Nogmaals vind echt niet erg om te wachten want dat toestel komt er wel maar je kan niet zomaar een bestelling van een klant annuleren vooral niet een bestelling waarbij de eerste die besteld het toestel eerder krijgt. 

Reputatie 7
Badge +9

@khalidzaoual Het ging hier inderdaad om een fout vanuit ons. Je bestelling had niet geannuleerd moeten worden in de shop en dus hebben mijn collega’s je op deze manier tegemoet proberen te komen. Ik heb er volle vertrouwen in dat het nu wel goed komt met je bestelling! Excuses voor hoe het is gegaan!

Reputatie 2

@khalidzaoual Het ging hier inderdaad om een fout vanuit ons. Je bestelling had niet geannuleerd moeten worden in de shop en dus hebben mijn collega’s je op deze manier tegemoet proberen te komen. Ik heb er volle vertrouwen in dat het nu wel goed komt met je bestelling! Excuses voor hoe het is gegaan!

Thanks, ik wacht het nu geduldig af. :)

How these messages from T-mobile works? Apparently is random because I didn't receive any information about the delays. Ordered in 23/10 and nothing.

How these messages from T-mobile works? Apparently is random because I didn't receive any information about the delays. Ordered in 23/10 and nothing.

i also order 23/10 and still nothing i tried to talk to the manager but he wasn t interested to talk with me t-mobile are really big scammers 

Ik heb op 5/11 de iPhone grafiet 128GB besteld in de winkel. Nu is het zo dat ik een week geleden een sms heb ontvangen dat het vertraagd is. Toen was de levertijd nog 3-4 weken. Wat is de levertijd nu als je 5/11 hebt besteld?