[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Mijn bestelling met nummer 56117990 staat gepland op 7 januari. Hoe betrouwbaar is dat wanneer de levertijden op 6-8 weken staan nu?

@Hajar  order no is 55633337 , please advise when should i recieve it ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast voor alle toestellen behalve de iPhone 12 Pro Blauw 128 GB en 256 GB. 

Wat een verassing. Vandaag na 6 weken wachten werd de iPhone 12 pro geleverd. Tot mijn grote verbazing kwam de koerier na betalen en contract tekenen aan met een gouden iPhone, terwijl ik stelling overtuigd was dat ik een grijze had besteld.

De koerier wilde de iPhone wel mee terug nemen en omruilen. Dat heb ik niet gedaan, omdat ik al betaald en getekend had. Dat vertrouw ik niet. Daarnaast wilde ik niet nog langer wachten.

Mail gecontroleerd: eerste bestelling Grijs en is daarna op Goud gezet. Echt een domme, domme fout! Nu zit ik dus met een gouden iPhone, terwijl ik liever de grijze had gehad. Dit is mijn laatste verlening bij T-Mobile. De service is de laatste tijd echt gigantisch achteruit gegaan.

@ElifNurKocabey Ik heb je bestelling erbij gepakt en het is nog wachten op voorraad. Zodra je bestelling wordt geleverd, ontvang je daar direct een mail over. Excuses voor het ongemak!

@MarijeB en @robinwanders What is your order number? I will check the status. 

@jvessies  Ik zie dat mijn collega erachteraan is gegaan. Zodra hij meer informatie heeft zal die dat direct met je delen!

My order no is 55633337 , please advise when should i recieve it ?

Terwijl ik dit typ is de levertijd van direct leverbaar naar 6-8 weken gedaan. Mn leverdatum is 7-1 en vorige week besteld. Als ik echt nog een maand of meer moet gaan wachten dan annuleer ik 

@ElifNurKocabey Ik heb je bestelling erbij gepakt en het is nog wachten op voorraad. Zodra je bestelling wordt geleverd, ontvang je daar direct een mail over. Excuses voor het ongemak!

@MarijeB en @robinwanders What is your order number? I will check the status. 

@jvessies  Ik zie dat mijn collega erachteraan is gegaan. Zodra hij meer informatie heeft zal die dat direct met je delen!

Thanks @Hajar the new home delivery one is 55621704 and 51306429 is my original order from 10-22-2020 .

Reputatie 7
Badge +9

@ElifNurKocabey Ik heb je bestelling erbij gepakt en het is nog wachten op voorraad. Zodra je bestelling wordt geleverd, ontvang je daar direct een mail over. Excuses voor het ongemak!

@MarijeB en @robinwanders What is your order number? I will check the status. 

@jvessies  Ik zie dat mijn collega erachteraan is gegaan. Zodra hij meer informatie heeft zal die dat direct met je delen!

Reputatie 1

Ya I don’t get it. ordered 10-22 and still nothing.

Same… 26 Oktober besteld en nog niet eens een update gehad dat m’n bestelling is overgezet naar thuislevering..

#51738069 - hopelijk kan dit nagekeken worden

I’ve ordered iphone 12 pro 128gb blue on 27th november , when should i expect the delivery !?

Ya I don’t get it. ordered 10-22 and still nothing.

Ik heb mijn blauwe iPhone 12 Pro besteld op 26/10/2020 en zou deze ophalen in de T-Mobile shop. Ik heb tot dusver niks gehoord van T-Mobile over de levering en wacht nog op verder bericht. Mijn order nummer is #51404842 en hoop graag reactie te krijgen over de status van mijn bestelling.

Hoe kan het zo zijn dat mensen die later hebben besteld hun telefoon eerder hebben gekregen? Zie ook dat we geen bevestigingsmail hebben gekregen over dat de bestelling is omgezet naar thuisbezorging.  . 

ik heb besteld 5 november. ik wacht al bijna 8 week. 

Normaal heb ik de kleur blauw besteld, maar de kleur is verkeerd ingevoerd en de gouden kleur is geselecteerd bij het maken van leveringswijzigingen. Ik wil niet langer wachten.

mijn eerste bestelnummer is 52817894
mijn tweede ordernummer gewijzigd vanwege corona is 55624416
en mijn derde ordernummer dat is gewijzigd vanwege de fout van uw collega is 55658316.

 

zal ik meer weer 6/8 moeten wachten? @David @Hajar 

iPhone 12 pro 128 GB blauw 

Bestelt op 11-11-2020 Wordt geleverd op 07-01-2021

dus toch nog wel tussen de 6-8 weken levertijd

 

voor iedereen die nog aan het wachten is,hoop dat jullie snel mogen genieten van je telefoon!

Op 6 december de zilvere pro 256GB besteld en vandaag door AMP geleverd. Top!

Reputatie 1

Iphone 128BG blauw besteld op 3 november 2020 en zojuist mail gehad van AMP.

 

Dus ik heb toch mijn plaatst behouden.na het omzetten naar bezorging 🙂.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Blauw 128 GB en Goud 512 GB zijn zojuist aangepast. De rest van de data uit de tabel blijft hetzelfde en dat zal ook de komende dagen zo blijven, in verband met Kerstmis en het weekend. Op z'n vroegst zullen we maandag weer een update delen.

Voor nu in ieder geval hele fijne kerstdagen toegewenst! :santa::mrs_claus:

Reputatie 7

@SharienK 

Yes, de order ziet er nog goed uit! :thumbsup:  Hopelijk ontvang je gauw bericht! 

@Yunhui 

I am sure, unfortunately your order has been cancelled. I’m not sure the Apple Stores are open right now, but in theory: yes, you can place a new order. The reimbursement will be transferred as soon as the T-Shop gets to it. Like I said, bear in mind that the holidays are coming up, so this can take a while.

Reputatie 2

Ja ja eindelijk ook afspraak kunnen maken! 19 oktober besteld, 5 januari dan eindelijk de levering. Pro 128 blue. Mijn eerste iphone hopen dat het het overstappen en wachten waard is.

@David 

 

Thank you for your reply. So are you sure the order was completely canceled? Or any orders in progress. If so, I will order at apple store right now. and can I get back the 50 euros I paid at the store? 

Ik heb op 25 oktober blauw 128gb besteld en nog niks gehoord gekregen, klopt alles nog? ordernummer is 51404071

@David 

Reputatie 3

Net ook een AMP email gehad. 

Eerste mogelijkheid was 8 januari.

iPhone 12 pro blue 128gb , besteld op 4 november

 

Reputatie 7

@Yunhui 

I completely understand your frustration and I would be angry as well, but this being done out of racism is quite an allegation. I don't know all my colleagues, but I can say that we don't discriminate against our customers and strive to give every and each customer good service. In this case, something went wrong, which can happen, because where people work mistakes are made and for that I'm sorry.

Since I can't see why your order has been cancelled, your reimbursement hasn't been made or why my colleagues haven't told you earlier on that something is the matter with your order. The only thing I've noticed in our system is that you contacted a colleague via Chat once and terminated the conversation before she could give you all the information. I’ll send a message to the store, to get in touch with you and sort this out. Since the holidays are coming up this could take a bit longer than usual.

If there's anything else I can help with, let me know!

@David 

Thank you for letting me know. The most angry fact is I went to store Three times after making a order. Also staff checked my order Three times and they said I have to wait. I paid €50 at 17-10-2020 for the pre-order. If this order has been canceled why wasn't my money refunded? 

Lastly how can this happen? (I’m definitely not blaming you) Because I understand there could be some mistake. But I went to store in Arnhem  Three times to check the process. Your staff said I should wait for more and I’m on the top of the waiting list. If my order was canceled so soon after it started, they would have known. Every time this happens, I'm really scared it could be racist. Because three time is a lot of chance to recognize something went wrong. How do you think this happened?