[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Ik heb 23 Oktober de Iphone 12 pro besteld, heb meteen gevraagd of 2 tot 4 weken geen 4 tot 6 weken wordt.. Het antwoord was nee, nou ze had nog gelijk ook, inmiddels zit ik op 6 tot 8 weken.

Ik ook man bro

Ze weten dondersgoed dat t langer gaat duren maar ze weten ook dat wanneer ze in de winkel gaan zeggen 6 tot 8 weken, dat 80% gaat afhaken.. Eeuwenoude verkoopmethode.. Maarja uiteindelijk trappen we er zelf in, kan t ze niet eens kwalijk nemen..

Reputatie 1

24 oktober besteld, iPhone 12 pro goud 128 GB. Allereerst 3-4 weken wachten, 2 x een sms gekregen dat het niet gehaald kan worden en het werd 5-6 weken. Ik zou mijn telefoon dus zaterdag moeten hebben. Geen idee of het gaat lukken. Maar, ik denk dat ik gewoon blijf leven en blijf ademen. Ook als het uitgesteld gaat worden naar 6-8 weken. Mensen: we hebben toch wel belangrijkere dingen dan ons hier druk over maken, respectloos en boos te zijn? 
heb overigens wel heel veel zin in mijn nieuwe telefoon maar blijf relativeren, het komt echt goed ☺️

Reputatie 3

Meestal ben ik met een week of 2-3 al wel uitgekeken op een nieuwe telefoon. Het nieuwe is er dan vanaf en het voelt alsof ik het al maanden gebruik. Het jammere van dit vele uitstellen is dat ik ‘dat ding’ (zo noem ik de 12 Pro alweer) al zovaak heb zien langskomen en gereviewd heb zien worden, dat ik er dit keer na 2 dagen waarschijnlijk al op uitgekeken ben. Het maakt me verder niet uit dat allemaal wat langer duurt, ik ga er niet dood aan en ik heb een prima werkend toestel nu, maar ik begin me wel steeds meer af te vragen hoe graag ik dat ding nog wil.. En ja, ik ben me bewust dat dat volledig aan mij ligt. En nee, ik ga niet annuleren. 

op 23 oktober besteld, ik zie sinds die tijd alleen maar dit, wat houd dit in? Ik zit nu in mijn 6e week.. 

 

Reputatie 4

op 23 oktober besteld, ik zie sinds die tijd alleen maar dit, wat houd dit in? Ik zit nu in mijn 6e week.. 

 

Dat je nog even geduld moet hebben tot je T-Mobile Shop je belt dat je telefoon binnen is.

Inmiddels 5,5 week verder en helaas nog niks vernomen met betrekking tot de status. Gezien de andere reacties en ervaringen voel ik me ook niet geroepen om zelf contact op te nemen.

Wat ik wel merk, is dat ik hem eigenlijk al haast niet meer hoef… M’n 11 Pro werkt prima en over 10 maanden zal waarschijnlijk een 13 worden besteld😅

Maar goed, traditiegetrouw laat ik de order maar staan.

Reputatie 1

Vraag me af, stel de besteldatum veranderd. Is de levertijd dan nog relevant of moet je dan gewoon kijken naar de besteldatum en hopen op z.s.m bericht

Reputatie 4

Vraag me af, stel de besteldatum veranderd. Is de levertijd dan nog relevant of moet je dan gewoon kijken naar de besteldatum en hopen op z.s.m bericht

Besteldatum is alleen relevant als je voor die datum besteld heb, na die datum is alleen de levertijd van belang. Die geld van vanaf je eigen bestel datum.

30 oktober een iphone pro zwart 128gb besteld, net een mail gehad en afspraak gemaakt voor dinsdag 👍🏻

Reputatie 2

30 oktober een iphone pro zwart 128gb besteld, net een mail gehad en afspraak gemaakt voor dinsdag 👍🏻

Welke regio? Ik wacht al sinds 19 oktober..

Reputatie 2

Meestal ben ik met een week of 2-3 al wel uitgekeken op een nieuwe telefoon. Het nieuwe is er dan vanaf en het voelt alsof ik het al maanden gebruik. Het jammere van dit vele uitstellen is dat ik ‘dat ding’ (zo noem ik de 12 Pro alweer) al zovaak heb zien langskomen en gereviewd heb zien worden, dat ik er dit keer na 2 dagen waarschijnlijk al op uitgekeken ben. Het maakt me verder niet uit dat allemaal wat langer duurt, ik ga er niet dood aan en ik heb een prima werkend toestel nu, maar ik begin me wel steeds meer af te vragen hoe graag ik dat ding nog wil.. En ja, ik ben me bewust dat dat volledig aan mij ligt. En nee, ik ga niet annuleren. 

Wat wil je precies nou zeggen...:joy:

30 oktober een iphone pro zwart 128gb besteld, net een mail gehad en afspraak gemaakt voor dinsdag 👍🏻

Welke regio? Ik wacht al sinds 19 oktober..

Tilburg. Maar wordt thuisgebracht, dus weet niet of dat er mee te maken heeft… lijkt me dat dat centraal geregeld word

Reputatie 2

30 oktober een iphone pro zwart 128gb besteld, net een mail gehad en afspraak gemaakt voor dinsdag 👍🏻

Welke regio? Ik wacht al sinds 19 oktober..

Regio? Proberen mensen die om regio vragen, verwarring te zaaien? Wat nou regio? Staat er ergens dat een of ander regio eerder krijgt dan andere regio’s? Ik lees alleen besteld vanaf dd/MM/jjjj leverdatum over (X t/m X+1 week) 

Reputatie 7

Hi allemaal,

De levertijdentabel is zojuist wederom aangepast. In de tabel vind je dus weer de meest actuele levertijden.

Daarnaast zie ik her en der vragen/opmerkingen om regio's of steden, maar ik wil benadrukken dat dit geen effect heeft op jouw bestelling. Je kunt het zien als één wachtlijst waar alle orders op staan en daarin is er geen verschil tussen orders die zijn gedaan in de winkel, online of telefonisch en ook niet of deze gedaan zijn in Limburg, Groningen of de Randstad. 

Ik wilde dit met name nog even benadrukken om te voorkomen dat er verkeerde info wordt vergeleken of rondgespeeld. 

Nou, mag ik toevallig weten hoeveel mensen 128GB blauw hebben besteld?

23 oktober de IPhone 12 pro goud 128GB besteld. Vanmorgen mail ontvangen van AMP! Afspraak gemaakt en hij wordt maandag geleverd. Geen idee waarom dat alsnog een kleine week moet duren, maar hij komt in ieder geval!  :)

Reputatie 2

Ik zie dat leverdatum voor 128 GB zilver weer is aangepast. Ik heb besteld op 29 oktober. 
krijg ik deze niet voor 10 december (6 weken na besteldatum). Zal ik zowel mijn thuis internet als mobiele telefonie bij T-mobile opzeggen en op zoek gaan naar een andere provider. Ik ben er nu  echt klaar mee!

Reputatie 2

Het is zojuist middels een sms bericht bevestigd, leverdatum voor mijn iPhone 12 pro 128gb zilver zal op zijn vroegst tussen 10 en 24 december zijn. Hier heb ik geen zin meer. Tot nooit T-mobile! Doeiii. Veel succes met jullie gammele service. Ik ga naar KPN en nu meteen.

Reputatie 2

Zojuist t-mobile thuis internet opgezegd, bestelling iPhone 12 pro 128gb zilver geannuleerd. Na mijn vakantie verder met KPN. Veel succes makke schapen.

Reputatie 2

Zojuist t-mobile thuis internet opgezegd, bestelling iPhone 12 pro 128gb zilver geannuleerd. Na mijn vakantie verder met KPN. Veel succes makke schapen.

Bedankt voor het annuleren van je bestelling, zo ben ik alleen maar bestelling dichterbij. Geniet van je vakantie en veel geluk en plezier bij KPN, ik hoop dat je je daar niet omringt door makke schapen. :yum:

Ha!

Dat verlengen van die levertijden is op zn minst niet zo handig van t-mobile, en eigenlijk ook gewoon niet zo netjes, maar wat ik niet goed begrijp is dat t-mobile zich in z'n geheel de schuld laat aanpraten van het onderliggende probleem. De reden waarom onze iPhones maar niet komen: even serieus, we worden toch allemaal een beetje door Apple gepakt op het moment?

 

Zij verwachtte in juli al dergelijke productieproblemen dat zij zelfs de aankondiging al vertraagd hadden en ik denk dat die **** vervolgens ook nog even vergeten waren (of waarschijnlijker, het kan ze geen r**t schelen) dat tijdens Corona niet alle fabrieksarbeiders netjes kunnen komen opdagen om telefoontjes te maken. Onze iPhones zijn er gewoon niet, alle landen hebben dezelfde problemen (over regios gesproken).

 

Enfin, aangezien ik mijn bestelling vast ergens in maart 2022 krijg ofzo, vraagje: kan ik de 13 pro alvast preorderen? Dan heb ik die denk ik even snel als mn 12 :'(

 

 

Reputatie 2

Zojuist t-mobile thuis internet opgezegd, bestelling iPhone 12 pro 128gb zilver geannuleerd. Na mijn vakantie verder met KPN. Veel succes makke schapen.

Bedankt voor het annuleren van je bestelling, zo ben ik alleen maar bestelling dichterbij. Geniet van je vakantie en veel geluk en plezier bij KPN, ik hoop dat je je daar niet omringt door makke schapen. :yum:

Niet te vergeten, de trollen van t-mobile ook veel succes gewenst natuurlijk. Trollen maar jongens daar komen jullie verder mee. 

Er staat nou bij de iPhone 12 pro gold 128, 6-8 weken. Vanaf bestel datum 24-10. En als je daarvoor heb besteld ?

Reputatie 2

Ha!

Dat verlengen van die levertijden is op zn minst niet zo handig van t-mobile, en eigenlijk ook gewoon niet zo netjes, maar wat ik niet goed begrijp is dat t-mobile zich in z'n geheel de schuld laat aanpraten van het onderliggende probleem. De reden waarom onze iPhones maar niet komen: even serieus, we worden toch allemaal een beetje door Apple gepakt op het moment?

 

Zij verwachtte in juli al dergelijke productieproblemen dat zij zelfs de aankondiging al vertraagd hadden en ik denk dat die **** vervolgens ook nog even vergeten waren (of waarschijnlijker, het kan ze geen r**t schelen) dat tijdens Corona niet alle fabrieksarbeiders netjes kunnen komen opdagen om telefoontjes te maken. Onze iPhones zijn er gewoon niet, alle landen hebben dezelfde problemen (over regios gesproken).

 

Enfin, aangezien ik mijn bestelling vast ergens in maart 2022 krijg ofzo, vraagje: kan ik de 13 pro alvast preorderen? Dan heb ik die denk ik even snel als mn 12 :'(

 

 

Het klopt niet helemaal wat je zegt. Want als je via Belsimpel nu een abbo bij Vodafone afsluit, heb je de 12 Pro eerder binnen (staat nu op 2 weken)

Ha!

Dat verlengen van die levertijden is op zn minst niet zo handig van t-mobile, en eigenlijk ook gewoon niet zo netjes, maar wat ik niet goed begrijp is dat t-mobile zich in z'n geheel de schuld laat aanpraten van het onderliggende probleem. De reden waarom onze iPhones maar niet komen: even serieus, we worden toch allemaal een beetje door Apple gepakt op het moment?

 

Zij verwachtte in juli al dergelijke productieproblemen dat zij zelfs de aankondiging al vertraagd hadden en ik denk dat die **** vervolgens ook nog even vergeten waren (of waarschijnlijker, het kan ze geen r**t schelen) dat tijdens Corona niet alle fabrieksarbeiders netjes kunnen komen opdagen om telefoontjes te maken. Onze iPhones zijn er gewoon niet, alle landen hebben dezelfde problemen (over regios gesproken).

 

Enfin, aangezien ik mijn bestelling vast ergens in maart 2022 krijg ofzo, vraagje: kan ik de 13 pro alvast preorderen? Dan heb ik die denk ik even snel als mn 12 :'(

 

 

Het klopt niet helemaal wat je zegt. Want als je via Belsimpel nu een abbo bij Vodafone afsluit, heb je de 12 Pro eerder binnen (staat nu op 2 weken)

Ok, dank, maar betekent dat dan dat Vodafone vervolgens ook zn levertijden aan de klant na bestelling opschuift? 

Of  betekent het dat  t-mobile slechtere afspraken gemaakt heeft met Apple over leveringen, dan andere providers?