[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

Ha!

Dat verlengen van die levertijden is op zn minst niet zo handig van t-mobile, en eigenlijk ook gewoon niet zo netjes, maar wat ik niet goed begrijp is dat t-mobile zich in z'n geheel de schuld laat aanpraten van het onderliggende probleem. De reden waarom onze iPhones maar niet komen: even serieus, we worden toch allemaal een beetje door Apple gepakt op het moment?

 

Zij verwachtte in juli al dergelijke productieproblemen dat zij zelfs de aankondiging al vertraagd hadden en ik denk dat die **** vervolgens ook nog even vergeten waren (of waarschijnlijker, het kan ze geen r**t schelen) dat tijdens Corona niet alle fabrieksarbeiders netjes kunnen komen opdagen om telefoontjes te maken. Onze iPhones zijn er gewoon niet, alle landen hebben dezelfde problemen (over regios gesproken).

 

Enfin, aangezien ik mijn bestelling vast ergens in maart 2022 krijg ofzo, vraagje: kan ik de 13 pro alvast preorderen? Dan heb ik die denk ik even snel als mn 12 :'(

 

 

Het klopt niet helemaal wat je zegt. Want als je via Belsimpel nu een abbo bij Vodafone afsluit, heb je de 12 Pro eerder binnen (staat nu op 2 weken)

Ok, dank, maar betekent dat dan dat Vodafone vervolgens ook zn levertijden aan de klant na bestelling opschuift? 

Of  betekent het dat  t-mobile slechtere afspraken gemaakt heeft met Apple over leveringen, dan andere providers?

 

hier staat dat Vodafone nog meer moeite heeft met leveren van de Pro in ieder geval…

iPhone 12-levertijd: hier zijn de 12, mini, Pro en Pro Max (niet) op voorraad (iphoned.nl) 

 

Reputatie 2

Ha!

Dat verlengen van die levertijden is op zn minst niet zo handig van t-mobile, en eigenlijk ook gewoon niet zo netjes, maar wat ik niet goed begrijp is dat t-mobile zich in z'n geheel de schuld laat aanpraten van het onderliggende probleem. De reden waarom onze iPhones maar niet komen: even serieus, we worden toch allemaal een beetje door Apple gepakt op het moment?

 

Zij verwachtte in juli al dergelijke productieproblemen dat zij zelfs de aankondiging al vertraagd hadden en ik denk dat die **** vervolgens ook nog even vergeten waren (of waarschijnlijker, het kan ze geen r**t schelen) dat tijdens Corona niet alle fabrieksarbeiders netjes kunnen komen opdagen om telefoontjes te maken. Onze iPhones zijn er gewoon niet, alle landen hebben dezelfde problemen (over regios gesproken).

 

Enfin, aangezien ik mijn bestelling vast ergens in maart 2022 krijg ofzo, vraagje: kan ik de 13 pro alvast preorderen? Dan heb ik die denk ik even snel als mn 12 :'(

 

 

Het klopt niet helemaal wat je zegt. Want als je via Belsimpel nu een abbo bij Vodafone afsluit, heb je de 12 Pro eerder binnen (staat nu op 2 weken)

Ok, dank, maar betekent dat dan dat Vodafone vervolgens ook zn levertijden aan de klant na bestelling opschuift? 

Of  betekent het dat  t-mobile slechtere afspraken gemaakt heeft met Apple over leveringen, dan andere providers?

Dat is een goede vraag! Daarom blijf ik toch maar bij T-Mobile in de wachtrij staan, anders begin ik weer van voor af aan. 
Gisteren was op Belsimpel met abbo Vodafone de 12 pro 128 in alle kleuren op voorraad (vandaag besteld, morgen is huis). Vandaag is de levertijd aangepast naar twee weken. 
Op de site van Vodafone zelf staat een langere wachttijd. 

Reputatie 2

26 oktober besteld en nu 2x het bericht gehad dat de levertijd niet haalbaar is. Ik vind het goed zo. Gezien de nihile verschillen tussen de 12 en 12 pro, enkel de camera, heb ik de bestelling maar geannuleerd en ben voor de 12 gegaan. Guess what? Kan hem vandaag al ophalen in de shop. 
Ik vind de 12 pro mooier maar laat ik eerlijk zijn, ik heb er toch een hoesje omheen en het scheelt nog geld ook. 👍🏼💪🏼

Reputatie 3

rare zet van de mediamarkt om dit zo op de website te plaatsen als je een abo afsluit bij Tmobile inclusief telefoon en later blijkt dan ook dat de telefoon helemaal niet op voorraad is

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer een aantal levertijden aangepast, dus de levertijdentabel is weer helemaal up to date! 

Reputatie 1

Moet ik nu letten op de besteldatum? ( 3-11-2020 ) of op de levertijden? 
Want snap er nu niks meer van 😂

Heb besteld op 24-11

 

 

(sorry zie het al, het is 3-11 ipv 3-12 🙂 )

 

Reputatie 1

24 oktober besteld, iPhone 12 pro goud 128 GB. Allereerst 3-4 weken wachten, 2 x een sms gekregen dat het niet gehaald kan worden en het werd 5-6 weken. Ik zou mijn telefoon dus zaterdag moeten hebben. Geen idee of het gaat lukken. Maar, ik denk dat ik gewoon blijf leven en blijf ademen. Ook als het uitgesteld gaat worden naar 6-8 weken. Mensen: we hebben toch wel belangrijkere dingen dan ons hier druk over maken, respectloos en boos te zijn? 
heb overigens wel heel veel zin in mijn nieuwe telefoon maar blijf relativeren, het komt echt goed ☺️

Ik kreeg gisteren bericht dat de levertijd vertraagd was naar 6-8 weken. Vandaag gebeld dat er 1 geleverd was in de winkel en direct opgehaald. Dus zelfs nog net binnen 6 weken geleverd. Helemaal de moeite waard om op te wachten, super toestel 🙌🏻🥳

Ronduit schandalig dit. Volop reclame maken en vervolgens niet je beloftes na kunnen komen.

Bij het bestellen telefonisch werd mij zelfs verteld

"Normaal gesproken 4 weken levertijd. Aangezien op dit moment de preorders al worden uitgeleverd kan je er van uitgaan dat je de telefoon binnen 2 weken thuis krijgt"

En dan niet eens iets terug doen voor de klant om het ongemak te verzachten.

En dat na bijna 20 jaar klant te zijn bij Tmobile en 3 abonnementen.

Bah wat een vreselijke provider. 

Er komt hierna geen verlenging meer 

Helaas snap ik de besteldatum/levertijd niet! Als ik hem op 23 november heb besteld, moet ik dan 5/6 weken wachten? (128gb, grijs). Er stond namelijk 2/3 weken toen ik hem bestelde.

Reputatie 1

Ronduit schandalig dit. Volop reclame maken en vervolgens niet je beloftes na kunnen komen.

Bij het bestellen telefonisch werd mij zelfs verteld

"Normaal gesproken 4 weken levertijd. Aangezien op dit moment de preorders al worden uitgeleverd kan je er van uitgaan dat je de telefoon binnen 2 weken thuis krijgt"

En dan niet eens iets terug doen voor de klant om het ongemak te verzachten.

En dat na bijna 20 jaar klant te zijn bij Tmobile en 3 abonnementen.

Bah wat een vreselijke provider. 

Er komt hierna geen verlenging meer 

Dat zeiden ze tegen mij dus ook, max 2 tot 4 weken.. Langer kon absoluut niet.. Ze bellen niet eens zelf netjes op om t door te geven, gewoon een algemene sms die iedereen krijgt en updates die nergens over gaan. Als je als klant zegt ik betaal mn factuur 6 tot 8 weken later heb je een probleem maar zij denken alles te kunnen maken. Ik wacht tot 13 dec, als er dan nog niets is, gewoon naar Apple store gaan en toestel kopen. Klaar..

 

 

 

Hi alle,

Ik heb vele van jullie berichten gevolgd en nu deel ik mijn ervaringen. Deze ochtend een sms ontvangen dat mijn iPhone 12 Pro grafiet klaar lag in de winkel. vandaag meteen opgehaald. Telefonisch besteld op 27 oktober. Paar keer op het punt gestaan om te annuleren. Na berichten van vrienden dat de levertijd ook langer is dan KPN/ Belsimpel beschrijft (zij wachten immers nog momenteel). Snelste levering is via Apple zelf, na 3 weken had een collega de telefoon in huis (2 weken geleden)!

Succes voor alle die nog wachten.

Reputatie 1

17/10 de Pro Silver 128GB besteld.
Afgelopen maandag heb ik in de shop navraag gedaan naar mijn bestelling . De verkoper liet me zien dat ik de eerstvolgende op de lijst was en dat er dinsdag weer een levering binnen zou komen. Helaas nog steeds geen bericht ontvangen.

5 tot 6 weken zijn er bijna 7 nu?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden gelden vanaf besteldatum.

Reputatie 2

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer een aantal levertijden aangepast, dus de levertijdentabel is weer helemaal up to date! 

@Hajar het zou zo handig zijn als je erbij vertelt wélke van de 14 levertijden zijn aangepast. 

 

Reputatie 7
Badge +9

De levertijden zijn aangepast voor de iPhone 12 Pro Blauw 512 GB, iPhone 12 Pro Goud 256 GB en 512 GB, iPhone 12 Pro Grafiet 128 GB en 256 GB. Ik hoop dat het nu duidelijker is.

De levertijden zijn aangepast voor de iPhone 12 Pro Blauw 512 GB, iPhone 12 Pro Goud 256 GB en 512 GB, iPhone 12 Pro Grafiet 128 GB en 256 GB. Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Hi Hajar, hoe zit het met de Iphone 12 Pro Goud 128GB? Daar is de status al lange tijd niet van aangepast. Ik heb die van mij op 2 november besteld. 

Reputatie 1

De levertijden zijn aangepast voor de iPhone 12 Pro Blauw 512 GB, iPhone 12 Pro Goud 256 GB en 512 GB, iPhone 12 Pro Grafiet 128 GB en 256 GB. Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Beste Hajar,

Kun je me uitleggen waarom een Pro Silver 128GB besteld op 17/10 nog steeds niet geleverd is na 7 weken?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Hierboven zie je de meest actuele levertijden. Wij zijn hierin afhankelijk van de voorraad die we krijgen van Apple. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is of een bericht van de T-Mobile shop collega’s zodra je toestel klaarligt in de shop. Als er vertragingen zijn of als je nog niks hebt gehoord dan is je toestel nog niet op voorraad. 

Ik hoop dat iedereen zijn of haar toestel zo snel mogelijk in handen krijgt!

hi Hajar ik heb al 2x een sms gekregen van T-Mobile dat mijn bestelling klaarligt en dat ik het kan ophalen

Maar beide keren zonder iPhone naar huis. Waar gaat het mis? iPhone blijkt niet in winkel te zijn maar ik krijg wel sms dat het toestel klaar ligt in de winkel.

mvg

B.I.MALIK

Reputatie 2

De levertijden zijn aangepast voor de iPhone 12 Pro Blauw 512 GB, iPhone 12 Pro Goud 256 GB en 512 GB, iPhone 12 Pro Grafiet 128 GB en 256 GB. Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Hi Hajar, hoe zit het met de Iphone 12 Pro Goud 128GB? Daar is de status al lange tijd niet van aangepast. Ik heb die van mij op 2 november besteld. 

Zeker wel. Ik heb hem op 5-11 besteld. Toen stond hij op 3-4 weken. Ongeveer twee weken geleden is hij naar 5-6 weken gegaan en sinds donderdag staat hij op 6-8 weken. 

Reputatie 1

De levertijden zijn aangepast voor de iPhone 12 Pro Blauw 512 GB, iPhone 12 Pro Goud 256 GB en 512 GB, iPhone 12 Pro Grafiet 128 GB en 256 GB. Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Hi Hajar, hoe zit het met de Iphone 12 Pro Goud 128GB? Daar is de status al lange tijd niet van aangepast. Ik heb die van mij op 2 november besteld. 

Zeker wel. Ik heb hem op 5-11 besteld. Toen stond hij op 3-4 weken. Ongeveer twee weken geleden is hij naar 5-6 weken gegaan en sinds donderdag staat hij op 6-8 weken. 

Ik heb 'm op 3 nov besteld , liijkt er voor mij op dat de BESTELdatum op de leverlijst van de 12pro goud 128 gb  nog niet ver genoeg aangepast is, aangezien ze nog orders uit oktober moeten uitleveren .... 🤷

Reputatie 2

De levertijden zijn aangepast voor de iPhone 12 Pro Blauw 512 GB, iPhone 12 Pro Goud 256 GB en 512 GB, iPhone 12 Pro Grafiet 128 GB en 256 GB. Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Hi Hajar, hoe zit het met de Iphone 12 Pro Goud 128GB? Daar is de status al lange tijd niet van aangepast. Ik heb die van mij op 2 november besteld. 

Zeker wel. Ik heb hem op 5-11 besteld. Toen stond hij op 3-4 weken. Ongeveer twee weken geleden is hij naar 5-6 weken gegaan en sinds donderdag staat hij op 6-8 weken. 

Ik heb 'm op 3 nov besteld , liijkt er voor mij op dat de BESTELdatum op de leverlijst van de 12pro goud 128 gb  nog niet ver genoeg aangepast is, aangezien ze nog orders uit oktober moeten uitleveren .... 🤷

Klopt inderdaad. Misschien valt ie nog terug naar 3 weken voor ons 🤣

maar de status is dus al wel twee keer aangepast (helaas). 

Reputatie 2

Ik vind van mezelf dat ik best wel veel geduld heb, eigenlijk altijd wel correct blijf (niet schelden of wat dan ook) en dus eigenlijk al ruim 20 jaar (het Orange tijdperk  en zo) een voorbeeldige klant ben voor T-Mobile.

Maar ik merk nu dat ik het wel zat ben!

21 oktober verlengd met Iphone 12 pro 128 blauw en daarna is de levertijd tot 3 keer toe aangepast. 
Ik ben er echt wel van overtuigd dat T-Mobile er niks aan kan doen en dat het probleem bij Apple ligt, maar mijn geduld is nu gewoon een beetje op!

Ik heb inmiddels met mezelf afgesproken dat ik geen verdere uitstel meer accepteer. Als die levertijd nog een keer wordt aangepast annuleer ik mijn bestelling. Dan heeft iemand anders misschien mazzel maar dan ben ik tenminste van de ergernis af die ik nu ervaar. 

I have ordered Iphone 12 Pro Blue, 256 GB on 26.11.2020.  Why is it still not in the delivery times?

Reputatie 4

Hè bah, zelf besteld op 23-10-2020 (iPhone 12 pro 128gb Blauw met bestelnummer 51346805)  en dus volgens tabel 2 dagen te laat.. Wat ik wel heftig vind nu ik dit forum lees, is dat iedereen wel beetje aan het lijntje wordt gehouden. Zelf heb ik 1 keer een sms gekregen, op woensdag 11 november. We zijn nu ruim een maand verder en ik hoor niks meer.

Ik heb dus vrijdag de T-Mobile shop bezocht waar ik uiteindelijk me telefoon ophaal, hopende dat hij er lag gezien we dus wel al 6 weken verder waren. Het gekke van dit bezoek was (los van het feit dat me telefoon er niet was), dat ze mijn naam 2 keer opnieuw hebben gevraagd omdat ze deze niet in het systeem konden vinden. U kunt begrijpen dat het moment dat duidelijk wordt dat ze mij niet meer terug konden vinden,  mijn bloed toch flink aan het koken was. Zo geduldig dat ik bleef heb ik een rondje gemaakt de winkel, tenslotte moet de telefoon eigenlijk ook nog voorzien worden van een hoesje. 

Na enige tijd wachten, is mij verteld dat er wat problemen waren met het systeem. Deze konden niet direct worden opgelost en zouden mij direct bellen als het systeem weer draaiende was. Ook nu hoop ik dat u kunt begrijpen dat ik een misselijk gevoel heb van deze gehele situatie, ik typ dit bericht nu 3 dagen later...

Wat ik begrijp is dat ik niet de enige ben met het probleem dat we lang wachten op ons gloednieuwe mobieltje. Wat u moet begrijpen is dat omdat ik niet de enige ben in deze situatie, het wel heel slecht is dat we dus niet goed worden geïnformeerd. 

De enige sms die ik dus heb mogen ontvangen was op 11 november. Vervolgens wordt er klaarblijkelijk maar verwacht dat ik elke dag een kijkje neem op jullie pagina in de hoop dat de levertijd niet nog meer is verlengd. Ik begrijp dat jullie ( let op ) in een “zekere” zin hier niks aan kunnen doen. Tenslotte wachten jullie ook maar op de maker van dit product. Wat ik dan niet begrijp ( tenslotte wil je meerdere klappen opvangen), is dat we super slecht worden geïnformeerd en goede serieuze vragen niet worden beantwoord in dit topic. 


Ik hoop uiterst dinsdag iets van jullie te horen, gezien ik nu maar moet hopen dat mijn bestelling wel in het systeem staat en ik nu niet week 7 voor niks in ga!!



P.S: Wist je dat apple wel al vanaf afgelopen week(zover ik weet), je de exacte leverdatum kan geven als je de iPhone 12 pro besteld? Gek wel… :nerd: