[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Op 24 oktober iphone 12pro goud 128 gb besteld en mocht het vrijdag 4 december ophalen in de winkel.

 

 

Reputatie 1

Op 24 oktober iphone 12pro goud 128 gb besteld en mocht het vrijdag 4 december ophalen in de winkel.

 

 

Dat is goed nieuws 😊 ! Toevallig in een shop in Breda? Ik heb hetzelfde toestel besteld maar dan op 03 november, vroeg me af of ik dan kan gaan aftellen🤗

Reputatie 4

Op 24 oktober iphone 12pro goud 128 gb besteld en mocht het vrijdag 4 december ophalen in de winkel.

 

 

Wel gek, je zou zeggen volgens het staartje dat jij hem eerder zou moeten hebben dan de levertijd die wordt gehanteerd na die besteldatum van 26/10

Reputatie 1

De levertijden zijn aangepast voor de iPhone 12 Pro Blauw 512 GB, iPhone 12 Pro Goud 256 GB en 512 GB, iPhone 12 Pro Grafiet 128 GB en 256 GB. Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Beste Hajar,

Kun je me uitleggen waarom een Pro Silver 128GB besteld op 17/10 nog steeds niet geleverd is na 7 weken?

Het waren 7 lange weken en vandaag eindelijk toestel op kunnen halen in Nijmegen. Heel blij 😀 

Reputatie 3

Woensdag is het 5 weken geleden dat ik besteld heb. Levertijd was echt 3-4 weken volgens T-Mobile en daar heb ik nog over gebeld. (“ Meneer, houd u aub maar 4 weken aan voor de zekerheid”)

 

Tot op heden GEEN bericht gehad. Geen SMS, Geen Email.

 

Reputatie 3

Goedemorgen Hans, Bedankt voor het versturen van je ordernummer. Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan om de status van jouw bestelling in ons systeem te bekijken! Op het moment wordt er nog gewacht tot jouw gekozen toestel voorradig is. Natuurlijk kan ik mij jouw enthousiasme goed voorstellen. Je hebt een super tof toestel besteld! De iPhones - en met name de iPhone 12 Pro in de blauwe kleur - zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je nog even om geduld vragen! Wanneer jouw toestel voorradig is, ontvang je van de koerierdienst AMP een bevestiging om een bezorgafspraak in te plannen. Dat is natuurlijk alvast handig om te weten! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst, afhankelijk welk model, welke kleur en geheugencapaciteit je gekozen hebt. Voor alle updates raad ik je aan om het volgende topic in de gaten te houden: https://community.t-mobile.nl/apple-444/info-levertijden-iphone-12-pro-max-326515…. Het is zeker het wachten waard op je nieuwe aanwinst! Groetjes, Chris

Reputatie 2

Goedemorgen Hans, Bedankt voor het versturen van je ordernummer. Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan om de status van jouw bestelling in ons systeem te bekijken! Op het moment wordt er nog gewacht tot jouw gekozen toestel voorradig is. Natuurlijk kan ik mij jouw enthousiasme goed voorstellen. Je hebt een super tof toestel besteld! De iPhones - en met name de iPhone 12 Pro in de blauwe kleur - zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je nog even om geduld vragen! Wanneer jouw toestel voorradig is, ontvang je van de koerierdienst AMP een bevestiging om een bezorgafspraak in te plannen. Dat is natuurlijk alvast handig om te weten! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst, afhankelijk welk model, welke kleur en geheugencapaciteit je gekozen hebt. Voor alle updates raad ik je aan om het volgende topic in de gaten te houden: https://community.t-mobile.nl/apple-444/info-levertijden-iphone-12-pro-max-326515…. Het is zeker het wachten waard op je nieuwe aanwinst! Groetjes, Chris

welkom bij de wacht-club Hans… 


Ik wacht al 6,5 week (23-10) en ook 0 bericht sinds de bevestiging. 

Buiten het feit om dat het lang duurt blijf ik de communicatie verschrikkelijk slecht vinden. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

We doen ons best om jullie van de meest actuele levertijden te voorzien. Als er vertragingen zijn dan delen we dat direct in dit topic. Zoals eerder aangegeven zijn wij echt afhankelijk van de voorraad die we krijgen en doen wij ons best om zo snel mogelijk te leveren. 

Als ik weer een update heb dan zal ik dat direct delen!

Reputatie 3

bericht van JP Morgan in AppleInsider:

In an iPhone availability tracker note seen by AppleInsider, analyst Samik Chatterjee says JP Morgan is continuing to see building lead times — the time it takes for a customer to receive an iPhone order — for the two Pro models.

Lead times for the iPhone 12 Pro have surged to an average of about 27 days across several regions, which is the longest lead time JP Morgan has seen since they started tracking availability for the 2020 lineup. The analyst notes that "given that it has now been a few weeks since the specific SKUs have been available is a favorable indicator of customer demand."

German customers could expect to receive iPhone 12 mini or iPhone 12 models in five days, or iPhone 12 Pro and iPhone 12 Pro Max models in 23 days when ordering delivery at home. Those are expanded lead times from the week prior, and all models continued to be unavailable for brick-and-mortar pickup.

Mensen, T-Mobile is te lui om even een berichtje te sturen per SMS of om hier op het forum te posten.

Vandaag blijkt dat er op 2-december een mail is gestuurd naar mij door mijnafspraak@ampgroep.com 

(ziet er inderdaad uit als een phishing of reclame mail)

Deze mails zullen bij overgroot deel van mensen terechtkomen in de spambox zeker als je outlook.com hebt. deze wordt ook niet gedownload naar je smartphone.

Check dus online bij outlook.com of je andere provider of er geen mail in je spam zit.

 

T-Mobile weet dat dit kan gebeuren maar vertikken het om even een SMS te sturen hierover.

!!!!! Bagger service !!!!!

Nu inmiddels afspraak gemaakt voor bezorgen kan ik weer tot vrijdag wachten

 

Vodafone kan binnenkort nieuwe klant verwachten met 3 abonnementen

Reputatie 3

Mensen, T-Mobile is te lui om even een berichtje te sturen per SMS of om hier op het forum te posten.

Vandaag blijkt dat er op 2-december een mail is gestuurd naar mij door mijnafspraak@ampgroep.com 

(ziet er inderdaad uit als een phishing of reclame mail)

Deze mails zullen bij overgroot deel van mensen terechtkomen in de spambox zeker als je outlook.com hebt. deze wordt ook niet gedownload naar je smartphone.

Check dus online bij outlook.com of je andere provider of er geen mail in je spam zit.

 

T-Mobile weet dat dit kan gebeuren maar vertikken het om even een SMS te sturen hierover.

!!!!! Bagger service !!!!!

Nu inmiddels afspraak gemaakt voor bezorgen kan ik weer tot vrijdag wachten

 

Vodafone kan binnenkort nieuwe klant verwachten met 3 abonnementen

Als je een partij in de arm neemt die mailt vanaf een domein die in je spambox uitkomt dan doe je al iets niet goed wat mij betreft.

Fix your shit T-mobile.

Het is echt niet het belangrijkste op de wereld maar geen communicatie is wel heel slecht.

En dan wel klakkeloos vandaag weer een reclame email in de mailbox. Ik heb mijn abbo al verlengd: krijg 0 info over de bestelling en dan wel reclame sturen dat ik nog meer abbo’s kan nemen.

 

Hi allemaal,

Sinds ik mijn abbo verlengd heb lees ik mee hier op dit forum en wil het volgende even delen:

Vandaag een sms en e-mail (in de spambox) ontvangen van AMP voor het maken van een afspraak. 

Gaat om de iPhone 12 pro 128gb in de kleur goud, besteld op 27-10. Vandaag dus precies 6 weken gewacht. Ook al doet de regio er niet toe, voor degenen die het willen weten regio Amsterdam. 
 

Ik hoop dat jullie snel de iphone in handen zullen krijgen!

Aan het begin van november een iphone besteld bij t-mobile. De iphone 12 pro 128gb in het blauw.

toen ik de telefoon bestelde was de levertijd 3-4 weken en vorige week stond de teller op 6-8 weken. Dit is natuurlijk te lang en onredelijk.

Daarom heb ik vorige week maandag de bestelling geannuleerd bij t-mobile en de telefoon direct bij de apple store besteld. 
 

De telefoon kan ik morgen al ophalen. 1,5 week levertijd dus.

Als je een iphone wilt in 2020 dan is t-mobile geen optie.

 

Reputatie 1

 

Hoi, 

De levertijd staat per 26/10 - 6 tot 8 weken. 
moet ik vanaf die tijd rekenen of moet ik de 6-8 weken rekenen wanneer ik hem besteld heb? 
 

groetjes 

Reputatie 4

 

Mag hopen dat dit niet over bestelling gaat die al een ruime tijd geleden zijn geplaatst… Want dan heeft t-mobile wel echt wat goed te maken!!! Denk dat hufterig nog netjes is omschreven..

Reputatie 4

Aan het begin van november een iphone besteld bij t-mobile. De iphone 12 pro 128gb in het blauw.

toen ik de telefoon bestelde was de levertijd 3-4 weken en vorige week stond de teller op 6-8 weken. Dit is natuurlijk te lang en onredelijk.

Daarom heb ik vorige week maandag de bestelling geannuleerd bij t-mobile en de telefoon direct bij de apple store besteld. 
 

De telefoon kan ik morgen al ophalen. 1,5 week levertijd dus.

Als je een iphone wilt in 2020 dan is t-mobile geen optie.

 


Zojuist maar is gekeken wat hier van klopt, indien ik hem nu zou bestellen. Want als ik hem nu bestel bij apple, kan ik hem pas 6 januari ophalen.

Reputatie 4

Hoi, 

De levertijd staat per 26/10 - 6 tot 8 weken. 
moet ik vanaf die tijd rekenen of moet ik de 6-8 weken rekenen wanneer ik hem besteld heb? 
 

groetjes 

Hoi en welkom bij de wachtclub zoals eerder genoemd.

Na pin me er niet aan vast, want de levertijden die hier worden aangegeven zijn totaal niet realistisch. Maar als je ergens toch naar wilt uitkijken, vanaf de dag dat je besteld.

Reputatie 3

er staat in het artikel van Iculture dat de verwachte levertijden als je op 13 november bestelt 5 januari is.

Reputatie 4

er staat in het artikel van Iculture dat de verwachte levertijden als je op 13 november bestelt 5 januari is.

We worden goed in de zeik genomen...

Reputatie 4

Wat doet iedereen zo panisch. Doet je telefoon het niet meer ofzo? Iedereen zit in hetzelfde schuitje, bij andere providers is het niet veel beter voor zover ik het een beetje aanzie en hoor. En omdat ik geen €1000+ op de plank heb liggen kan ik hem niet los kopen, anders had ik dat allang gedaan. 

Als je ontevreden bent, annuleer lekker dan ben ik eerder aan de beurt. 

Reputatie 4

Wat doet iedereen zo panisch. Doet je telefoon het niet meer ofzo? Iedereen zit in hetzelfde schuitje, bij andere providers is het niet veel beter voor zover ik het een beetje aanzie en hoor. En omdat ik geen €1000+ op de plank heb liggen kan ik hem niet los kopen, anders had ik dat allang gedaan. 

Als je ontevreden bent, annuleer lekker dan ben ik eerder aan de beurt. 



Verre van panisch hier. Echter heb ik mijn XS MAX verkocht net voor ik een nieuwe had besteld ( toen er nog 3-5 werkdagen leveren stond). Dus antwoord op jou vraag, ik moet het nu met een iPhone 6 doen die ik gelukkig nog heb kunnen lenen van iemand. Die geen apple carplay heeft etc, wat ik gewoon nodig heb.. Daar gelaten hoe sloom alles werkt, of apps die crashen.. Als er dan vervolgens 3-4 weken wordt gegeven en daarna 6-8 weken… tja, raar dat  ik tot op zekere hoogte gefrustreerd raak?..

Reputatie 3

Wat doet iedereen zo panisch. Doet je telefoon het niet meer ofzo? Iedereen zit in hetzelfde schuitje, bij andere providers is het niet veel beter voor zover ik het een beetje aanzie en hoor. En omdat ik geen €1000+ op de plank heb liggen kan ik hem niet los kopen, anders had ik dat allang gedaan. 

Als je ontevreden bent, annuleer lekker dan ben ik eerder aan de beurt. 



Verre van panisch hier. Echter heb ik mijn XS MAX verkocht net voor ik een nieuwe had besteld ( toen er nog 3-5 werkdagen leveren stond). Dus antwoord op jou vraag, ik moet het nu met een iPhone 6 doen die ik gelukkig nog heb kunnen lenen van iemand. Die geen apple carplay heeft etc, wat ik gewoon nodig heb.. Daar gelaten hoe sloom alles werkt, of apps die crashen.. Als er dan vervolgens 3-4 weken wordt gegeven en daarna 6-8 weken… tja, raar ik tot op zekere hoogte gefrustreerd..

Ik dus ook. Heb mijn iPhone X verkocht omdat er 3 weken stond toen ik hem bestelde. Dat is nu inmiddels 6-8 weken

Reputatie 4

Wat doet iedereen zo panisch. Doet je telefoon het niet meer ofzo? Iedereen zit in hetzelfde schuitje, bij andere providers is het niet veel beter voor zover ik het een beetje aanzie en hoor. En omdat ik geen €1000+ op de plank heb liggen kan ik hem niet los kopen, anders had ik dat allang gedaan. 

Als je ontevreden bent, annuleer lekker dan ben ik eerder aan de beurt. 



Verre van panisch hier. Echter heb ik mijn XS MAX verkocht net voor ik een nieuwe had besteld ( toen er nog 3-5 werkdagen leveren stond). Dus antwoord op jou vraag, ik moet het nu met een iPhone 6 doen die ik gelukkig nog heb kunnen lenen van iemand. Die geen apple carplay heeft etc, wat ik gewoon nodig heb.. Daar gelaten hoe sloom alles werkt, of apps die crashen.. Als er dan vervolgens 3-4 weken wordt gegeven en daarna 6-8 weken… tja, raar ik tot op zekere hoogte gefrustreerd..

Ik dus ook. Heb mijn iPhone X verkocht omdat er 3 weken stond toen ik hem bestelde. Dat is nu inmiddels 6-8 weken

Ja vooral al de huid verkopen voor de beer geschoten is. Nu heb ik zelf de recycle deal waardoor ik bij het halen van het nieuwe toestel de oude inleveren. Met die steeds langer wordende levertijden niet eens zo verkeerd. 

Reputatie 4

Wat doet iedereen zo panisch. Doet je telefoon het niet meer ofzo? Iedereen zit in hetzelfde schuitje, bij andere providers is het niet veel beter voor zover ik het een beetje aanzie en hoor. En omdat ik geen €1000+ op de plank heb liggen kan ik hem niet los kopen, anders had ik dat allang gedaan. 

Als je ontevreden bent, annuleer lekker dan ben ik eerder aan de beurt. 



Verre van panisch hier. Echter heb ik mijn XS MAX verkocht net voor ik een nieuwe had besteld ( toen er nog 3-5 werkdagen leveren stond). Dus antwoord op jou vraag, ik moet het nu met een iPhone 6 doen die ik gelukkig nog heb kunnen lenen van iemand. Die geen apple carplay heeft etc, wat ik gewoon nodig heb.. Daar gelaten hoe sloom alles werkt, of apps die crashen.. Als er dan vervolgens 3-4 weken wordt gegeven en daarna 6-8 weken… tja, raar ik tot op zekere hoogte gefrustreerd..

Ik dus ook. Heb mijn iPhone X verkocht omdat er 3 weken stond toen ik hem bestelde. Dat is nu inmiddels 6-8 weken

Ja vooral al de huid verkopen voor de beer geschoten is. Nu heb ik zelf de recycle deal waardoor ik bij het halen van het nieuwe toestel de oude inleveren. Met die steeds langer wordende levertijden niet eens zo verkeerd. 


Dit doe ik al jaren, nooit problemen gehad… Dat nu ineens 3-5 werkdagen 3-4 weken wordt, maar top voor jou dat jij meer uit je recycle deal kan halen 😊.