[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Inmiddels 5,5 week verder en helaas nog niks vernomen met betrekking tot de status. Gezien de andere reacties en ervaringen voel ik me ook niet geroepen om zelf contact op te nemen.

Wat ik wel merk, is dat ik hem eigenlijk al haast niet meer hoef… M’n 11 Pro werkt prima en over 10 maanden zal waarschijnlijk een 13 worden besteld😅

Maar goed, traditiegetrouw laat ik de order maar staan.

Update: vandaag kreeg ik de uitnodiging van AMP om een afspraak in te plannen voor m’n iPhone 12 Pro Ocean Blue 128GB! Maandag was de eerste optie. Dan heeft het dus 7,5 week geduurd in totaal tussen bestellen en afleveren.

Aankomende zaterdag wacht ik precies 7 weken op mijn iPhone 12 Pro 128GB Ocean Blue. Ik was afgelopen weekend langs de T-Mobile shop gegaan om te kijken of alles wel goed loopt bij ze! De medewerker liet me vervolgens een hele lijst zien van wie de eerstvolgende is die een iPhone ontvangt, ik neem aan dat ze dat dan bij de klantenservice ook kunnen zien? Hij gaf overigens ook aan dat ze maar 1 iPhone per dag binnen krijgen dus ik hoop dat ik voor volgende week zaterdag, de mijne binnen heb!

Dan hoop ik inderdaad dat jij hem ook komende week in ontvangst mag gaan nemen!

Wat wil de besteldatum hier eigenlijk precies zeggen? Zijn de mensen die op deze datum besteld hebben nu als eerstvolgende aan de beurt of hoe moet ik dit zien?

Ik zelf heb namelijk op 5 november de 128gb iphone 12 pro grijs.

Reputatie 1

Wat wil de besteldatum hier eigenlijk precies zeggen? Zijn de mensen die op deze datum besteld hebben nu als eerstvolgende aan de beurt of hoe moet ik dit zien?

Ik zelf heb namelijk op 5 november de 128gb iphone 12 pro grijs.

Zelf op 4 november de 128 GB Pro grijs besteld. De bestelstatus staat sinds gisteren op Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.  Ik verwacht dat jij ‘m ook snel kan verwachten nu. Check hier de status van je bestelling.

Reputatie 1

Wat wil de besteldatum hier eigenlijk precies zeggen? Zijn de mensen die op deze datum besteld hebben nu als eerstvolgende aan de beurt of hoe moet ik dit zien?

Ik zelf heb namelijk op 5 november de 128gb iphone 12 pro grijs.

 

Het is inderdaad jammer dat @Hajar of @David nog geen tijd hebben genomen om een duidelijke maar eenvoudige uitleg toe te voegen aan de sticky post.

De leverdata (en de wijze waarop de gegevens ‘verschuiven’) leveren veel onduidelijkheid op waardoor de vragen van gebruikers binnen blijven stromen.

Als Hajar of David nu in de sticky post in “jip en janneke” taal zouden omschrijven hoe we die data zouden moeten opvatten, met daarbij wat “voorbeelden”, dan zou dat 60% van de geplaatste vragen automatisch oplossen.

27 oktober mijn iphone12pro ocean blue 128 gb besteld. Helaas nog niks gehoord en zit al in de 6e week. Ken je dat liedje van Bert & Ernie, “Wachten duurt lang” :rolling_eyes:

Reputatie 3

27 oktober mijn iphone12pro ocean blue 128 gb besteld. Helaas nog niks gehoord en zit al in de 6e week. Ken je dat liedje van Bert & Ernie, “Wachten duurt lang” :rolling_eyes:


ik heb de 25e besteld, ook nog niets gehoord.. Zal ons leren om de populairste versie te willen hebben 😋.

overigens verwacht ik dat wanneer de 8e week aanbreekt de leverdatum verspringt naar 8-10 weken.. 

27 oktober mijn iphone12pro ocean blue 128 gb besteld. Helaas nog niks gehoord en zit al in de 6e week. Ken je dat liedje van Bert & Ernie, “Wachten duurt lang” :rolling_eyes:


ik heb de 25e besteld, ook nog niets gehoord.. Zal ons leren om de populairste versie te willen hebben 😋.

overigens verwacht ik dat wanneer de 8e week aanbreekt de leverdatum verspringt naar 8-10 weken.. 

Ik ben daar ook bang voor! :tired_face:

Reputatie 1

25 okt besteld, net de iPhone 12 pro blauw afgehaald in de T-mobile shop. Mooi werk 👍

Reputatie 2

25 okt besteld, net de iPhone 12 pro blauw afgehaald in de T-mobile shop. Mooi werk 👍

Wtf? Als het gaat om de iPhone 12 pro blauw 128GB, dan is T-Mobile echt op bullshit, ik heb ‘em dan namelijk eerder besteld dan jij, maar je hebt ‘em eerder dan ik?

Reputatie 3

25 okt besteld, net de iPhone 12 pro blauw afgehaald in de T-mobile shop. Mooi werk 👍

Wtf? Als het gaat om de iPhone 12 pro blauw 128GB, dan is T-Mobile echt op bullshit, ik heb ‘em dan namelijk eerder besteld dan jij, maar je hebt ‘em eerder dan ik?


Hahaha hij is aan het trollen, of idd grotere opslag.

Reputatie 4

25 okt besteld, net de iPhone 12 pro blauw afgehaald in de T-mobile shop. Mooi werk 👍

Wtf? Als het gaat om de iPhone 12 pro blauw 128GB, dan is T-Mobile echt op bullshit, ik heb ‘em dan namelijk eerder besteld dan jij, maar je hebt ‘em eerder dan ik?

Mag indd hopen dat dit bullshit is. Ik heb hem ook eerder dan hem besteld.. 128gb dan wel..

Reputatie 1

25 okt besteld, net de iPhone 12 pro blauw afgehaald in de T-mobile shop. Mooi werk 👍

Wtf? Als het gaat om de iPhone 12 pro blauw 128GB, dan is T-Mobile echt op bullshit, ik heb ‘em dan namelijk eerder besteld dan jij, maar je hebt ‘em eerder dan ik?


Hahaha hij is aan het trollen, of idd grotere opslag.

Hoe is dit voor een trol?

Succes met wachten!

ik ga em nu uitpakken 😁 

Reputatie 3

25 okt besteld, net de iPhone 12 pro blauw afgehaald in de T-mobile shop. Mooi werk 👍

Wtf? Als het gaat om de iPhone 12 pro blauw 128GB, dan is T-Mobile echt op bullshit, ik heb ‘em dan namelijk eerder besteld dan jij, maar je hebt ‘em eerder dan ik?


Hahaha hij is aan het trollen, of idd grotere opslag.

Hoe is dit voor een trol?

Succes met wachten!

ik ga em nu uitpakken 😁 


Netjes, maar idd grotere opslag 😉 have

fun! 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Goud 128 GB is zojuist aangepast. De rest van de data uit de tabel blijft hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie weer van ons!

Reputatie 4

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Goud 128 GB is zojuist aangepast. De rest van de data uit de tabel blijft hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie weer van ons!

Kan er nou gewoon is even uitgelegd worden wat voor invloed het heeft als die besteldatum naar voren wordt geschoven. Jullie doen zo intens vaag.. 

Nogmaals de vraag die ik al eerder stelde: 

Nu de "besteldatum” naar voren is geschoven, betekent dit dan dat de mensen die hem 1 a 2 dagen voor de nu huidige "besteldatum” hebben besteld hun telefoon hebben ontvangen?

 

Kunnen jullie nou gewoon is even iedereen van die wazigheid afhelpen en zorgen dat dat amateuristische staartje er wat beter uit gaat zien, en dat een leek dit ook gewoon begrijpt…..

ALVAST ONZE DANK NAAR JULLIE

Reputatie 4

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Goud 128 GB is zojuist aangepast. De rest van de data uit de tabel blijft hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie weer van ons!

Heb de goud 128gb besteld op 6 november. Wat houd het in dat de bestel datum nu 7 november is?

Reputatie 2

Ik heb dezelfde telefoon op 5-11 besteld en ook nog niets gehoord. 

Reputatie 1

De besteldatum houdt in dat ze de bestellingen afwerken die tot aan die datum besteld zijn. (Ga ik vanuit)de besteldatum voor mijn telefoon is gisteren aangepast naar 3 nov, en prompt wordt ik de dag erna (vandaag) gebeld dat de telefoon klaarligt. Ik had deze op 25 okt besteld.

Reputatie 2

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Goud 128 GB is zojuist aangepast. De rest van de data uit de tabel blijft hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie weer van ons!

Kan er nou gewoon is even uitgelegd worden wat voor invloed het heeft als die besteldatum naar voren wordt geschoven. Jullie doen zo intens vaag.. 

Nogmaals de vraag die ik al eerder stelde: 

Nu de "besteldatum” naar voren is geschoven, betekent dit dan dat de mensen die hem 1 a 2 dagen voor de nu huidige "besteldatum” hebben besteld hun telefoon hebben ontvangen?

 

Kunnen jullie nou gewoon is even iedereen van die wazigheid afhelpen en zorgen dat dat amateuristische staartje er wat beter uit gaat zien, en dat een leek dit ook gewoon begrijpt…..

ALVAST ONZE DANK NAAR JULLIE

Naja blijkbaar niet, dat zou de meest logische denkwijze zijn maar ik zie alweer 2 reacties van mensen die hem eerder dan 7 nov besteld hebben en nog steeds niet ontvangen hebben.. (de goude variant dan)

Reputatie 2

De besteldatum houdt in dat ze de bestellingen afwerken die tot aan die datum besteld zijn. (Ga ik vanuit)de besteldatum voor mijn telefoon is gisteren aangepast naar 3 nov, en prompt wordt ik de dag erna (vandaag) gebeld dat de telefoon klaarligt. Ik had deze op 25 okt besteld.

Dus als ik jou goed begrijp, zou ik morgen gebeld moeten worden, aangezien de besteldatum vandaag is gewijzigd van 3-11 naar 7-11 en ik hem 5-11 besteld heb?

Dat zou natuurlijk fantastisch zijn, maar dan klopt die 6-8 weken weer niet, want vandaag is het precies 5 weken. 

Reputatie 4

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Goud 128 GB is zojuist aangepast. De rest van de data uit de tabel blijft hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie weer van ons!

Kan er nou gewoon is even uitgelegd worden wat voor invloed het heeft als die besteldatum naar voren wordt geschoven. Jullie doen zo intens vaag.. 

Nogmaals de vraag die ik al eerder stelde: 

Nu de "besteldatum” naar voren is geschoven, betekent dit dan dat de mensen die hem 1 a 2 dagen voor de nu huidige "besteldatum” hebben besteld hun telefoon hebben ontvangen?

 

Kunnen jullie nou gewoon is even iedereen van die wazigheid afhelpen en zorgen dat dat amateuristische staartje er wat beter uit gaat zien, en dat een leek dit ook gewoon begrijpt…..

ALVAST ONZE DANK NAAR JULLIE

Naja blijkbaar niet, dat zou de meest logische denkwijze zijn maar ik zie alweer 2 reacties van mensen die hem eerder dan 7 nov besteld hebben en nog steeds niet ontvangen hebben.. (de goude variant dan)

Vandaar dat er gewoon is duidelijkheid moet komen met hun systeem

 

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Goud 128 GB is zojuist aangepast. De rest van de data uit de tabel blijft hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie weer van ons!

Kan er nou gewoon is even uitgelegd worden wat voor invloed het heeft als die besteldatum naar voren wordt geschoven. Jullie doen zo intens vaag.. 

Nogmaals de vraag die ik al eerder stelde: 

Nu de "besteldatum” naar voren is geschoven, betekent dit dan dat de mensen die hem 1 a 2 dagen voor de nu huidige "besteldatum” hebben besteld hun telefoon hebben ontvangen?

 

Kunnen jullie nou gewoon is even iedereen van die wazigheid afhelpen en zorgen dat dat amateuristische staartje er wat beter uit gaat zien, en dat een leek dit ook gewoon begrijpt…..

ALVAST ONZE DANK NAAR JULLIE

Naja blijkbaar niet, dat zou de meest logische denkwijze zijn maar ik zie alweer 2 reacties van mensen die hem eerder dan 7 nov besteld hebben en nog steeds niet ontvangen hebben.. (de goude variant dan)

Vandaar dat er gewoon is duidelijkheid moet komen met hun systeem

 

Ik heb mijn iPhone (128GB grafiet) besteld op 4 november, maar heb mijn telefoon nog niet binnen. 

Even bij Vodafone kijkend zijn dit de levertijden.

https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd

Bij KPN op de website zie ik zelfs half jan bij nu bestellen van Iphone 12pro 128gb Blue

 

Reputatie 4

Even bij Vodafone kijkend zijn dit de levertijden.

https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd

Bij KPN op de website zie ik zelfs half jan bij nu bestellen van Iphone 12pro 128gb Blue

 

toch bizar die verschillen, of is wat Vodafone aangeeft gewoon wat het is en worden we hier aan het lijntje gehouden?

Reputatie 3

Even bij Vodafone kijkend zijn dit de levertijden.

https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd

Bij KPN op de website zie ik zelfs half jan bij nu bestellen van Iphone 12pro 128gb Blue

 

toch bizar die verschillen, of is wat Vodafone aangeeft gewoon wat het is en worden we hier aan het lijntje gehouden?

Dat we aan het lijntje gehouden worden denk ik niet. Ik heb mijn iPhone 12 Pro op 7 november bestelt en plus 6-8 weken kom je uit op 7 januari dus dat klopt tot nu toe vrij aardig