[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 3

 

David, hoe werkt die levertijd ?
Ik heb besteld op 4/11 , iPhone 12 Pro Oceaanblauw 128gb.

Ik zie op die pagina dat 22/10/2020 een levertijd van 6-8 weken heeft.

Maar ik heb 4/11 besteld. Moet ik dan ook 6-8 weken rekenen ? (waar 3-4 werd beloofd)

4/11 met 8 weken = 30/12

 

Reputatie 2

 

David, hoe werkt die levertijd ?
Ik heb besteld op 4/11 , iPhone 12 Pro Oceaanblauw 128gb.

Ik zie op die pagina dat 22/10/2020 een levertijd van 6-8 weken heeft.

Maar ik heb 4/11 besteld. Moet ik dan ook 6-8 weken rekenen ? (waar 3-4 werd beloofd)

4/11 met 8 weken = 30/12

 

Jij zou je iPhone dan uiterlijk 30 december moeten ontvangen dan, vanaf het moment dat je hebt besteld moet je 6 tot 8 weken erbij rekenen. Le-KwaSon en ik wachten al sinds 23/10 - 24/10 dus wij zouden ‘em beide deze week moeten ontvangen dan, toch @David? ;)

Reputatie 1

Maar.. 14 Januari 2020? Gaan we 2020 opnieuw beleven😂

Reputatie 3

 

David, hoe werkt die levertijd ?
Ik heb besteld op 4/11 , iPhone 12 Pro Oceaanblauw 128gb.

Ik zie op die pagina dat 22/10/2020 een levertijd van 6-8 weken heeft.

Maar ik heb 4/11 besteld. Moet ik dan ook 6-8 weken rekenen ? (waar 3-4 werd beloofd)

4/11 met 8 weken = 30/12

 

Jij zou je iPhone dan uiterlijk 30 december moeten ontvangen dan, vanaf het moment dat je hebt besteld moet je 6 tot 8 weken erbij rekenen. Le-KwaSon en ik wachten al sinds 23/10 - 24/10 dus wij zouden ‘em beide deze week moeten ontvangen dan, toch @David? ;)


ik ben er bang voor: morgen of donderdag springt de levertijd naar 8-10 weken.. ik heb de 25e besteld, maar reken er niet meer op. Als je 4-11 ‘pas’ hebt besteld ga je ‘m pas ergens half januari op z’n vroegst krijgen, mogelijk zelfs later.. 

Ik heb op 22 oktober 128gb zilver besteld (ordernummer: 51287360). Ik wacht nu al 7,5 week en mijn bestelling is/was ophalen in de shop. Kreeg vandaag een sms met dat de bestelling over gezet zal worden naar een bezorging. Gaat dat proces nu ook nog eens een paar weken duren of kan ik mijn nieuwe mobiel deze week nog verwachten?

Reputatie 1

Ik heb op 23 oktober de 12 pro ocean blue 128gb besteld en overmorgen zit ik al op 8 weken wachten. Kan ik mijn telefoon überhaupt nog in de beloofde 6-8 weken verwachten? Voorheen zelfs 3-4 weken....

Reputatie 1

@David  @Hajar 

Eerder in de topic heb ik een bericht geplaatst, helaas geen reactie ontvangen. 
 

Ik heb mijn bestelling op 17 oktober geplaatst. Het gaat om een 12 pro, blue. Geduldig heb ik afgewacht, maar we zijn nu al voorbij de aangegeven tijdsindicatie (8weken). 
Ik wil graag weten hoe het zit met mijn bestelling. 
 

groet,

Beste @Hajar en @David ,

Op 3 november heb ik een iPhone 12 pro besteld. In tegenstelling tot vele andere heb ik tot heden geen enkel berichten ontvangen mbt mijn bestelling.

Zou een van jullie willen kijken wat de status van mijn bestelling is? bestelnummer 50255934

Verneem graag jullie reactie,

 

gr. Mehrad

 

Goedemorgen, ik heb de iphone 12 Pro 128gb besteld op 3 nov dat betekent dat we inmiddels over de 5-6 weken zijn zou ik wat meer informatie mogen over mijn bestelling? Ordernummer:  52705688 @Hajar 

Reputatie 1

Ik krijg zojuist een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Ik heb 2 maanden gewacht.. Wat is dit?

Reputatie 1

Ik krijg zojuist een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Ik heb 2 maanden gewacht.. Wat is dit?

Ik ook!! Kreeg gisteren een sms dat mijn bestelling werd omgezet naar bezorging ipv ophalen en nu een mail dat hij is geannuleerd… Dit is een grapje toch?? @David 

Reputatie 1

Ik krijg zojuist een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Ik heb 2 maanden gewacht.. Wat is dit?

Ik ook!! Kreeg gisteren een sms dat mijn bestelling werd omgezet naar bezorging ipv ophalen en nu een mail dat hij is geannuleerd… Dit is een grapje toch?? @David 

Precies, die SMS kreeg ik ook. Heel raar dit

Zojuist een mail ontvangen dat mijn bestelling geannuleerd is?? Zonder enige reden? Deze is besteld op 16 oktober, hoe kan dit?!

Reputatie 1

Zojuist een mail ontvangen dat mijn bestelling geannuleerd is?? Zonder enige reden? Deze is besteld op 16 oktober, hoe kan dit?!

Ik krijg zojuist een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Ik heb 2 maanden gewacht.. Wat is dit?

Ik ook!! Kreeg gisteren een sms dat mijn bestelling werd omgezet naar bezorging ipv ophalen en nu een mail dat hij is geannuleerd… Dit is een grapje toch?? @David 

Precies, die SMS kreeg ik ook. Heel raar dit

 

Ik heb even contact gezocht, ik kreeg het volgende antwoord: '’Maak je geen zorgen! De mail is verstuurd omdat we hem moeten wijzigen van T-Shop naar thuis levering, Je krijgt vandaag nog een mail van AMP om een afleverafspraak te maken :) Ja, dat hebben ze niet handig gedaan en krijg daar veel klanten over op dit moment, maar komt ècht goed, belooft.'’ Maar even die mail afwachten dus. Ik dacht al zoiets maar ze mogen wel echt die communicatie verbeteren. Zet in die mail de bovenstaande info erbij en dat zou veel verwarring schelen. 

Reputatie 1

Ik heb zojuist ook gebeld, en bliijkbaar worden deze bestellingen overgezet naar bezorging (ik had zelf in de winkel ophalen gedaan). Hoop alleen niet dat we dan achteraan de wachtrij sluiten. :/

Ik heb zojuist ook gebeld, en bliijkbaar worden deze bestellingen overgezet naar bezorging (ik had zelf in de winkel ophalen gedaan). Hoop alleen niet dat we dan achteraan de wachtrij sluiten. :/

Nou precies dit hoop ik ook..

Ook hier ineens een mail dat mijn bestelling is geannuleerd zonder reden. Lekker na al 5 weken wachten

Reputatie 7

Hi allemaal,

De automatische berichten in ons systeem maken de boel wat meer verwarrend dan nodig zou zijn. Deze berichten over een annulering zijn dus automatisch verzonden, maar kun je als niet verstuurd beschouwen. De bestelling wordt namelijk gewoon overgezet naar een bestelling die geleverd moet worden in plaats van opgehaald in de T-Shop.

Zoals eerder aangegeven behouden we ook de wachtrij zoals dit was vóór we de omzetting van de bestellingen door moesten voeren.

Excuus voor de verwarring!

Reputatie 2

Ik snap er niks van, krijg een belletje dat de bestelling wordt overgezet naar bestelling die thuis wordt geleverd. De oude bestelling is geannuleerd en er is een nieuwe bestelling geplaatst vandaag maar dat betekend dat ik toch gewoon weer helemaal achter aan de rij sta?! Besteldatum 16 december staat er.. ?

Ik snap er niks van, krijg een belletje dat de bestelling wordt overgezet naar bestelling die thuis wordt geleverd. De oude bestelling is geannuleerd en er is een nieuwe bestelling geplaatst vandaag maar dat betekend dat ik toch gewoon weer helemaal achter aan de rij sta?! Besteldatum 16 december staat er.. ?

 This is also what I want to ask!!!!

Reputatie 1

Hi allemaal,

De automatische berichten in ons systeem maken de boel wat meer verwarrend dan nodig zou zijn. Deze berichten over een annulering zijn dus automatisch verzonden, maar kun je als niet verstuurd beschouwen. De bestelling wordt namelijk gewoon overgezet naar een bestelling die geleverd moet worden in plaats van opgehaald in de T-Shop. Zoals eerder aangegeven behouden we ook de wachtrij zoals dit was vóór we de omzetting van de bestellingen door moesten voeren.

Excuus voor de verwarring!

Hi David,

Ik begrijp dat deze bijzondere situatie voor T-mobile best veel extra werk met zich meebrengt. Ook ik heb op 28 oktober  een iPhone 12 Pro 128Gb blauw besteld en ben gedurende de afgelopen weken via een sms op de hoogte gehouden van het feit dat levertijden opschuiven. Ook de sms dat mijn order overgezet zou worden naar levering thuis heb ik ontvangen. Vandaag zonder verdere uitleg een annulering van mijn bestelling ontvangen en een ½ uur later een nieuwe bevestiging van mijn bestelling met een ander order nummer een andere bestel datum. Omdat jou reactie nog niet op het forum stond heb ik contact gezocht met de klanten service. Deze waren zeer slecht bereikbaar omdat ze overspoeld worden met vragen. Uiteindelijk een medewerkster aan de lijn gekregen die op dat moment absoluut niet wist wat er gaande is. Bij navraag van haar bij een andere afdeling kwam ze terug met de mededeling dat ik mij geen zorgen hoef te maken en dat alles prima voor elkaar komt, en dat de afdeling telefonisch contact zou opnemen, al kon ze niet zeggen wanneer. Over al dan niet verschuiven van levertijden kon ze niets zeggen, en bleef volharden in het eerder gegeven antwoord.
Ik heb 2 opmerkingen:

Krijgt jullie call center geen info vooraf als er dit soort speciale acties worden opgetuigd?

Krijgen wij als klant de absolute bevestiging dat het wijzigen van ordernummer en besteldatum geen invloed heeft op de uiteindelijke leverdatum, gebaseerd op de oorspronkelijke bestel datum en de daaraan gekoppelde verwachte  levertijd?

 

 

 

 

Reputatie 7

@khalidzaoual @angle @Renef 

Zoals hierboven en in de update van gister blijven de wachtrijen hetzelfde als voor de wijziging. De besteldatum die je in eerste instantie had moet je dus nog steeds aanhouden voor wat betreft de levertijden.

Het omzetten van de bestellingen die opgehaald zouden worden naar bestellingen die geleverd was bij iedereen bekend. Echter kan er tijdens zo'n proces (wat ongebruikelijk en uitzonderlijk is) natuurlijk iets misgaan en op dat moment kan het zijn dat niet iedereen binnen het hele bedrijf binnen een paar minuten op de hoogte is. Uiteindelijk hebben we dit alsnog heel snel aangekaart en rechtgezet.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag. Fijne avond!

Hallo Goedenavond.
Ik heb op 5 november 2 iphone 12 pro besteld. een van hen is van goud en de andere is blauw. iphone 12 pro goud heeft geen probleem en hiervoor heb ik een lange afspraak gemaakt met amp en die zal ik vrijdag hebben. maar als de iphone 12 pro 128 gb blauw ik zou gaan van de winkel en het halen. maar de winkels zijn nu gesloten vanwege de lockdown. en vandaag belde tmobile mij. en zeiden dat ze zich hadden aangepast voor de blauwe bestelling en zeiden dat ik het de komende dagen per koerier zou kunnen ophalen. Ik zei ook oké. maar na het telefoontje kreeg ik een e-mail. en in de informatie die in de post werd geschreven, verscheen de kleur van de telefoon als goud. Zoals ik al zei, had de telefoon blauw moeten zijn. en tot op heden was het altijd blauw bij het controleren van de bestelstatus. maar vandaag hebben uw collega's waarschijnlijk een fout gemaakt. Ik wil dat de fout in mijn bestelling wordt gecorrigeerd. Ik wacht al 7 weken om deze telefoon te krijgen. en ik wil niet meer wachten. Kunt u mijn bestelling controleren? Mijn bestelnummer was oorspronkelijk 52817894. Toen veranderde mijn bestelnummer 55624416 op deze manier met de mail die ik ontving.

Reputatie 1

@khalidzaoual @angle @Renef 

Zoals hierboven en in de update van gister blijven de wachtrijen hetzelfde als voor de wijziging. De besteldatum die je in eerste instantie had moet je dus nog steeds aanhouden voor wat betreft de levertijden.

Het omzetten van de bestellingen die opgehaald zouden worden naar bestellingen die geleverd was bij iedereen bekend. Echter kan er tijdens zo'n proces (wat ongebruikelijk en uitzonderlijk is) natuurlijk iets misgaan en op dat moment kan het zijn dat niet iedereen binnen het hele bedrijf binnen een paar minuten op de hoogte is. Uiteindelijk hebben we dit alsnog heel snel aangekaart en rechtgezet.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag. Fijne avond!

Hi David,

Dank je voor de snelle reactie. Het is goed te zien dat jullie als moderator binnen T-mobile snel reageren en acteren in dit soort bijzondere gebeurtenissen. Ondanks de kleine typo (stukje zin vergeten) (-: begrijp ik precies wat je bedoeld. Een uurtje geleden kreeg ik de sms dat mijn bestelling niet geannuleerd is en dat de wachtrij conform de besteldatum is. Ik kijk met belangstelling uit naar nadere berichten van AMP.

Reputatie 1

Beste @Hajar , @David ,

 

Ik zou graag willen weten hoe het met mijn bestelling zit. Ik heb namelijk geen mail of sms ontvangen. 
Mijn bestelling heb ik geplaatst op 17 oktober, 12 pro blue. 

ordernummer; 50779170

Groet,

Marwan Moradi