Samsung promo 2023

  • 7 August 2023
  • 6 reacties
  • 117 Bekeken

Ik heb 26 juli mijn abonnement verlengt en een Samsung galaxy flip 5 uitgezocht, omdat ik daar het Samsung horloge bij krijg. 

Hier moet je je Imei nr en een aankoopbon/factuur van kunnen overleggen om te kunnen bewijzen dat ik hem bij T-Mobile heb aangeschaft. Deze heb ik echter nooit ontvangen en nou heb ik geen recht op zo'n horloge. Hoe kom ik alsnog aan een factuur of bon om aan te kunnen tonen dat ik hem hier vandaan heb?

kangaroekim 9 maanden geleden

Ik krijg net bericht van Samsung promoties dat de bestelbevestiging die ik net van jullie heb toegestuurd gekregen toch is goed gekeurd! 

Joepie! Dank voor jullie hulp!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kangaroekim 

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe Flip! Ik hoop dat die goed bevalt!

Ik wil graag met je meekijken naar je bestelling. Heb je een bestelnummer voor mij? En zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Hoihoi,

De flip bevalt heel goed! Erg fijn. Ik ben alleen nieuw hier en ik heb geen idee hoe ik je een privébericht moet zenden. 

Ik heb inmiddels ook contact gehad via de chat, maar het lukt niet om de factuur naar mijn emailadres te zenden, dus had gevraagd of hij naar mijn tweede adres gezonden kon worden,  maar nou krijg ik geen reactie meer. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @kangaroekim 

Via deze link krijg je uitgelegd hoe een privébericht te versturen. Hoe stuur je een privébericht  

 

Hallo @kangaroekim 

Via deze link krijg je uitgelegd hoe een privébericht te versturen. Hoe stuur je een privébericht  

 

Het is inmiddels gelukt! Dank voor je hulp!

Ik krijg net bericht van Samsung promoties dat de bestelbevestiging die ik net van jullie heb toegestuurd gekregen toch is goed gekeurd! 

Joepie! Dank voor jullie hulp!

Reputatie 7
Badge +9

@kangaroekim Wat super fijn dat het is gelukt! Ik wens je veel plezier met je Flip en Watch! 

Reageer