Beantwoord

Waar blijft mijn bestelde Apple Watch Ultra?

  • 9 January 2023
  • 31 reacties
  • 808 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 2

@ijzel Ik had ook op 3 januari een Apple Watch Ultra besteld en na meerdere keren T-Mobile te hebben gebeld zei een medewerker dat er een storing was met de bestellingen toen en dat hij het zou annuleren en ik het opnieuw zou moeten bestellen hierop ging ik in akkoord. Daarna op 24 januari opnieuw de Apple Watch Ultra besteld en op 26 januari mocht ik hem al ophalen in de winkel. Ik hoop dat je aan deze informatie iets hebt.


kijk dat klinkt goed, ik heb dit doorgegeven aan de webcare op twitter, die zijn nog voor me bezig

Hetzelfde hier, ik heb order nummer 79091291 ik heb ook nog niks gehoord. Ik vind het heel erg onprofessioneel hoe ontransparant dit is.

Reputatie 2

Nog steeds geen bericht gehad, maar we wachten af. Ik zie dat een aantal mensen hem al ontvangen hebben en hij staat nog steeds op direct leverbaar, dus ik verwacht dat deze aankomende week binnen komt.

de besteldtatuspagina geeft alleen nog steeds aan dat mijn order niet te vinden is.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @R.V 

Er waren wat technische problemen met de levering, maar dit lijkt inmiddels opgelost. Ik verwacht dat je deze dagen een bericht ontvangt over de levering van de bestelling. 

Reputatie 7
Badge +9

@Sunshine2605 Wat is jouw ordernummer? Dan kijk ik met je mee!

@R.V Ik heb jouw bestelling ook intern doorgezet en ik verwacht dat je snel een bericht krijgen om je bestelling op te halen. Excuses voor de vertraging!

15 dagen en ook nog niks voor bestelling 78966853

Reageer