Beantwoord

Waar blijft mijn bestelde Apple Watch Ultra?

  • 9 January 2023
  • 31 reacties
  • 808 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb vorige week een Apple Watch Ultra besteld, maar deze wordt maar niet geleverd. De website geeft aan dat deze direct leverbaar is, maar hij komt nog niet.

De pagina om de bestellingen te controleren kan mijn bestelling niet vinden, maar volgens een medewerker aan de telefoon is deze wel goed ontvangen en staat alles goed.

Ik zou graag weten waar deze blijft.

icon

Beste antwoord door ijzel 17 February 2023, 12:34

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 2

Vandaag na een bezoekje bij de T-Mobile shop toch nog een watch kunnen bemachtigen. Mede door het actief meedenken van de medewerkers van T-Shop (Nijmegen Dukenburg) is dit gelukt. Dikke pluim voor iedereen die meegeholpen heeft met de oplossing.

Hopelijk lukt het bij de rest ook 🤞🏼

 

Hi @R.V 

Er waren wat technische problemen met de levering, maar dit lijkt inmiddels opgelost. Ik verwacht dat je deze dagen een bericht ontvangt over de levering van de bestelling. 

Hi Hajar,
we zijn inmiddels (weer) een week verder. Nog steeds niets. 29 december besteld, meerdere malen gebeld. Jij verwacht een week geleden dat hij deze dagen komt. Is het niet een beetje raar. Op de site staat nog steeds direct leverbaar. Ik wacht inmiddels 20 dagen. De technische problemen leken een week geleden opgelost. Dit is dus niet het geval. Kun je iets specifieker zijn dan nu?

Reputatie 6
Badge +6

Hetzelfde hier, ik heb order nummer 79091291 ik heb ook nog niks gehoord. Ik vind het heel erg onprofessioneel hoe ontransparant dit is.

Hi, ik heb gelijk een mailtje gestuurd naar de T-Shop en ook de afdeling die hierover gaat. Zodra ik meer duidelijkheid heb over je bestelling, laat ik het je direct weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

@jstorey97 @Selahattin23 jullie orders zijn zojuist handmatig doorgezet naar de T-Shop. Door een technisch fout in ons systeem, konden deze orders niet worden doorgezet. Mijn excuses hiervoor! Ik verwacht dat jullie binnen een paar dagen een sms'je ontvangen om de nieuwe Watch op te halen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hi @R.V 

Er waren wat technische problemen met de levering, maar dit lijkt inmiddels opgelost. Ik verwacht dat je deze dagen een bericht ontvangt over de levering van de bestelling. 

Hi Hajar,
we zijn inmiddels (weer) een week verder. Nog steeds niets. 29 december besteld, meerdere malen gebeld. Jij verwacht een week geleden dat hij deze dagen komt. Is het niet een beetje raar. Op de site staat nog steeds direct leverbaar. Ik wacht inmiddels 20 dagen. De technische problemen leken een week geleden opgelost. Dit is dus niet het geval. Kun je iets specifieker zijn dan nu?

Min ordernr is 78817536

Reputatie 2

Beste Hajar,

ik heb het ordernummer in een pb gestuurd.

groet Mathijs

Reputatie 7
Badge +9

@DW1980 Ik heb jouw ordernummer ook doorgezet en hopelijk is er snel meer bekend over de levertijd van de Watch. We zijn er druk mee bezig!

Hetzelfde hier, ik heb net even gebeld en ze zeiden dat ze me niet verder kon helpen maar dat er melding gemaakt is. Inmiddels bel ik ook al elke dag en het lijkt erop dat het ze niet meer uitmaakt. Wel nog steeds “direct leverbaar” hoor  🙄

Reputatie 6
Badge +6

Hetzelfde hier, ik heb net even gebeld en ze zeiden dat ze me niet verder kon helpen maar dat er melding gemaakt is. Inmiddels bel ik ook al elke dag en het lijkt erop dat het ze niet meer uitmaakt. Wel nog steeds “direct leverbaar” hoor  🙄

Hi, kun je mij je ordernummer doorsturen (in een DM)? Dan kan ik dit voor je uitzoeken en het doorzetten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

15 dagen en ook nog niks voor bestelling 78966853

Hi, ik heb dit ook gelijk voor je nagevraagd bij de afdeling die hierover gaat en een mail gestuurd naar de T-Shop. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het je direct weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ook nog geen bericht

U had mij 1 week geleden beloofd dat mijn Apple Watch ultra die ik 3 weken geleden had besteld nu vlug bezorgd zou worden helaas tot op heden nog geen ophaal bericht ontvangen. Bestelnummer 78864416

@Sunshine2605 Wat is jouw ordernummer? Dan kijk ik met je mee!

@R.V Ik heb jouw bestelling ook intern doorgezet en ik verwacht dat je snel een bericht krijgen om je bestelling op te halen. Excuses voor de vertraging!

Ook ik wacht al lang op mijn Apple Watch ultra. Deze is op 6 januari besteld. Klantenservice weet niets en kan niet helpen. Mijn ordernummer is 79076832. Hoop dat je kunt helpen 

Reputatie 2

Ik ben al jaren klant bij T-mobile en nooit issues gehad. Maar ik bestel bij Amazon afgelopen weekend een Apple Watch SE 2022 voor mijn vrouw en deze komt vanavond binnen. Mijn op 4 januari bestelde AW Ultra is er nog steeds niet terwijl deze nog steeds als direct leverbaar staat. Ook is mijn bestelnummer al 2 keer doorgegeven, maar het blijft stil. Ik heb best geduld en als er staat dat deze 2 maanden levertijd heeft, dan wacht ik gewoon 2 maanden. Maar ik heb nu geen flauw idee wanneer ik deze kan ophalen.
Kan er niet een medewerker van T-mobile alle gedupeerde klanten nalopen en regelen dat het ook echt geleverd wordt of op zijn minst een indicatie afgeven wat de verwachte levertijd is? Of is het probleem dermate groot dat dit niet te doen is? 
Ik ben al jaren tevreden klant en zal dit ook zeker blijven, maar dit blijf ik toch een gemiste kans vinden.

15 dagen en ook nog niks voor bestelling 78966853

Hi, ik heb dit ook gelijk voor je nagevraagd bij de afdeling die hierover gaat en een mail gestuurd naar de T-Shop. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het je direct weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin Hallo, zou u mij ook kunnen helpen? Ik heb op 03-01 een Apple Watch Series 8 besteld, maar ik heb niks gehoord over bestelling. De ordernummer is 78940448.

@jstorey97 @Selahattin23 jullie orders zijn zojuist handmatig doorgezet naar de T-Shop. Door een technisch fout in ons systeem, konden deze orders niet worden doorgezet. Mijn excuses hiervoor! Ik verwacht dat jullie binnen een paar dagen een sms'je ontvangen om de nieuwe Watch op te halen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

🤞Fingers crossed 

Reputatie 2

@jstorey97 @Selahattin23 jullie orders zijn zojuist handmatig doorgezet naar de T-Shop. Door een technisch fout in ons systeem, konden deze orders niet worden doorgezet. Mijn excuses hiervoor! Ik verwacht dat jullie binnen een paar dagen een sms'je ontvangen om de nieuwe Watch op te halen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi Parwin,

Ik heb je een pb gestuurd met mijn ordernummer, deze blijft ook hangen.

Groet Mathijs

@jstorey97 @Selahattin23 jullie orders zijn zojuist handmatig doorgezet naar de T-Shop. Door een technisch fout in ons systeem, konden deze orders niet worden doorgezet. Mijn excuses hiervoor! Ik verwacht dat jullie binnen een paar dagen een sms'je ontvangen om de nieuwe Watch op te halen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin kunt u uw berichtenbox controleren? Ik heb zojuist een pb naar u gestuurd.

ik zit ook al vanaf 21- dec te wachten op  apple watch ultra  en tot heden nog steed niks vernomen.

terwijl online staat zat ze op voorraad zijn 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ijzel 

Wij krijgen hier meerdere vragen over en zijn bezig met een oplossing. Zou je mij je ordernummer kunnen geven? Dan kan ik dit intern doorzetten en zorgen dat jij je bestelling snel ontvangt. 

Hi @R.V 

Er waren wat technische problemen met de levering, maar dit lijkt inmiddels opgelost. Ik verwacht dat je deze dagen een bericht ontvangt over de levering van de bestelling. 

Nog steeds niets…….

Hier ook op 28-12-22 besteld, nog niks vernomen helaas!????


 

@ijzel Ik had ook op 3 januari een Apple Watch Ultra besteld en na meerdere keren T-Mobile te hebben gebeld zei een medewerker dat er een storing was met de bestellingen toen en dat hij het zou annuleren en ik het opnieuw zou moeten bestellen hierop ging ik in akkoord. Daarna op 24 januari opnieuw de Apple Watch Ultra besteld en op 26 januari mocht ik hem al ophalen in de winkel. Ik hoop dat je aan deze informatie iets hebt.

Hier ook: 29-12 besteld. Waarom staat op de site, nog steeds, direct leverbaar?

Reputatie 2

Het schiet niet echt op met de bestelling, hopelijk kan er nog naar gekeken worden door iemand van T-Mobile

Reageer