Abonnement stopzetten en kan niet meer bellen

  • 22 September 2023
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Mijn ouders hebben beide een telefoonabonnement van T-Mobile (Odido). Zij wonen samen in een verzorgingshuis. Mijn moeder heeft verregaande dementie, dus dit abonnement wil ik stoppen. Mijn vader heeft hartfalen, maar wil de korte tijd die hij nog heeft wel gebruik maken van zijn telefoon, probleem is dat hij niet meer kan bellen. Waarschijnlijk werkt zijn simkaart nog op 2G, die Odido niet meer ondersteunt. Ik ben naar een Odido-winkel in Leeuwarden geweest om dit te regelen. Ik heb de Odido-medewerkster de situatie uitgelegd. Het eerste wat zij zei : “Uw ouders moeten zelf naar de winkel komen”. Toen ik hierop niet reageerde, besefte zij haar domme opmerking. Ik had alle informatie (rek.nrs./tel.nrs. adres etc.) aan haar doorgegeven. Zij ging in de computer kijken, zag inderdaad alle informatie, maar zei weer dat zei het niet kon regelen. Vervolgens zei ze dat ik klantenservice moest bellen, ik kon eventueel doen alsof ik mijn vader was, dan was het gelijk geregeld. Ik weet het niet, maar dat is strafbaar, wat ik haar ook zei. Ik ben vervolgens boos weggegaan. Wat een slechte service. Ik probeer nu klantenservice te bereiken, om het op te lossen, maar blijkbaar is het erg druk.

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hi geejeedewarm, jouw topic is ons volledig ontglipt zie ik nu. Dat klinkt niet als een fijne ervaring in de shop inderdaad. De klantenservice was en is nog steeds erg druk, maar ben je inmiddels al geholpen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan zeker weten. Dan ga ik voor je aan de slag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi geejeedewarm, jouw topic is ons volledig ontglipt zie ik nu. Dat klinkt niet als een fijne ervaring in de shop inderdaad. De klantenservice was en is nog steeds erg druk, maar ben je inmiddels al geholpen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan zeker weten. Dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer