Beantwoord

Account Verwijderen

  • 27 July 2022
  • 8 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

>

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 27 July 2022, 11:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Koeiemelker 

Ik wil je graag helpen met je verzoek, Gaat het om je community account die je wilt verwijderen? Zo ja, dan hoor ik het graag en dan help ik je verder. 

Dat klopt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Ik heb je account bij deze verwijderd. 

>

Beste,

Ik wil graag mijn account verwijderen van nummer.

 

Moderator edit: het is niet toegestaan om openbaar jouw privégegevens te delen. 

 

vriendelijke groeten,

Lou Maas

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wil je jouw community account verwijderen of je My T-Mobile account?

Hi,

Wil je jouw community account verwijderen of je My T-Mobile account?

T-mobile account. Veel problemen. wilde van prepaid naar abonnement. Dat via internet gedaan met ander emailadres en met 25 euro aansluitkosten. wilde prepaid van 9,74 terug  en zag toen dat bij upgraden van prepaid naar abonnement geen aansluitkosten. 2 keer naar winkel geweest . heb nu 2 accounts waarschijnlijk. zie mijn abonnemnt niet op gmail adres en ander email kom ik niet meer in.

Wil aub nog 34,74 terug. 25 euro aanluit en 9,74 prepaid.

Omdat ik overal wordt tegengewerkt dacht ik eens te beginnen met mijn account op te zeggen en dan proberen een nieuw aan te maken zodat ik mijn te hoge rekening en abonnement kan zien.

In contract staat nieuw nummer [verwijderd door Moderator} en dit is wel netjes omgezet naar mijn oude nummer [verwijderd door Moderator} want alles werkt gelukkig wel goed.

 

vriendelijke groet,

 

lou maas

Reputatie 7
Badge +9

Hi @loumaas 

Ik heb je oudere My T-Mobile account verwijderd je kan nu een nieuwe aanmaken. Je kan dan je gegevens inzien. Ik hoor graag of het lukt. 

Dank je Hagar, dit is in ieder geval gelukt.

Nu mijn geld nog :)