Beantwoord

Activeren Deezer Vast lukt niet

  • 3 December 2021
  • 3 reacties
  • 302 Bekeken

Het lukt mij niet om Deezer te activeren. Het zit wel in mijn bundel. Eerst kreeg ik nog een sms na activatie bij Deezer, die instructie heb ik opgevolgd en vervolgens ingelogd, maar dat hielp niet. Nu krijg ik bij invoer 06 nummer geen Sms meer.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 3 December 2021, 09:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @frank36 

Ik wil graag kijken of alles goed staat in ons systeem. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en ook graag het e-mailadres dat is gekoppeld aan je Deezer account. Dan help ik je graag verder!

Het lukt mij niet om Deezer te activeren. Het zit wel in mijn bundel. Eerst kreeg ik nog een sms na activatie bij Deezer, die instructie heb ik opgevolgd en vervolgens ingelogd, maar dat hielp niet. Nu krijg ik bij invoer 06 nummer geen Sms meer en staat er meteen inloggen.

 

Gr Willie 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Willie58 

Dat wil ik graag voor je oplossen. Zou je mij ook een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en ook graag het e-mailadres dat is gekoppeld aan je Deezer account. Dan help ik je graag verder!