Beantwoord

Apple Watch Multisim niet te activeren sinds Odido

  • 12 September 2023
  • 1 reactie
  • 251 Bekeken

Sinds de naamswijziging is het onmogelijk om “mobiel netwerk te configureren” van de Apple Watch app. Zodra je inlogt met je Odido creditentials krijg je een foutmelding “Deze pagina zit op slot”. Het lijkt dat met de naamswijziging een aantal dingen niet correct gelinkt worden. 

Dit merk ik ook als ik bij Multisim klik op de link om te kijken hoe je het instelt. Sinds Odidio is het adres: /extra/multisim in gebruik, bij T-mobile was dit zonder “/extra”. Zelf vermoeden dat dit ook mijn issue veroorzaakt.

Klantenservice helpt helaas niet en op de vraag of ze mijn bevindingen in de te open case konden zetten werd aangegeven dat de TD dit niet op prijs stelt.

Hopelijk zit er iemand op het forum die dit simpel kan oplossen want ik vind dit oprecht erg vervelend.

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 13 September 2023, 10:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nicofaase 

Ik zie dat je in dit topic heb gereageerd en hebt aangegeven dat een software update naar iOs 17 heeft geholpen. Heel fijn dat je deze oplossing met ons hebt gedeeld! Bedankt daarvoor! Om het overzichtelijk te houden, wordt dit topic gesloten.