Beantwoord

Belangenafweging

  • 18 February 2024
  • 10 reacties
  • 83 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 5 reacties

Heeft er iemand onlangs een belangenafweging ingediend bij de incasso afdeling? Ik heb dit nu 2,5 week geleden gedaan maar nog altijd geen reactie ontvangen. Ik kreeg bij het indienen wel meteen een automatische bericht waarin stond dat ik binnen 5 werkdagen een antwoord zou ontvangen. Helaas wacht ik nog altijd op een reactie en bellen helpt ook niet want daar kunnen ze me niet verder helpen of in contact brengen met deze afdeling. Wie o wie kan mij aub verder helpen? 
Alvast bedankt allemaal.

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 19 February 2024, 14:57

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @F Boav Welkom in de community van Odido. 
Kan je uitleggen waarom ze een belangenafweging moeten maken? .
 

Zet je klantnummer in je Community profiel? Dit nummer bestaat uit drie letters en vijf cijfers. Je 06 nummer mag ook! De moderators kunnen je dan sneller helpen.

Hou er rekening mee dat het weekend is dan zijn er veel moderators vrij. 
MVG. Cris

Goedemiddag, Cris,

Bedankt voor je snelle reactie!

het gaat om het aanpassen van een BKR registratie. Waar kan ik mijn klantnummer of 06 nummer plaatsen? 
 

Alvast bedankt.

 

Mvg,

F Boav

Reputatie 7
Badge +14

@F Boav In je profiel wat je hier hebt aangemaakt bovenin. Daar kunnen wij klanten niet lezen dus volkomen privé. 
Ik dacht al dat het om BKR ging (dat komt vaker voor) 

De moderators kunnen je het juiste antwoord geven. Je moet nog wel even geduld hebben..

Sorry dat ik niet meer voor je kan doen.

Fijne zondag!

Bedankt voor al je hulp CrisTien!

Ik wacht rustig af.

Fijne Zondag

Reputatie 7
Badge +9

Hoi F, welkom op de Community! Goed dat je je 06-nummer alvast in je profiel hebt gezet. Ik zie dat er op 16 februari wel al een case voor je is aangemaakt en deze staat klaar voor mijn collega's van Finance. Ik zie (zelf) geen mail bijgevoegd, dus hier kan ik (nog) niet met je meekijken. Mocht je vrijdag nog geen reactie hebben ontvangen, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is! 😄

Case: 69132073.

Hi Marciano,

bedankt voor je reactie. Zelf vind ik het een beetje raar. De case die ik sinds 2 februari heb gekregen is 4103/68839574 en hier heb ik nooit een antwoord op gekregen. Case : 69132073 zegt mij niets 🙂

Reputatie 7
Badge +9

Hi F, geen dank! Ik heb gelijk even gekeken en de case die je me door hebt gegeven is geen case voor Incasso, dit is simpelweg een case van een contactmoment. Deze is inmiddels gesloten. Dat mijn casenummer je niets zegt snap ik, hier kwam je herinneringsmail namelijk in terecht. Dit komt geloof ik doordat er meerdere mailtjes zijn gestuurd, daar worden nieuwe cases voor aangemaakt. De correcte case die nu voor je bij Incasso ligt is 69204110. Deze case houd ik de gaten voor updates vanuit mijn collega's. De verwerkingstijd staat momenteel op 5 dagen, dus ik verwacht dat de case maandag wordt opgepakt!

Hi Marciano, bedankt voor je bericht. De case die ik heb was geen contactmoment dat was de enige case nummer die ik heb gekregen en waarop ik moest reageren. Er is gewoon helemaal niets mee gedaan en nu heb ik dan een andere case nummer waar ik niets vanaf weet en gaat het nog langer duren terwijl ik al sinds 2 februari wacht. Ik vind het allemaal een beetje jammer en ik krijg het gevoel dat deze afdeling helemaal niet bestaat. Waarom is het zo super lastig om in contact te komen je collega’s? Gisteren heb ik een paar keer met 1 van je collega's gesproken en het lukte hem op geen enkele manier om deze afdeling te bereiken.

Reputatie 7
Badge +9

Hi, ik had het graag anders gezien, maar er staat echt niks in deze case (68839574). De afdeling Incasso bestaat uiteraard wel, zoals ik zei staat de correcte case (69204110) op dit moment bij ze klaar. Voor zover ik weet moet er altijd een case aangemaakt en naar ze doorgezet worden of wordt deze via een andere afdeling aangemaakt n.a.v. een mail die binnenkomt. De collega die je eerder hebt gesproken heeft in ieder geval geen case aangemaakt. Mijn excuses dat je hierdoor langer moet wachten. 

Hi, Is goed dan weet ik dat nu ook. Laten we hopen dat het snel wordt opgelost.

Reageer