Beantwoord

Bericht na aanleiding van Trustpilot

  • 6 March 2024
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Hoi Jacob van Odido  

Het zit dus zo. Ik heb op 18-1-2024 geprobeerd de bestelling te plaatsen waar ik het over had (originele ordernummer in profiel gezet)  Ik heb die toen netjes overgemaakt en er over gebeld, omdat ik steeds mails kreeg dat er niet betaald was. Er werd mij steeds verzekerd dat dat allemaal goed zou komen, maar uiteindelijk toch niet en werd door jullie die order geannuleerd. Ik heb toen heel vaak met jullie gebeld en dan hoor je de standaard “oh ja vervelend meneer” iedereen heeft overal begrip voor maar uiteindelijk gebeurt er niets. Ik zou voor 13-2-2024 dat bedrag van 403,41 op mijn rekening krijgen, maar het mocht niet zo zijn. Heb de week erna nog eens gebeld en jullie beloven steeds contact op te nemen met mijn of te verzekeren dat ik inderdaad dit bedrag netjes terug krijg, maar steeds wordt de belofte niet waargemaakt. Ik vind het echt onwijs gênant als dit dus jullie manier van communiceren met de klant is. In middels heb ik de nieuwe bestelling betaald, geleverd gekregen en is mijn contract verlengd, maar het originele bedrag staat nog steeds niet op mijn rekening. Ik heb inmiddels een incasso bureau op de zaak gezet, maar het blijft daar ook stil op.

Inmiddels heb ik niet heel veel vertrouwen in jullie manier van zaken, maar hoop dus dat we dit professioneel kunnen oplossen. Zou fijn zijn.

 

Met vriendelijke maar sceptische groet,

MGC van Vliet

icon

Beste antwoord door mgcvv 18 March 2024, 18:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @mgcvv, welkom op onze Community! Jacob is nie actief op onze Community, die is namelijk een specialist op Facebook/X van Odido. Maar ik help je ook graag verder! Zeer begrijpelijk dat je het geld zo snel mogelijk terug wilt hebben, daar gaan we voor zorgen! Bij je order zie ik inderdaad dat het gaat om een bedrag van € 403,41. Echter, zie ik dat deze order is geannuleerd, omdat je niet binnen 7 dagen de aanbetaling had voldaan. Om er even zeker van te zijn, heb je een screenshot van betaalbewijs dat je de betaling had voldaan? Zou je die in dit topic willen delen? Je privégegevens mag je uiteraard afschermen, het gaat er mij alleen om dat ik kan zien dat je de betaling aan ons hebt betaald. Zodra ik deze van je heb ontvangen, kan ik dit voor je navragen bij onze financiële afdeling! 

Hoi Pharwin,

Bedankt voor je reactie, Ja dat klopt dat is inderdaad de reden waarom ik toen de tijd ook contact heb gezocht. Zoals te zien is in mijn afschrijving (PDF kan ik helaas niet insturen)  heb ik de 18e direct gewoon betaald. Toen is de transactie ook al eerder opgevraagd via “verloren transactie” oid.

[afbeelding verwijderd door moderator] 

MGC van Vliet

 

Reputatie 6
Badge +6

@mgcvv dank voor het delen van je betaalbewijs! Voor nu heb ik je screenshot verwijderd, omdat je rekeningnummer erop te zien was en dit een openbaar forum is. Ik heb dit gelijk voor je doorgezet naar onze financiële afdeling en ik verwacht hier binnen 7 dagen een antwoord op te krijgen. Zodra ik meer duidelijkheid heb over je terugbetaling, zal ik het je direct laten weten in dit topic! Excuses dat het zo lang duurt en we gaan ervoor zorgen dat je het geld zo snel mogelijk van ons terugkrijgt! 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @mgcvv, ik heb zojuist een bevestiging gekregen van onze financiële afdeling dat je het geld binnen 14 dagen van ons terugkrijgt. Het zo heel goed kunnen dat je het geld binnen een week terug hebt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. . Nogmaals, excuses voor het ongemak en ik hoop dat je het geld zo snel mogelijk terug hebt! Mocht je het na 14 dagen nog niet terug hebben, zou je dan een reactie willen geven in dit topic? Dan kan ik dit tot de bodem voor je uitzoeken!  

Hoi Pharwin,

Super bedankt voor je tijd en voor je bericht. Ik houd het even in de gaten :)

 

Hallo @mgcvv, ik heb zojuist een bevestiging gekregen van onze financiële afdeling dat je het geld binnen 14 dagen van ons terugkrijgt. Het zo heel goed kunnen dat je het geld binnen een week terug hebt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. . Nogmaals, excuses voor het ongemak en ik hoop dat je het geld zo snel mogelijk terug hebt! Mocht je het na 14 dagen nog niet terug hebben, zou je dan een reactie willen geven in dit topic? Dan kan ik dit tot de bodem voor je uitzoeken!  

Hoi Pharwin,

Vrijdag middag heb ik de betaling ontvangen.

Heel erg bedankt! :)

 

Reputatie 6
Badge +6

@mgcvv superfijn dat je het geld terug hebt ontvangen! Nogmaals, excuses dat het zo lang heeft geduurd, maar je hebt het uiteindelijk wel ontvangen, daar ben ik erg blij mee! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je voor nu nog een hele mooie dag toe! 😄

Reageer