Beantwoord

blokkade na sms hoge kosten

  • 7 October 2023
  • 7 reacties
  • 125 Bekeken

Ik heb een sms gehad dat jullie opvallend hoge kosten hebben gedetecteerd en dat nu de simkaart is geblokkeerd.

 

Ik weet waardoor het kwam(namelijk diensten Google play) alleen ik ben in het buitenland en had de internet wel nodig. 

 

Er staat dat de blokkade eraf gehaald kan worden maar dan moet er een voorschot bedrag worden betaald, hoeveel is dit?

 

Gr

 

Marlijn

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 9 October 2023, 10:46

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @marlijnr Welkom bij Odido.

De moderators kunnen je antwoorden geven. 
Omdat het weekend is moet je helaas iets langer wachten op hulp.

Zorg  er vast voor dat je community profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum) 

MVG. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @marlijnr 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. De blokkade wordt automatisch verwijderd als de betalingsachterstand is voldaan. In Mijn Odido kun je bij Facturen zien wat er nog openstaat. Als je dat via iDeal betaalt dan wordt je blokkade binnen enkele uren verwijderd. 

Laat je even weten of je zo verder komt?

Hi @marlijnr 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. De blokkade wordt automatisch verwijderd als de betalingsachterstand is voldaan. In Mijn Odido kun je bij Facturen zien wat er nog openstaat. Als je dat via iDeal betaalt dan wordt je blokkade binnen enkele uren verwijderd. 

Laat je even weten of je zo verder komt?

Dat is van mijn 06 nummer, ik heb het over mijn tablet. Daarvan heb ik een sms van ontvangen 

Reputatie 7
Badge +14

Als de tablet en de 06 op dezelfde factuur staan, dan geldt de betalingsregeling voor beide aansluitingen. Immers, de factuur wordt in delen betaald. Dan gelden de beperkingen ook voor beide aansluitingen.

Als de tablet en de 06 op dezelfde factuur staan, dan geldt de betalingsregeling voor beide aansluitingen. Immers, de factuur wordt in delen betaald. Dan gelden de beperkingen ook voor beide aansluitingen.

Goedemiddag,

 

Tablet staat niet op de zelfde factuur alleen zelfde account 

Beetje raar dat niemand van odido reageert 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @marlijnr 

Ik zie geen actief 097 nummer gekoppeld aan jouw account. Ik zie alleen een achterstand en regeling voor je 06-nummer. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer