Beantwoord

Contract opvragen

  • 20 January 2019
  • 41 reacties
  • 3491 Bekeken


Toon eerste reactie

41 reacties

Reputatie 7

Hoi @Han2020,

Ik zie terug dat mijn collega's je gisteren hebben geholpen en geadviseerd hebben om dit hier ook nog te posten, maar wij kunnen dit ook niet voor je bespoedigen. Mijn collega's hebben dit verder al goed opgepakt, dus het is afwachten of jouw contracten gevonden kunnen worden.

Als we iets anders voor je kunnen betekenen dan horen we het graag!

Reputatie 7
Hoi hmde,

We geven bij een bestelling altijd de kopie van het contract mee in de winkel of bij de levering van het pakket. Heb je deze zelf niet meer in jouw administratie? Misschien kun je aangeven waar je ze voor nodig hebt, want dan kunnen we je gelijk hierbij helpen!

Ik kan niet garanderen dat we de contracten zelf nog hebben, maar we hebben tenminste de begin- en einddatum nodig van de contracten die je zoekt en waar deze afgesloten zijn. Dan kunnen we je hopelijk verder helpen!
Reputatie 2

Hallo @Evy,

Ook ik wil graag een kopie van al mijn contracten bij je aanvragen. Kun je me hiermee verder helpen?

Alvast bedankt!

Reputatie 6

Hi @Deniselisah 

Ik ben voor je gaan zoeken! Omdat jij jouw T-Mobile contract hebt afgesloten bij een externe dealer, is dit ook de organisatie waar je ze kunt opvragen. Als ik je ergens anders mee kan helpen dan ben ik er natuurlijk altijd voor je!:grinning:

Hey evy ik ben al klant sinds 2011 oktober, alleen was is ik 2011-2015 via een telefoonzaak. Alleen bestaat die niet meer of is van eigenaar verandert ! 
 

hoe kom ik dan nog aan me oude contracten !

 

gr. 

Ik heb ze destijds ontvangen via jullie per mail dus de contracten moeten wel via jullie op te vragen zijn. Heb de mailtjes wel echter werken de wachtwoorden niet om de pdf bestanden te openen. Kun je mij anders daaraan helpen?

 

Reputatie 2

zou graag een copy van mijn contracten hebben vanaf het begin van mijn abonnement,waarschijnlijk 2006

Hoi,

Graag zou ik alle contracten willen opvragen die ooit zijn afgesloten op mijn telefoonnummer.

Kunnen jullie mij hier misschien verder mee helpen?
 

Alvast bedankt,

Hi @LisavanP 

Je kan contracten heel simpel opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.Hopelijk kom je zo verder! :smile: Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Hoi Evy, ik heb het dezelfde dag verstuurd en nog niks van jullie gehoord. Hoelang duurt het nog? Gr Lisa 

Reputatie 7
Badge +14

@Evy behandeld die aanvragen niet. Daar is een backoffice voor. Maar inderdaad, na een week of 3 mag je toch wel iets horen.

Reputatie 6

Hi @Deniselisah 

Excuses, ik heb verkeerd gekeken in het systeem en je hebt helemaal gelijk! Kun je mij een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik deze gegevens binnen heb stuur ik ze via de post naar je toe! :grinning:

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mardic 

Als je je abonnementen via een externe partij hebt afgesloten dan kunnen wij die contracten niet opvragen. Als die telefoonzaak niet meer bestaat dan kunnen wij de contracten ook niet opvragen. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 6

Hi @Didii88 

Ik ben gelijk voor jou gaan zoeken! Omdat je de contracten uit het jaar 2004 en 2010 hebt afgesloten bij de MediaMarkt en BelCompany, is dat de plek om een contract op te vragen.

De contracten uit het jaar 2006 en 2008 zijn afgesloten bij ons. Hiervoor is het termijn van bewaren verstreken, dit is de reden waarom ze niet meer terug te halen zijn. 

De contracten uit het jaar 2013 en 2016 heb ik zojuist via de post naar jou verstuurd! Het jaar 2015 is niet terug vinden in het systeem. Hier heb ik handmatig een bevestiging van gemaakt, deze heb je via een email ontvangen! 

Mocht je nog andere vragen hebben dan ben ik er altijd om je verder te helpen! :grinning:

@Hajar  Tot op heden nog geen reactie gekregen van de afdeling.

Reputatie 6

Hi @LisavanP 

Je kan contracten heel simpel opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.Hopelijk kom je zo verder! :smile: Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Goedemorgen,

 

ik zou graag mijn contract van 2014 willen hebben, kunt u deze toesturen per mail of per post?

 

alvast bedankt!

Reageer