Beantwoord

Coulance regeling voor simkaart?

  • 27 November 2023
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Beste Odido,

Klopt het dat je uit coulance een gratis nieuwe simkaart kunt ontvangen? Ik heb namelijk een nieuwe telefoon gekocht waar een nano simkaart in moet, maar de huidige is zodanig oud dat hij daar niet in past. Overigens staat er in mijn account dat dit een 3 in 1 kaart is, maar dat is helaas niet zo.

 

icon

Beste antwoord door Aramaic 27 November 2023, 21:00

Bekijk origineel

2 reacties

Beste Sphynx,

Om een nieuwe simkaart te bestellen via de Odido-app of website, volg je deze stappen:

  1. Open de Odido-app of ga naar de Odido-website.
  2. Navigeer naar de sectie "Simkaart, telefoon en smartwatch".
  3. Scroll naar beneden totdat je de optie ziet om een nieuwe simkaart te bestellen.

De kosten voor het bestellen van een nieuwe simkaart bedragen €5,09 en de bezorging duurt doorgaans slechts 3 dagen. Na bestelling ontvang je de nieuwe simkaart binnen deze periode.

Belangrijk om te weten is dat je momenteel beschikt over een 3-in-1 simkaart. Dit betekent dat de simkaart drie formaten in één bevat: de standaard simkaart, micro simkaart en nano simkaart. Hierdoor is de simkaart geschikt voor diverse apparaten, en je kunt het gewenste formaat eenvoudig uitdrukken op basis van de vereisten van je telefoon of apparaat.

Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt bij het bestellen, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van Odido.

Met vriendelijke groet,

Aramaic

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Sphynx, tof dat je een nieuw toestel hebt! Heb je de nieuwe simkaart inmiddels besteld? Ik hoop dat je met het antwoord van Aramaic meer duidelijkheid hebt. Ik mag de kosten voor een nieuwe simkaart niet vergoeden. Dit kan alleen in uitzonderlijke gevallen. 

Laat het ons gerust weten of het is gelukt met je nieuwe nano-simkaart! 😄

Reageer