Beantwoord

Deblokkeren Simkaart

  • 26 September 2023
  • 5 reacties
  • 315 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb onlangs een bericht gekregen van T-Mobile waarin mij werd verteld dat mijn simkaart geblokkeerd zal worden wegens een virus. Inmiddels is er geen sprake meer van een virus (althans dit wordt aangegeven door Norton en McAfee) maar is simkaart nogsteeds geblokkeerd. Wanneer ik contact probeer op te leggen krijg ik van de bot te horen dat de adviseurs telkens niet beschikbaar zijn en als ik probeer te bellen verteld de bot mij dat mijn simkaart geblokkeerd is wegens een betalingsachterstand die ik niet kan vinden en beëindigd het gesprek voordat ik met een medewerker kan praten. Graag zou ik willen wat de status is van de virus volgens jullie systeem en of mijn simkaart gedeblokkeerd kan worden als de virus er niet meer is. Als er wel sprake is van een virus zou ik graag willen weten wat ik daaraan kan doen en als het toch om een betalingsachterstand gaat zou ik willen weten waar ik dit precies kan vinden want dat kan ik niet op dit moment. Alvast bedankt voor uw tijd en moeite. 
 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 26 September 2023, 13:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Talha70 

Het advies is om je telefoon te resetten naar fabrieksinstellingen en om een virusscanner op je toestel te zetten. Zodra je dat hebt gedaan kunnen wij de blokkade verwijderen. De blokkade is geplaatst om jou te beschermen zodat je hogere kosten kan voorkomen. Geef je mij een seintje wanneer je toestel is gereset? En zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je verder met de blokkade verwijderen. 

.

Reputatie 7
Badge +9

@Talha70 Fijn dat alles weer werkt! 

Hi Ik heb nu hetzelfde probleem. Heb alle stappen gevolgd en virusscanner geïnstalleerd maar kan nog steeds niet bellen.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Vasco Tilon, stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee! Waarschijnlijk moet de blokkade handmatig worden opgeheven. Ik zie je berichtje tegemoet! 

Reageer