Beantwoord

Doorschakelen

  • 16 January 2017
  • 29 reacties
  • 62522 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Dank voor je antwoord.

Dat was mijn vermoeden al dus dank voor het bevestigen!
Reputatie 4
Badge
Hoi @taedgar,

Het doorschakelen vanaf een PrePaid nummer naar een ander nummer is niet mogelijk - je kunt enkel een doorschakeling instellen vanaf een abonnement. De reden is omdat je voor het doorschakelen het gesprek betaald vanaf jouw telefoon naar het telefoonnummer waar je naar doorschakelt. Bij PrePaid ben je natuurlijk afhankelijk van het tegoed die er op je kaart staat, mocht dat niet genoeg zijn dan is een doorschakeling niet mogelijk. Vandaar de keuze om dit niet mogelijk te maken.

Mocht je nog vragen hebben laat je het dan even weten?
Hoi!

Ik probeer al mijn gesprekken van mijn persoonlijke T-Mobile prepay nummer door te laten schakelen naar mijn zakelijke en ik krijg de volgende melding:

call forwarding unconditionally. For all basic services connection problem or invalid MMI code

Kunnen jullie hiermee helpen?

Alvast dank voor jullie reactie.
Alex
Hoi Matmoor,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Heb de info hier onder geplaatst.


Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.


En wil je de doorschakeling verwijderen:
Met code ##002# kun je alle doorschakelingen in één keer opheffen.


Kosten:
Het instellen van een doorschakeling kost niets. Als je wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld, dan betaal je voor het gesprek vanaf jouw telefoon naar het telefoonnummer waarnaar je hebt doorgeschakeld. Dus: als je een doorschakeling instelt naar een niet-Nederlands telefoonnummer, gelden er aangepaste tarieven.

Reageer