Dubbele topics door slecht werkende forum software?

  • 13 August 2023
  • 1 reactie
  • 2 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dit weekend werden en worden door diverse mensen dubbele topics geopend, tot soms wel vier-dubbel aan toe.
Ik zie dat zowel moderators als superusers die betreffende mensen op de vingers tikken dat ‘het niet de bedoeling is’ om meerdere topics over hetzelfde te openen en dat ze zich aan de forum regels moeten houden, maar misschien is het beter om de onderliggende oorzaak aan te pakken?

Diverse klanten hebben nu aangegeven dat de dubbele topics ontstaan zijn omdat het forum stopt met reageren nadat er op de ‘plaats’ knop gedrukt wordt. Daardoor plaatsen mensen meerdere keren hetzelfde topic, al dan niet gehele copy-pastes. De oorzaak lijkt dus bij niet goed werkende forum software te liggen. Gaat iemand hier naar kijken?
 

Edit: en inderdaad, bij het plaatsen van ook dit topic blijft de pagina hangen op drie ladende puntjes, en wordt ook ik niet doorgeleid naar het nieuw aangemaakte topic (normaal gesproken hoort dit dus wel te gebeuren), daar gaat dus inderdaad iets fout!

 

Er gebeurt gewoon niets meer na het drukken op de plaats knop, behalve de drie puntjes waardoor de indruk ontstaat dat het topic niet geplaatst wordt. Dit gebeurt echter wel, maar er is dus niets waar de klant dat aan kan zien. Lijkt me dat hier iemand naar moet kijken, als jullie dubbele topics willen voorkomen!

Hajar van Odido 8 maanden geleden

Hi @Shilka 

Bedankt voor het doorgeven. Het is ons ook opgevallen en dus hebben we dit doorgezet naar de platform-ontwikkelaars. Wij hopen dat dit ook snel wordt opgelost!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Shilka 

Bedankt voor het doorgeven. Het is ons ook opgevallen en dus hebben we dit doorgezet naar de platform-ontwikkelaars. Wij hopen dat dit ook snel wordt opgelost!

Reageer