Beantwoord

E-Sim activatie mislukt

  • 14 September 2023
  • 3 reacties
  • 577 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 23 reacties

Een week geleden is mijn telefoon kapot gegaan en heb ik een nieuwe e-Sim ontvangen voor mijn nieuwe telefoon maar tijdens de activatie is daar iets misgegaan en nu zit ik ergens vast in het activatie proces. Een call zou zijn aangemaakt om dit op te lossen maar heb nog steeds geen reactie ontvangen en kan geen nieuwe e-Sim aanvragen/activeren. Hoe lang duurt dit nog? Heb nu tijdelijk een gewone Sim kaart in de winkel opgehaald zodat ik in ieder geval bereikbaar ben.

icon

Beste antwoord door MeKe 16 September 2023, 15:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MeKe 

Ik zie dat onze technische afdeling dit heeft onderzocht en het advies is om langs een Odido winkel te gaan en daar je eSim te laten activeren. Mijn collega’s helpen je dan graag verder. Vergeet niet om je ID mee te nemen dat is namelijk nodig om de sim activate uit te voeren. 

Ik hoor graag of het is gelukt en wens je nog een mooie dag!

Reputatie 1

Jammer dat ik daar nog geen terugkoppeling van heb gehad dat ik dan naar een shop moet. Ik betwijfel wel of dat de oplossing is want online een nieuwe esim aanvragen gaat ook niet…en het volgende probleem…ben al in 2 verschillende shops geweest en daar hadden ze nog geen esims beschikbaar…

Reputatie 1

Hi @MeKe 

Ik zie dat onze technische afdeling dit heeft onderzocht en het advies is om langs een Odido winkel te gaan en daar je eSim te laten activeren. Mijn collega’s helpen je dan graag verder. Vergeet niet om je ID mee te nemen dat is namelijk nodig om de sim activate uit te voeren. 

Ik hoor graag of het is gelukt en wens je nog een mooie dag!

 

Inmiddels is het probleem opgelost in de winkel en heb ik nu een esim. Wel is de netwerknaam nog T-Mobile maar ik neem aan dat dat automatisch de komende dagen veranderd zal worden.