Een klacht indienen

  • 1 April 2024
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Vandaag ben ik naar een van jullie vestigingen gegaan om te informeren naar enkele zaken die verband houden met mijn abonnement. Dit is de vestiging van Odido Shop Amsterdam Ferdinand Bolstraat. Toen ik de deur opendeed, merkte ik dat de medewerker mij uitlachte met zijn andere vriend, maar Ik verstond niet wat hij zei en het kon me niets schelen, dus belde ik mijn vriend om voor mij te vertalen, omdat ik niet goed spreek, maar hij is uw werknemer. Hij gedroeg zich op een racistische en slechte manier en verhoogde zijn stem. Toen ging hij weg en verliet ons. Hij kwam een ​​paar minuten later terug en schopte me eruit. Hij zei: "We gaan de winkel sluiten en er is nog tijd en klanten in de winkel." Maar hij profiteerde van mijn gebrek aan kennis. Ik verstond de taal niet en gebruikte allerlei racistische methoden tegen mij. Je kunt de camera's bekijken. Daar was ook een van de klanten, en toen ik hem vroeg wie je naam was, zodat ik een klacht tegen hem kon indienen. Hij lachte me uit. mij, zei toen: "Eren chat, dit is mijn naam", en hij lachte me uit alsof hij wist dat je hem niet verantwoordelijk zou houden of hem zou straffen. XXX dit bedrijf dat zich alleen maar bekommert om het verdubbelen van rekeningen en het innen van geld, en dat ook doet geen respectabele werknemers in dienst heeft en de klachten van haar klanten niet serieus neemt.

[Ongepaste en scheldwoorden niet toegestaan!]

Marciano van Odido 28 dagen geleden

Hi Yahya, van harte welkom op de Community! Niet fijn om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in onze winkel in Amsterdam. Ik had je dit graag willen besparen en dit is niet wat je van onze winkelmedewerkers mag verwachten. Mijn excuses voor dit ongemak. Let wel op je taalgebruik hier op de Community. Dit soort woorden worden hier niet gewaardeerd en niet geaccepteerd. Dit is een klant-helpt-klant Community, dus dit moet een fijne plek blijven voor iedereen.  Dat gezegd hebbende ontvang ik graag meer informatie van wat er is gebeurd, zodat ik dit kan verzamelen en door kan sturen naar de Shop Manager in Amsterdam om de juiste medewerker te vinden. 

  • Wat bedoel je precies met dat de collega zich op een 'racistische en een slechte manier gedroeg'? Wat deed hij precies?
  • Wat bedoel je precies met 'racistische methoden'? Kan je dit specifieker uitleggen?
  • Hoe verliep het gesprek exact? Je had vragen voor de medewerker, maar je had iemand aan de telefoon die het voor je vertaalde? Stond hij op luidspreker of had mijn collega diegene aan de telefoon?
  • Hoelaat kwam je (ongeveer) de winkel binnen?

Ik denk dat er veel sprake is geweest van miscommunicatie, omdat je de Nederlandse taal niet spreekt. Wellicht dat er hierdoor ook wat onrust en frustratie is ontstaan bij mijn collega, omdat hij jou misschien niet goed begreep. Echter had hij dit niet zo moeten uiteten en ik zet het absoluut voor je door om dit kenbaar te maken bij de betreffende winkel. Om dit zo volledig en goed mogelijk te doen ontvang ik graag duidelijke informatie op mijn bovenstaande vragen. 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Yahya, van harte welkom op de Community! Niet fijn om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in onze winkel in Amsterdam. Ik had je dit graag willen besparen en dit is niet wat je van onze winkelmedewerkers mag verwachten. Mijn excuses voor dit ongemak. Let wel op je taalgebruik hier op de Community. Dit soort woorden worden hier niet gewaardeerd en niet geaccepteerd. Dit is een klant-helpt-klant Community, dus dit moet een fijne plek blijven voor iedereen.  Dat gezegd hebbende ontvang ik graag meer informatie van wat er is gebeurd, zodat ik dit kan verzamelen en door kan sturen naar de Shop Manager in Amsterdam om de juiste medewerker te vinden. 

  • Wat bedoel je precies met dat de collega zich op een 'racistische en een slechte manier gedroeg'? Wat deed hij precies?
  • Wat bedoel je precies met 'racistische methoden'? Kan je dit specifieker uitleggen?
  • Hoe verliep het gesprek exact? Je had vragen voor de medewerker, maar je had iemand aan de telefoon die het voor je vertaalde? Stond hij op luidspreker of had mijn collega diegene aan de telefoon?
  • Hoelaat kwam je (ongeveer) de winkel binnen?

Ik denk dat er veel sprake is geweest van miscommunicatie, omdat je de Nederlandse taal niet spreekt. Wellicht dat er hierdoor ook wat onrust en frustratie is ontstaan bij mijn collega, omdat hij jou misschien niet goed begreep. Echter had hij dit niet zo moeten uiteten en ik zet het absoluut voor je door om dit kenbaar te maken bij de betreffende winkel. Om dit zo volledig en goed mogelijk te doen ontvang ik graag duidelijke informatie op mijn bovenstaande vragen. 

Ik hoor het graag van je! 

Je hebt gelijk, ik wil mijn reactie verwijderen, maar dat lukte niet. Er is geen plaats om deze te verwijderen. Als je kunt, doe dat dan. Het incident gebeurde gisteren, 1/4 om 16:35 uur. Mijn collega sprak op de luidspreker. We horen het allemaal, en ik ben erg boos, dus ik heb deze reactie achtergelaten, maar na wat je zei, wilde ik het verwijderen, maar ik kon en kon geen manier vinden om dat te doen, bedankt  

Reputatie 7
Badge +9

Hi Yahya, geen probleem. Ik had het ongepaste woord gister al verwijderd uit je topic. Of bedoel je dat je je topic in z'n geheel wil verwijderen?

Ik snap volkomen dat je boos was hoor, daarom wil ik het graag zo duidelijk en volledig mogelijk voor je doorzetten naar de winkel. Mocht ik dit alsnog voor je kunnen doen, dan ontvang ik graag nog antwoorden op mijn vragen. Mocht je je topic willen sluiten, dan mag dat uiteraard ook. Laat het me maar weten. Ik ben er hoe dan ook voor je! 😊

Ik wil graag het hele onderwerp verwijderen 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Yahya, is goed, ik zal je bericht zo direct verwijderen. Mocht je in de toekomst toch nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic hier op de Community. Weet dat ik altijd voor je klaarsta. Ik hoop dat je nooit meer een slechte ervaring in een van onze winkels krijgt en dat je ook daar gewoon goed geholpen wordt met al je vragen, zoals het hoort. Ik wens je nog een hele fijne dag! 😊

Reageer