Beantwoord

Eenzijdig abonnement ESRtv

  • 28 November 2023
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Ook ik ben zoals velen slachtoffer geworden ervan ESRtv, inmiddels is er al een stuk of 10x 5 euro afgeschreven.

Ik kom nergens terecht als ik het oude invulformulier aanklik, dit bestaat niet meer.

Bovendien is het van de zotte dat t-mobile/odido dit niet aanpakt! Ik zie topics van meerdere járen oud…

 

Dus odido, hoe gaan jullie dit oplossen? Ik heb al een vriendelijke duidelijke mail naar ESRtv gestuurd maar ik wil weten wat jullie voor mij gaan doen als klant.

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 6 December 2023, 14:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt abonnementen op premium sms diensten blokkeren via www.payinfo.nl . Dit is een stichting waarbij alle providers en sms dienstverleners zijn aangesloten.

 

Hoi Eric,

Ik heb mij meteen afgemeld en gemaild naar ESR-tv, vervolgens krijg ik een mail terug met allemaal onzin. Ik wil graag weten wat odido gaat doen om het geld terug te krijgen, aangezien het gewoon pertinent nergens op slaat dat je op een reclame drukt en gelijk aangemeld ben voor 5 euro per week wat betaalt wordt via de telefoonrekening.

Mvg, Eva

Reputatie 7
Badge +14

Je krijgt geen geld terug als de content provider kan laten zien dat vanaf jouw aansluiting een abonnement is afgesloten. Dat dit voor jou onzin is kan ik me voorstellen, maar het bestellen van hun dienst is toch iets wat dan blijkbaar heeft plaatsgevonden en dan is betaling eraan gekoppeld.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Eric,

Ik heb mij meteen afgemeld en gemaild naar ESR-tv, vervolgens krijg ik een mail terug met allemaal onzin. Ik wil graag weten wat odido gaat doen om het geld terug te krijgen, aangezien het gewoon pertinent nergens op slaat dat je op een reclame drukt en gelijk aangemeld ben voor 5 euro per week wat betaalt wordt via de telefoonrekening.

Mvg, Eva

Hallo @Evavanderwerf, heel goed dat je je gelijk hebt afgemeld! Als je dit in de toekomst wilt voorkomen, kun je hiervoor een blokkade instellen via je Mijn Odido account.Wanneer de kosten volgens jou niet terecht zijn, kunnen we dit voor je onderzoeken bij de aanbieder van de dienst. Meer informatie over het invullen van het onderzoeksformulier en het instellen van de blokkade, vind je terug in dit Community-topic.

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer