Extra punten

  • 29 January 2024
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

ik heb bij mijn nieuw abonnement 3 extra punten gekregen en heb hier skyshowtime en videoland uitgekozen. waar kan ik nu accounts hiervoor aanmaken of hoe lang duurt het voordat deze actief, worden? er staat een bevestiging van mijn keuze op mijn account bij abonnement dat deze 2 voor punten uitgezocht zijn. maar kan nergens vinden waar ik de accounts hiervoor kan aanmaken en heb ook nog geen mail ontvangen.

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hoi zjoazjaq, van harte welkom op de Community! Gaaf dat je een nieuw abonnement hebt en hebt gekozen voor SkyShowtime en Videoland. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je nieuwe abonnement nog niet actief is. Deze gaat op 21-04-2024 in, zodra je huidige abonnement afloopt. Vanaf dat moment kan je ook gebruikmaken van de streamingdiensten. 

Het is dus nog even wachten tot je nieuwe abonnement met de Extra's ingaat. Laat je het me weten als het zover is en of alles is gelukt? 😄

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi zjoazjaq, van harte welkom op de Community! Gaaf dat je een nieuw abonnement hebt en hebt gekozen voor SkyShowtime en Videoland. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je nieuwe abonnement nog niet actief is. Deze gaat op 21-04-2024 in, zodra je huidige abonnement afloopt. Vanaf dat moment kan je ook gebruikmaken van de streamingdiensten. 

Het is dus nog even wachten tot je nieuwe abonnement met de Extra's ingaat. Laat je het me weten als het zover is en of alles is gelukt? 😄

 

Reageer