Extra verlengen

  • 10 December 2023
  • 4 reacties
  • 27 Bekeken

Niet te vinden in de faq etc. Die robot blijft ook zeuren over iphones als je een vraag stelt, dan maar hier. Abonnement wederom verlengd, wat te doen om deezer ook actief te houden. Gaat dit automatisch of moet ik iets doen ergens,?

Heb al jaren deezer via t mobile.

Mijn dank

Marciano van Odido 4 maanden geleden

Hoi, tof dat je al jaren bij ons bent en dat je ook met je nieuwe verlenging bij ons blijft! Als ik het goed heb gaat dit automatisch. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat Deezer Familie actief staat. Is alles in orde? Of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Ik sta voor je klaar! 😄

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, tof dat je al jaren bij ons bent en dat je ook met je nieuwe verlenging bij ons blijft! Als ik het goed heb gaat dit automatisch. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat Deezer Familie actief staat. Is alles in orde? Of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Ik sta voor je klaar! 😄

Nee, elke twee jaar hetzelfde liedje met deezer. Nu nog spannender, collega heeft hem op primum gezet en dat staat hij nog steeds, bij jullie in de systemen op familie en niet aan te passen, bij deezer zien ze twee dingen niet goed staan in systeem odido.  Klantenservice is er meer bezig maar weten het ook niet geloof ik

Misschien eenvoudiger en check box bij verlenging, deezer, of willekeurig welke extra, ook verlengen Ja/Nee, kan alles automatisch

Reputatie 7
Badge +9

Hi Brulboei, fijn om te horen dat mijn collega's er in ieder geval mee bezig zijn. Ik hoop dat het snel allemaal goed staat. Bedankt voor je feedback. Ik zet dit absoluut door naar de juiste collega's. Mee eens dat dit erg eenvoudig klinkt voor onze klanten! 

Reageer