Line is een populaire messaging app die ik al 10 jaar heb gebruikt. Maar nu kan ik geen verificatie codes meer ontvangen van het bedrijf. Zulke verificatie code is nodig indien je de app opnieuw geinstalleerd hebt om in te loggen.
Er zijn twee mogelijkheden om de verificatie code aan te vragen als deze niet ontvangen wordt.
- Druk op Resend code
- Call me instead
Maar het lukt niet met allebei om zulke codes te moge ontvangen. Er verschijnt geen foutmelding dus neem ik aan dat de verzonden code wordt geblokkeerd. Ik las een review van een gebruiker op deze website dat de optie “Call me instead” is verboden in Nederland. Heeft dat iets mee te maken met Artikel 9 van de GDPR zoals deze van toepassing is op Telesales?
Maar hoe zit dat met het ontvangen van verificatie codes in Nederland? Line is bevestigd in Japan dus zulke codes zullen vandaar worden verzonden neem ik aan.
Hierbij een afbeelding van de app waar je de verificatie code moet invullen.
Beste antwoord door SuperCell
Bekijk origineel