Heropening shop Dordrecht centrum

  • 6 September 2023
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Gisteren stond ik voor een dichte deur in Dordrecht, ik heb het vermoeden dat ze de verbouwing niet op tijd hebben kunnen afronden.

Telefoon nummer werkt niet/is veranderd. Klantenservice kan op dit moment niet meer vertellen dan dat ze open zouden moeten zijn (volgens de openingstijden op de site).

Kan iemand bevestigen dat de winkel ook echt open is? Danwel dat die een bezoek gebracht heeft, danwel er langs is gelopen wanneer de deuren open waren.

 

Alvast bedankt!

 

 

 

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi @P Gijzen 

De winkel in Dordrecht is vandaag nog gesloten. Je kan op onze website in de gaten houden wanneer de winkels open zijn. Mochten wij iets voor je kunnen betekenen, laat het vooral weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @P Gijzen 

De winkel in Dordrecht is vandaag nog gesloten. Je kan op onze website in de gaten houden wanneer de winkels open zijn. Mochten wij iets voor je kunnen betekenen, laat het vooral weten!

Ik zie nu inderdaad dat het aangepast is dat ze vandaag gesloten zijn. Vanochtend stond er nog wel dat ze vanaf 10 uur open waren. Ik kijk morgen nog een keer of het aangepst gaat worden. Bedankt!

Reageer