hulp nodig

  • 10 January 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Hallo,

Ik ben op deze site gekomen omdat ik er met jullie klantenservice niet uitkom. Na vele malen te hebben gebeld en mij ieder keer de belofte is gedaan dat mijn probleem opgelost zou zijn, bleek achteraf niets te zijn veranderd. Mijn probleem is als volgt. Ik ben bezig met het rondkrijgen van de lening voor het kopen van een huis, maar dit lukt niet omdat ik een BKR registratie heb door Odido, want er zou een bedrag openstaan van 125,79 euro. Deze bedrag heb ik direct betaald nadat deze info aan mij doorgegeven werd, maar nu een week verde, staat de registratie en BKR codering er nog steeds. Ik ben de wanhoop nabij want door deze codering loop ik straks de huis wat ik met zoveel moeite gevonden heb, mis. Hoe kan hierin geholpen worden of wat kan ik nog doen?

 

NHST20001357704 / 10313674563

Jason van Odido 3 maanden geleden

Hoi @tamim013, je hebt nu 3 topics aangemaakt met exact dezelfde inhoud. Dit is niet toegestaan en dit topic zal daarom meteen dichtgezet worden. Ik snap dat je om hulp vraagt en dit zo snel mogelijk geregeld wilt hebben, maar meer dan 1 topic aanmaken heeft geen zin. Het zorgt ervoor dat de boel onoverzichtelijker wordt. Bedankt voor je begrip! Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @tamim013, je hebt nu 3 topics aangemaakt met exact dezelfde inhoud. Dit is niet toegestaan en dit topic zal daarom meteen dichtgezet worden. Ik snap dat je om hulp vraagt en dit zo snel mogelijk geregeld wilt hebben, maar meer dan 1 topic aanmaken heeft geen zin. Het zorgt ervoor dat de boel onoverzichtelijker wordt. Bedankt voor je begrip! Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

Dit topic gaat nu op slot.