Beantwoord

Kan multisim ook in een telefoon?

  • 6 February 2024
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

 

Ik heb een tweede telefoon aangeschaft die ik best frequent wil afwisselen en na wat oonderzoek ben ik dit tegengekomen: "Een DUO sim is een exacte kopie van een simkaart welke in een andere device gestopt kan worden. Er kan er echter maar 1 tegelijk worden gebruikt.

Een Multisim zijn eigenlijk twee sims welke tegelijk bereikbaar zijn en data gebruiken uit hetzelfde abonnement."

 

Dit klinkt haast alsof een Multisim ook in een telefoon kan?

Dit zou top zijn, want het zou in mijn geval veel handiger zijn dan een DUO sim.

Ik heb een SamsungS10 en een CatS22Flip en vroeg mij af of een Multisim ook in een telefoon gaat werken.

 

icon

Beste antwoord door Gilbert 6 February 2024, 17:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Hoi MG822,

In deze blogpost van Odido zeggen ze op een gegeven moment: “Je kan met Multisim 4 apparaten naast je telefoon aan je abonnement koppelen. Zo heb je ook een extra simkaart voor je iPad.” Uit deze zinnen maak ik op dat er een goede kans is dat het zou moeten werken op meerdere telefoons. Echt 100% zeker weet ik het ook niet, want ik vind nergens terug dat ze expliciet het gebruik op 2 telefoons noemen. Alleen deze ene verwijzing naar iPad en voor de rest alleen maar smartwatches. 

Wellicht dat iemand anders wel een definitiever antwoord heeft, maar dit is wat ik zo snel kon vinden.

 

- Gilbert

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @MG822 

Overal wordt de multisim variant inderdaad benoemd als add-on voor een watch.

Multisim in het kort.

Zin om Multisim te gebruiken met je smartwatch? Hier de belangrijkste voordelen op een rij:

  • Met Multisim kan je je telefoonabonnement op meer apparaten tegelijkertijd gebruiken.
  • Dat kan met cellular-varianten van de Apple Watch en de Samsung Galaxy Watch.
  • Koop je bij ons de Apple Watch Series 9 of de Samsung Galaxy Watch6? Je kan Multisim direct gebruiken.
  • Je belt en internet daarna op het horloge met de bundels uit je abonnement.
  • Een Multisim abonnement kost € 5 per maand* en is de eerste maand dagelijks opzegbaar. Maar dan wel wanneer je horloge volledig is afbetaald.

Multisim zal zeker niet gaan werken op meerdere telefoons, zoals TS vraagt voor zijn SamsungS10 en een CatS22Flip.  Het blijft dus een duo sim of je neemt twee abonnementen. Als je dan op 1 nummer bereikbaar wilt zijn, dan schakel je het ene naar de andere nummer door “indien buiten bereik". 

 

Okee duidelijk.

Jammer, maar bedankt voor de informatie Eric!

Reageer