Klacht deur aan deurverkoop

  • 27 March 2023
  • 1 reactie
  • 1354 Bekeken

Aangezien het nergens gelukt is een e-mail adres te achterhalen om een klacht in te kunnen dienen probeer ik het maar op deze manier.  Op 23-03 zijn verkopers van T-Mobile aan mijn deur geweest (Kerkrade), dit ondanks de duidelijke vermelding op mijn deur dat ik geen colportage wens. Ondanks het gegeven dat uw medewerker dit ziet wordt er toch gewoon aangebeld dit stel ik derhalve dan ook niet op prijs. Daarnaast komt betreffende medewerker gehuld in een capuchon en vraag ik mij af of dat de wijze is waarop jullie je willen presenteren.  De oudere buurgenoten hebben het zeer beangstigend ervaren en waren bang dat het hier om oplichting ging.  Dit komt niet in het laatst door de genoemde kledingkeuze van jullie medewerkers en hun houding aan de deur. Hiervan circuleren momenteel meerdere RING opnames wellicht handig als jullie hierin actie ondernemen. Desgewenst kan ik ook mijn eigen opnames verstrekken maar ik hoop dat er n.a.v. dit bericht contact met mij opgenomen kan worden zodat er in de toekomst niemand meer hier aan de deur staat zoals verzocht en vermeld. 

Hajar van Odido 1 jaar geleden

Hi @Wesley1010 

Bedankt dat je dit hebt aangegeven bij ons.  Onze collega’s van Thuis doen inderdaad aan deurverkoop voor glasvezel en dit gaat doorgaans altijd goed. Wij willen bij deze ook excuses aanbieden voor het feit dat er is aangebeld ondanks dat er een sticker op de deur zit. Wij nemen deze feedback zeker mee en zullen ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurd.

Ook dragen de medewerkers dragen altijd T-Mobile branded kleding dus mocht er beeldmateriaal zijn van dit incident dan kun je die zeker doorsturen naar ons. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met je postcode en huisnummer dan kunnen we de collega voorzien van feedback zodat we in de toekomst dit soort incidenten kunnen voorkomen. 

Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor het doorgeven van deze feedback. Hier gaan wij zeker mee aan de slag! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wesley1010 

Bedankt dat je dit hebt aangegeven bij ons.  Onze collega’s van Thuis doen inderdaad aan deurverkoop voor glasvezel en dit gaat doorgaans altijd goed. Wij willen bij deze ook excuses aanbieden voor het feit dat er is aangebeld ondanks dat er een sticker op de deur zit. Wij nemen deze feedback zeker mee en zullen ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurd.

Ook dragen de medewerkers dragen altijd T-Mobile branded kleding dus mocht er beeldmateriaal zijn van dit incident dan kun je die zeker doorsturen naar ons. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met je postcode en huisnummer dan kunnen we de collega voorzien van feedback zodat we in de toekomst dit soort incidenten kunnen voorkomen. 

Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor het doorgeven van deze feedback. Hier gaan wij zeker mee aan de slag! 

Reageer