Beantwoord

Mailen of appen met Odido, anders dan bellen?

  • 9 January 2024
  • 9 reacties
  • 87 Bekeken

Ik zit op curacao, bellen is erg duur maar ik heb extra kosten voor een databundel die niet lijken te kloppen, ik wil hier de klantenservice over spreken maar met de hoge kosten en het tijdsverschil is dit erg lastig?

icon

Beste antwoord door eric 9 January 2024, 04:43

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Dverboom ,

Je kunt je vraag ook hier kwijt. Moderators lezen mee.

Reputatie 7
Badge +9

Hi D, wat heerlijk dat je op Curacao zit! Wat is er gebeurd met je databundel en wat klopt er precies niet? Laat het me maar weten, dan duik ik er graag voor je in! 😄

Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik heb het volgende probleem. 31 december aangekomen op Cura, 3 januari een bundel van 150 mb gekocht (namiddag mijn tijd), en in de avond 3 Januari mijn abonnement verlengd en aangepast.  4 januari ging mijn nieuwe abo in en toen leek het net alsof mijn 150 mb plots weg waren, terwijl mijn verbruik 3 januari  max. ~85 mb was, wel 20 euro afgeschreven, dus mijn bundel lijkt verdwenen met het ingaan van mijn nieuwe abo. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Dverboom ,

Een travel en surf bundel kent een bepaalde hoeveelheid data en een bepaalde geldigheidsduur.  Zeker de kleine bundels hebben maar 24 of 72 uur geldigheid.

 

 

Dag Eric, deze was wel 31 dagen geldig zoals ik het begreep, het gaat om de ROZE M, overigens nooit bevestiging gehad dat ik hem ontvangen had per sms, wel betaald, en dus op 4 januari geen data meer, 

 

Groetjes,

 

Diana

Reputatie 7
Badge +14

Ah, die kleuren bundels. Dat was inderdaad voor (oud) Tele2 abonnementen.  Met het kiezen van een nieuw type Odido abonnement ben je volledig naar een ander prijsplan en propositie overgegaan waar de ' kleuren bundels'  niet meer bestaan. In de Odido app kun je nu Xs, en L etc.. bestellen.

Dag Eric, ik heb deze sms 31 januari 2023 gekregen, 3 januari 2024 besteld (en 20 euro betaald voor 150 mb), data was halve dag later niet meer beschikbaar op 4 januari. Als het een oude bundel is, dan zou ik die toch ook niet meer moeten kunnen bestellen via de sms en het nummer 1280? De voorwaarden voor de bundel die 31 dagen geldt staan nota bene in de sms van 3 dagen ervoor.

Reputatie 7
Badge +14

Maar jij hebt 4 januari een nieuw Hello abonnement van Odido laten ingaan. Daar horen andere prijzen,  bundels en nieuwe voorwaarden bij. Die heb je geaccepteerd. Op het moment van ingaan is alles van je oude Tele2 abonnement niet meer geldig.

Reageer