Mijn complimenten aan de helpdesk

  • 3 January 2024
  • 6 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 2

Ik vind het heel jammer dat ik zijn naam niet heb onthouden, maar mijn complimenten aan de medewerker van de helpdesk die ik net heb gesproken. Ik kreeg mijn Apple Watch Ultra 2 vandaag binnen maar kon er niet mee bellen via multisim. Deze jongen vertelde dat hij er nog niet lang werkte maar samen met mij op zoek ging naar de oplossing. Wat een super werknemer zeg! En hij heeft door na niet al te lang zoeken, en de goede vragen te stellen,  de oplossing gevonden. De automatische installatie van de multisim was niet goed en ik moest het handmatig opnieuw doen. Toen werkte het. Ik moest even slikken toen T-mobile Odido werd, maar echt top hoor! Mag ook wel eens gezegd worden! Mocht deze jongen dit bericht nog lezen (mijn nummer eindigde op 1361): je bent een topper! Ga zo door! En Odido, geef die kerel een opslag! Daar moet je er meer van hebben!

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Seel, wat geweldig om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft geholpen. Zeker nadat hij pas net bij ons is gestart. Ik wil je compliment uiteraard doorgeven, dus ik heb even gezocht en de collega die je hebt gesproken heet Denzel. Gaat er een belletje rinkelen bij deze naam? 😄

Ik heb je topic naar hem gemaild. Ik weet zeker dat hij hier blij mee is. Nogmaals bedankt voor je bericht en ook fijn om te lezen dat je deze ervaring nu aan onze nieuwe naam Odido kan koppelen! 😊

Voor nu wens ik je alvast een hele fijne avond en mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. Naast Denzel, staan ook wij voor je klaar! 

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Seel, wat geweldig om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft geholpen. Zeker nadat hij pas net bij ons is gestart. Ik wil je compliment uiteraard doorgeven, dus ik heb even gezocht en de collega die je hebt gesproken heet Denzel. Gaat er een belletje rinkelen bij deze naam? 😄

Ik heb je topic naar hem gemaild. Ik weet zeker dat hij hier blij mee is. Nogmaals bedankt voor je bericht en ook fijn om te lezen dat je deze ervaring nu aan onze nieuwe naam Odido kan koppelen! 😊

Voor nu wens ik je alvast een hele fijne avond en mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. Naast Denzel, staan ook wij voor je klaar! 

Groetjes,

Marciano

Reputatie 2

Haha nee geen belletje, maar ik ben ook erg slecht in namen onthouden. Leuk dat je het opgezocht hebt zodat hij het kan lezen. Bij deze Denzel nogmaals bedankt! Het werkt perfect nu. En jij Marciano bedankt voor het uitzoeken en doorsturen! Groet, Arthur (kan mijn username niet aangepast worden? Deze is nog van mijn iPhone 4 tijd bij t mobile!)

Reputatie 7
Badge +9

Snap ik helemaal en geen probleem! 😂 Met alle plezier gedaan hoor. Ik kan je username ook zeker aanpassen. Gaaf dat je al zo lang bij ons bent. Laat me maar weten wat je als nieuwe gebruikersnaam wil, dan kijk ik diret of deze beschikbaar is en dan pas ik hem voor je aan! 

Reputatie 2

Nou gewoon Arthur zal wel bezet zijn. Zo ja Tuur dan? Of Tuur75…

 

Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +9

Hi Arhur, Arthur en Tuur zijn inderdaad bezet, dus ik heb je gebruikersnaam gewijzigd naar Tuur75. Met deze naam kan je vanaf nu inloggen! 😄

Reputatie 2

Top! Helemaal weer bij de tijd. Dankjewel!

Reageer