Beantwoord

Mijn Odido inlog op de Community

  • 11 April 2024
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

​​​​​​Ik log in op mijn macbook air bij mijn odido (de website dus), scroll helemaal naar beneden en klik helemaal onderaan op Community. Dan kom ik op deze pagina en kan zonder verder in te loggen of iets dergelijks topics openen. Dus: mijn login (gebruikersnaam/wachtwoord) voor Mijn Odido (website) geeft ook toegang tot Community (de website community.odido.nl)

Ik open de app Odido op mijn iPhone en zoek en vind een button om naar de Community te gaan. Dat lukt maar ik ben niet ingelogd zo blijkt.  Dat proberen we dan met de inlog van Mijn Odido en raadt eens: verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord combinatie.

Dus: via de website Mijn Odido naar de community gaat zonder problemen. Via de app Odido naar de Community met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord: geen kans.

Hetzelfde geldt voor het openen van de Community website op de macbook buiten Mijn Odido om: ook dan kan er niet worden ingelogd met de inlog van Mijn Odido.

Kan iemand van Odido mij nou de logica van dit alles uitleggen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 12 April 2024, 09:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi M, ik zoek het graag voor je uit en ik geef je graag meer informatie! Mijn Odido en de Community staan niet gekoppeld. Je moet voor het inloggen en het aanmaken van topics een account aanmaken. Ik heb het zelf net ook geprobeerd en als ik niet op een Community-account ben ingelogd, blijf ik uitgelogd, ookal ga ik via de website van Mijn Odido naar de Community. Ik gok dat je in je browser al ingelogd was op de Community en dat je daardoor direct was ingelogd nadat je uit Mijn Odido kwam.

Maar dit kunnen we controleren. Ga je via deze link vanuit Mijn Odido naar de Community? Of via een andere link? Zie afbeelding hieronder.

 

Als je me een privébericht stuurt met het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen op Mijn Odido, kan ik kijken of er hiermee een account bestaat op de Community! 😄

Reageer