Beantwoord

Nieuwr S23 met nummerbehoud via eSim is van A t/m Z fout gelopen

  • 22 December 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

De brief bij de per post bezorgde S23 klopt niet helemaal…

Ik kan op de S23 geen eSim-QR-code-scanner vinden.

De punten 2 en 3 kan ik echt niet vinden in Mijn Odido en/of de Odido app.…

Wel heb ik vrijwel alles van de 'oude' S20 over gezet gekregen omdat ik met die eSim geen steek verder kwam.

Nog het nodige geprobeerd.... ook de oplossingen die elders over dit onderwerp staan werken (bij mij) niet.

Ik wil die S23 wel gaan gebruiken; hoe nu verder?

Verder nog wat screens....

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 26 December 2023, 14:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

De brief bij de per post bezorgde S23 klopt niet helemaal…

Ik kan op de S23 geen eSim-QR-code-scanner vinden.

De punten 2 en 3 kan ik echt niet vinden in Mijn Odido en/of de Odido app.…

Wel heb ik vrijwel alles van de 'oude' S20 over gezet gekregen omdat ik met die eSim geen steek verder kwam.

Nog het nodige geprobeerd.... ook de oplossingen die elders over dit onderwerp staan werken (bij mij) niet.

Ik wil die S23 wel gaan gebruiken; hoe nu verder?

Verder nog wat screens..

 

Hallo @HugoWulffraat, geen zorgen! Ik geef je graag meer duidelijkheid! Je hebt op je S23 geen aparte functie om een QR-code te scannen, deze zit namelijk al automatisch verwerkt in je camera functie! Als je je camera opent in je toestel en deze richt op de QR-code, wordt deze automatisch gescand, superfijn toch? 😊

Let op: na het scannen staat de eSIM gekoppeld in je toestel. Daarna dien je deze alleen nog even te activeren en dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Als je daarna je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken! 

Mocht je willen dat ik met je meekijk, stuur me dan gerust je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik gelijk met je meekijken in je account!

Groetjes, 

Pharwin

Bedankt voor de reactie.

Ik moest hier nog iets vermelden; sorry daarvoor.

Ik ben afgelopen zaterdag naar Odido Dordrecht geweest; ik wilde toch ook een nieuw laadblok, hoesje en screenprotector.

De man die mij hielp, heeft alles in orde gemaakt; inclusief een nieuwe eSim en activatie.

Ontzettend goed geholpen.

Odido Shop Dordrecht https://g.co/kgs/WE38as

 

Reageer