Nog steeds volledig onbereikbaar

  • 22 August 2023
  • 12 reacties
  • 137 Bekeken

Donderdag 17-8 om 8:30 nummer geporteerd naar t-mobile zakelijk.

Sindsdien volledig onbereikbaar. Ik kan niet bellen buiten t-mobile nummers om en ik kan helemaal niet meer gebeld worden. Klanten kunnen ons niet meer bereiken en wij kunnen klanten niet meer bellen.

 

T-mobile vestiging geweest, simkaart wissel niet geholpen en zij constateerden het probleem eveneens op ander toestel, dus het ligt niet aan onze kant.

Dagelijks naar de klantenservice gebeld, 3 keer intern doorgezet naar diverse afdelingen en ondertussen nog steeds volledig onbereikbaar.

En dan moet ik ook nog bij iedere afdeling conform de medewerkers wachten op de doorlooptijd van 3 dagen. Oftewel je bent volledig onbereikbaar en of je even 3 dagen wil wachten tot de technische dienst de tijd heeft om je weer bereikbaar te maken. Niemand die binnen t-mobile gehoord heeft van prioritering?

Als de HEMA dit ervaart, weet ik zeker dat er niet zo mee wordt omgegaan. Jammer ik had echt meer professionaliteit en service verwacht vanuit de zakelijke kant van t-mobile.

 

Vervolgens krijg ik vandaag de vraag of ik momenten wil opnoemen wanneer ik onbereikbaar ben, zodat de technische dienst er specifieker naar kan kijken.

 

Werken er ook nog mensen bij t-mobile die wel kunnen troubleshooten? Als ik volledig niet bereikbaar ben en dat duidelijk communiceer en dat meermaals is vastgesteld wat heb je dan als technische dienst nog nodig om te beseffen dat deze specifieke klant volledig onbereikbaar is? Ik kan wel willekeurige tijden opnoemen, maar daar heb je dan toch niks aan.

 

Ik heb inmiddels maar gevraagd om een opzegging zonder boete zodat ik per direct kan overstappen naar een ander bedrijf, een klacht ingediend en gevraagd om een passende schadevergoeding.

 

Doe geen zaken met t-mobile zakelijk als je afhankelijk bent van bereikbaar zijn, want als je onbereikbaar bent dan doen ze er kennelijk erg lang over om het op te lossen en niemand vanuit technisch oogpunt is telefonisch en/of per e-mail bereikbaar

 

Ik ben echt oprecht zeer benieuwd hoe lang het nog gaat duren alvorens ze mij daadwerkelijk hebben geholpen.

eric 8 maanden geleden

hoi @stefanvvw ,

Er vinden dagelijks duizenden nummer porteringen plaatst. Dan kan er wel eens iets misgaan. Voor zakelijke abonnementen is er de zakelijke helpdesk. Bij consumenten producten kunnen moderators op dit forum status inzien van een ticket. Wat de doorlooptijden zijn voor behandeling van zakelijke verstoringen is hier ook niet bekend. Dus goed om met de zakelijke helpdesk contact te houden. Die hebben het doorgezet en nu zullen interne afdelingen de verstoring moeten oplossen. Ik zou wel beide simkaarten die zijn geprobeerd in de gaten houden. Want op welke simkaart gaat het product nu geleverd worden? 

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @stefanvvw ,

Je hebt het over een zakelijk nummer. Heb je het ook  al geprobeerd via :0800 7112? Dit is de afdeling zakelijk. Hier op de community gaat het alleen over consumenten abonnementen, de moderators hier hebben geen inzicht in zakelijke abonnementen.😉

Ik begrijp overigens wel je frustratie en ga ervan uit, dat ze bij de zakelijke afdeling, je verder kunnen helpen.

Hoi @soepkip67 

Ja ik heb die afdeling al dagelijks aan de lijn. En nee zij kunnen mij volgens eigen zeggen niet (verder) helpen, want zij kunnen enkel dingen intern doorzetten en moeten dan wachten op de andere (technische) afdeling welke een doorlooptijd heeft van 3 dagen.

 

Ik heb er alle begrip voor dat dingen mis kunnen gaan, maar zonder enige vorm van contact met de klant gewoon de klant volledig onbereikbaar laten dat is niet iets wat ik bij mijn klanten zou doen.

Ik zou op zijn minst de juiste afdeling met mijn klant laten communiceren en aangeven wat er aan de hand is en hoe lang wij denken dat het duurt om het probleem op te lossen.

 

Nu heb ik geen idee wat er aan de hand is, wanneer men denkt het opgelost te hebben en is er niemand die contact met mij opneemt hierover, terwijl de zakelijke klantenservice inmiddels al 2 werkdagen lang zegt dat het toch echt die dag wordt opgelost en ik gecontacteerd zal gaan worden door de betreffende technische afdeling.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @stefanvvw ,

Er vinden dagelijks duizenden nummer porteringen plaatst. Dan kan er wel eens iets misgaan. Voor zakelijke abonnementen is er de zakelijke helpdesk. Bij consumenten producten kunnen moderators op dit forum status inzien van een ticket. Wat de doorlooptijden zijn voor behandeling van zakelijke verstoringen is hier ook niet bekend. Dus goed om met de zakelijke helpdesk contact te houden. Die hebben het doorgezet en nu zullen interne afdelingen de verstoring moeten oplossen. Ik zou wel beide simkaarten die zijn geprobeerd in de gaten houden. Want op welke simkaart gaat het product nu geleverd worden? 

Donderdag 17-8 om 8:30 nummer geporteerd naar t-mobile zakelijk.

Sindsdien volledig onbereikbaar. Ik kan niet bellen buiten t-mobile nummers om en ik kan helemaal niet meer gebeld worden. Klanten kunnen ons niet meer bereiken en wij kunnen klanten niet meer bellen.

 

T-mobile vestiging geweest, simkaart wissel niet geholpen en zij constateerden het probleem eveneens op ander toestel, dus het ligt niet aan onze kant.

Dagelijks naar de klantenservice gebeld, 3 keer intern doorgezet naar diverse afdelingen en ondertussen nog steeds volledig onbereikbaar.

En dan moet ik ook nog bij iedere afdeling conform de medewerkers wachten op de doorlooptijd van 3 dagen. Oftewel je bent volledig onbereikbaar en of je even 3 dagen wil wachten tot de technische dienst de tijd heeft om je weer bereikbaar te maken. Niemand die binnen t-mobile gehoord heeft van prioritering?

Als de HEMA dit ervaart, weet ik zeker dat er niet zo mee wordt omgegaan. Jammer ik had echt meer professionaliteit en service verwacht vanuit de zakelijke kant van t-mobile.

 

Vervolgens krijg ik vandaag de vraag of ik momenten wil opnoemen wanneer ik onbereikbaar ben, zodat de technische dienst er specifieker naar kan kijken.

 

Werken er ook nog mensen bij t-mobile die wel kunnen troubleshooten? Als ik volledig niet bereikbaar ben en dat duidelijk communiceer en dat meermaals is vastgesteld wat heb je dan als technische dienst nog nodig om te beseffen dat deze specifieke klant volledig onbereikbaar is? Ik kan wel willekeurige tijden opnoemen, maar daar heb je dan toch niks aan.

 

Ik heb inmiddels maar gevraagd om een opzegging zonder boete zodat ik per direct kan overstappen naar een ander bedrijf, een klacht ingediend en gevraagd om een passende schadevergoeding.

 

Doe geen zaken met t-mobile zakelijk als je afhankelijk bent van bereikbaar zijn, want als je onbereikbaar bent dan doen ze er kennelijk erg lang over om het op te lossen en niemand vanuit technisch oogpunt is telefonisch en/of per e-mail bereikbaar

 

Ik ben echt oprecht zeer benieuwd hoe lang het nog gaat duren alvorens ze mij daadwerkelijk hebben geholpen.

hier precies hetzelfde case aangemaakt en weer gesloten omdat ik niet bereikbaar ben en dat is het hem nu juist, elke keer van 5G naar 4G onbereikbaar, wisselgesprekken werken niet en het wordt niet opgelost, mijn mailtjes met klachten worden niet beantwoord, het liefst zeg ik mijn abonnement op, maar ook daar wordt niet op gereageerd, des helaas 2 jaar eraan vast en dan tot ziens

Reputatie 7
Badge +14

hoi @JandenHoed ,

Heb je een zakelijke of een consumentenaansluiting, en wat voor toestel gebruik je?

hoi @JandenHoed ,

Heb je een zakelijke of een consumentenaansluiting, en wat voor toestel gebruik je?

zakelijk en iPhone 15 Pro Max terug gegaan tijdelijk naar naar de 13 pro excact hetzelfde probleem. de 15 Pro Max bleek ook nog eens niet goed te functioneren, GPS deed  het niet compleet nieuw moederboord erin, telefoon werkt nu naar behoren, maar niet bereikbaar wel of niet dat blijft wisselgesprekken neem ik over dan precies 9 seconden de tijd om te praten en de verbinding wordt weer verbroken, in de wacht zetten en overnemen dat werkt al helemaal niet. vandaag weer eerste telefdoontje van iemand niet beschikbaar 2e keer komt het gesprek er wel doorheen, ik ben het inmiddels spuugzat dat dit niet kan worden verholpen.

 

Reputatie 7
Badge +14

We spreken hier met andere klanten over consumentenproducten. De settings en features van zakelijke aansluitingen kunnen anders zijn, zeker als je bijvoorbeeld een vast nummer op je mobiel gebruikt.

Maar voor de feature dat je twee keer moet bellen om de telefoon te laten rinkelen kun je kijken of de niet storen functie in jouw telefoon aanstaat. 

We spreken hier met andere klanten over consumentenproducten. De settings en features van zakelijke aansluitingen kunnen anders zijn, zeker als je bijvoorbeeld een vast nummer op je mobiel gebruikt.

Maar voor de feature dat je twee keer moet bellen om de telefoon te laten rinkelen kun je kijken of de niet storen functie in jouw telefoon aanstaat. 

die heb ik al van vele mederwerkers bij odido gehoord nee die staat niet aan 

Reputatie 7
Badge +14

ok, zoals ik al aangaf, je spreekt hier met medeklanten van consumenten producten. Er zijn 6 miljoen mobiele aansluitingen bij Odido, dus als niemand bereikt kon worden dan had er echt wel wat meer over bekend geweest. Vandaar dat ik nog even met je meedacht over wat er specifiek met jouw toestel aan de hand kon zijn.

kijk hier maar eens naar https://www.bnnvara.nl/kassa/videos/603613 

fijn dat je meedenkt, maar ik heb er alleen zo weinig aan, jij kunt er niks aan doen, maar het bedrijf wel en ook niet reageren op mijn mailtjes enz. zeer pijn lijk, ik ben onbereikbaar voor mijn klanten en daar baal ik bdhoorlijk van  

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JandenHoed, niet fijn om te lezen dat dit nog niet voor je is opgelost en dat er niet op je wordt gereageerd. Hier gaan we je uiteraard wel bij helpen. Niet via de Community, want zoals @eric ook aangeeft helpen klanten elkaar hier met particuliere abonnementen, maar via Facebook en Odido Nederland (@odidonederland) / X (twitter.com) staan we wel klaar voor je zakelijke abonnement. Ik weet zeker dat mijn collega's daar je uitmuntend gaan helpen! 

Hi @JandenHoed, niet fijn om te lezen dat dit nog niet voor je is opgelost en dat er niet op je wordt gereageerd. Hier gaan we je uiteraard wel bij helpen. Niet via de Community, want zoals @eric ook aangeeft helpen klanten elkaar hier met particuliere abonnementen, maar via Facebook en Odido Nederland (@odidonederland) / X (twitter.com) staan we wel klaar voor je zakelijke abonnement. Ik weet zeker dat mijn collega's daar je uitmuntend gaan helpen! 

niet bereikbaar is niet constant, maar er gebeuren rare dingen, ik ga het zien, ben er al te lang mee bezig geweest zonder resultaat, het liefst zou ik mijn abonnement opzeggen, maar dat kan weer niet en de oplossing duurt nog maanden, dus mijn tijd uitzitten en overstappen naar een andere provider en hier en daar nog eens om me heen vragen hoe ik van dit abonnement kan afkomen, mischien heeft mijn advocaat hier een oplossing voor en anders de rit uitzitten, het is jammer bij T-Mobile draaide alles perfect, maar nu een hoop problemen en ik heb al gelezen dat ik hier niet de enige in ben helaas

Reageer