Beantwoord

Nummerweergave factuur

  • 23 January 2023
  • 4 reacties
  • 317 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo. Waar kan ik instellen dat mijn nummer verborgen blijft op andermans facturen?

icon

Beste antwoord door Taan 24 January 2023, 11:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Taan  Dat kan je alleen volgens mij als je nummer weergave in je telefoon uitzet.  Of optie #31# gebruikt

  1. Open de bel-app van je mobiele telefoon.
  2. Ga naar het scherm waar je het telefoonnummer intoetst.
  3. Typ nu eerst '#31#' in.
  4. Typ nu het telefoonnummer in dat je anoniem wilt bellen.
  5. Druk op 'Bellen'.
  6. Je nummer wordt nu niet herkend! 

Let op Als je zakelijk wil bellen naar bestaande klanten mag je niet bellen zonder nummer weergave.

Groetjes

Hi @CrisTien  dankjewel voor jouw reactie!! Volgens mij heb ik mijn vraag niet goed verwoord. Ik zal proberen om mijn vraag te verduidelijken. Ik wil graag niet dat mijn (volledige) telefoon nummer  op een factuur verschijnt van andere mensen. Ik heb gezien dat dit wel mogelijk is dat alleen de eerste zes cijfers van een telefoonnummer op factuur zichtbaar zijn. Dus op het factuur staat er dan bijvoorbeeld 061233****. Ik wil graag weten waar ik dit kan aanvragen of instellen. Nogmaals dank voor het reageren🙏🏽

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Taan 

Je kan dit heel eenvoudig zelf instellen via mijn nummervermelding. Ik hoop dat je zo verder komt! 

Hi @Taan 

Je kan dit heel eenvoudig zelf instellen via mijn nummervermelding. Ik hoop dat je zo verder komt! 

 

Hi @Hajar , ik ga kijken. Dank!!🤗

Reageer