Beantwoord

Odido, wat is er aan de hand?

  • 7 February 2024
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Is er iets aan de hand, ik krijg ineens allemaal vreemde dingen te zien.

  1. Het begint er mee dat mijn visual voicemail niet werkt. Ik heb voicemail uit en weer aan gezet, hiervan zou ik een SMS ter bevestiging krijgen, maar die SMSjes komen nooit.
  1. Toen dacht ik: ik kijk in de Odido app. Daar zie ik staan dat ik geen klantvoordeel heb. Die heb ik echter wel (al jaren). Op de website staat dit gelukkig wel goed. Raar dat de app afwijkt.
  2. Echter, op de website staat dat ik mag verlengen. Klopt niet, ik heb sinds 17 januari een nieuw contract.

Ik heb nog niet verder gekeken, maar ik heb hier geen goed gevoel bij.

icon

Beste antwoord door lexvo1 8 February 2024, 19:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Lexvo, allereerst leuk om te lezen dat je al jaren bij ons zit en gebruik maakt van Klantvoordeel! Goed dat je contact met ons opneemt als je ergens geen goed gevoel bij hebt. Ik geef je graag meer duidelijkheid.

  1. Ik gok dat je voor je verlenging een Tele2-abonnement had, klopt dat? Het is bij ons bekend dat visual voicemail in dat geval niet werkt. We zijn in overleg met Apple om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is stellen we je per sms of telefonisch op de hoogte. Tot die tijd is er een workaround die we kunnen proberen.
  2. Het komt soms voor dat de app niet helemaal overeenkomt met de website. Als op de website te zien is dat je wel klantvoordeel hebt, moet dat goed zijn.
  3. Heb je op dit moment een Sim Only? Wellicht dat je daardoor de melding krijgt dat je mag verlengen (naar een abonnement met toestel)

Wil je je 06-nummer of klantnummer in je profiel zetten? Dan kijk ik graag met je mee en controleer ik al het bovenstaande voor je! 😄

Hallo Marciano,

Dank voor de reactie. Inmiddels heb ik visual voicemail werkend gekregen door de SIM kaart er even uit te halen en een reset netwerkinstellingen te doen.

Ook de informatie in de app is inmiddels weer goed.

Ik heb een Odido (voorheen T-Mobile) SIM-only abonnement.

Dus al mijn problemen zijn inmiddels opgelost 😊 Maar evengoed dank voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +9

Hi Lexvo, geen dank! Fijn om te lezen dat het inmiddels allemaal in orde is. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 🙌🏻

Reageer