Onbereikbare klantenservice

  • 15 September 2023
  • 8 reacties
  • 409 Bekeken

Ik vind de bereikbaarheid van Odido ongehoord. Ik stond 90 min in de wachtrij en had toen opgehangen. Via de chat kan je ook niet met een medewerker spreken want de bot geeft steeds aan dat alle adviseurs bezet zijn en dat je maar op de Odido community pagina moet kijken om een antwoord te vinden..
 

Hajar van Odido 7 maanden geleden

@berries888 Dankjewel voor je bericht. Ik heb je bestelling geannuleerd en hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@berries888 

Je hebt inderdaad ook de community en de social media kanalen om je vraag te stellen.

Wat is je vraag? Hier lezen ook medewerkers van Odido mee en reageren waar nodig.

@Waqqas ik wil mijn bestelling annuleren en dit gaat alleen via de telefonische klantenservice of per post. Makkelijkst is telefonisch. Maar ja, als zij niet te bereiken zijn dan wordt het annuleren toch wel een lastig verhaal..

Reputatie 7
Badge +15

@berries888 

Gaat het om een mobiele abonnement of thuis abonnement?

Indien je klantnummer ook in je community profiel staat dan kan een moderator hier dat ook voor je regelen.

@Waqqas Ik heb alleen een ordernummer..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @berries888 

Ben je inmiddels verder geholpen? Als jij je ordernummer met mij deelt dan kan ik je bestelling ook annuleren. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie? Graag ook aangeven om welke bestelling het gaat zodat ik zeker weet dat de juiste wordt geannuleerd

@Hajar van Odido ik heb je een privé bericht gestuurd

Reputatie 7
Badge +9

@berries888 Dankjewel voor je bericht. Ik heb je bestelling geannuleerd en hopelijk is hiermee alles naar wens!

@Waqqas @Hajar van Odido Eind goed al goed 😊 

Reageer