Beantwoord

Opheffen tele2 mailadres

  • 3 November 2023
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Ik ben al lang geen klant meer van tele2. Ik kan nog wel gebruik maken van een tele2 mailadres. Dat.mailadres wil ik opheffen.

groet!

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 4 November 2023, 12:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Dukaatslag, mijn collega's staan voor je klaar en maken dit graag in orde! Je kunt hier contact met ze opnemen: Vragen en discussies | Tele2 Forum. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Dank je wel Ishana voor je antwoord.

Ik ben niet blij met het antwoord van Odido.

Odido neemt van alles over van andere partijen, en zou dan deze service ook wel over mogen nemen.

Het kost ook veel tijd. Ik heb om deze vraag te kunnen stellen een account aan moeten maken bij Odido. Eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Ik wil gewoon een vraag stellen. Odido verwijst me door naar het Tele2-forum. En jawel, daar moet ik ook weer een account aanmaken. Dat wil ik niet. Veel te veel dienstverlening van bedrijven gaat via forums en accounts. Ik - een klant - vindt dat niet meer leuk, onoverzichtelijk. Een account aanmaken, een e-mailadres maken, dat gaat allemaal met een paar klikken. Het verwijderen wordt moeilijk gemaakt. Ik laat mijn tele2-adres wel gewoon ergens zwerven op het net. Een goede groet, Paul.

Reputatie 7
Badge +14

ALLE Tele2 en T-mobile thuis worden begin 2024 opgeheven. Dus dit lost zich vanzelf op.

Reputatie 4

Ik heb ook nog een versatel (tele2) mailadres.

Als je er niets meer mee doet zit dat kleine postvakje allang randvol met spam. Anders stuur er een stapeltje waardeloze bijlagen naartoe, heeft die server ook nog wat te doen.

Vanaf maart bestaat het sowieso niet meer. Dan zal alle mail er naar toe wel teruggestuurd worden. Gebounced als ik dat goed zeg.

Maar maak je er niet druk om.

Reageer