Beantwoord

Overzetten mobiel nummer T-Mobile naar Odido op de verlengdatum. maar ik ben in het buitenland.

  • 14 December 2023
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn t-mobile abonnement opgezegd in augustus, direct wanneer dat kon, en ik ben overgestapt naar Tele2. Dat abonnement zou op 21 december as in gaan. kort erna werd zowel Tele 2 als T-mobile Odido. Vandaag kreeg ik een sms: "over een week is het zover, dan zetten we dit mobiele nummer over naar odido. let op kan alleen als je in Nederland bent" . Ik ben echter vanaf 19 december tot 4 januari in het buitenland en moet bellen en data hebben. Gaat dit wel goed? ik kreeg een extra sim in augustus en heb deze ook vast in mijn telefoon gedaan.. Kan ik straks bellen of kan er iets geregeld worden wanneer dat niet kan? Dank voor antwoorden Gr Mark

icon

Beste antwoord door MarkDor 18 December 2023, 18:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Mark, welkom op de Community! Wat heerlijk dat je met de feestdagen in het buitenland zit. Ik hoop dat je voor mooie redenen naar het buitenland gaat! Nummerbehoud in het buitenland kan niet. We zullen je nummerbehouddatum moeten wijzigen naar 5 januari (of welke datum voor jou het beste uitkomt als je weer terug bent in Nederland). Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de gewenste datum dat we je nummer overzetten. Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Hoi Mark, welkom op de Community! Wat heerlijk dat je met de feestdagen in het buitenland zit. Ik hoop dat je voor mooie redenen naar het buitenland gaat! Nummerbehoud in het buitenland kan niet. We zullen je nummerbehouddatum moeten wijzigen naar 5 januari (of welke datum voor jou het beste uitkomt als je weer terug bent in Nederland). Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de gewenste datum dat we je nummer overzetten. Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Hallo Marciano, hoe kan ik je een persoonlijk bericht sturen?

Reputatie 4

MarkDor, klik op de naam van Marciano van Odido boven zijn bericht. Daar staat het knopje "stuur bericht"

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Mark, ik heb je privébericht ontvangen en ik heb de porteerdatum gewijzigd naar vrijdag 5 januari 2024. Als het goed is heb je hier zojuist een SMS over ontvangen. Je kunt nu zorgeloos in het buitenland blijven en je wordt per SMS ook nog op de hoogte gehouden op 5 januari over je nummerbehoud. Ik wens je nog een heel fijn verblijf! Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? 😄

Hoi Mark, ik heb je privébericht ontvangen en ik heb de porteerdatum gewijzigd naar vrijdag 5 januari 2024. Als het goed is heb je hier zojuist een SMS over ontvangen. Je kunt nu zorgeloos in het buitenland blijven en je wordt per SMS ook nog op de hoogte gehouden op 5 januari over je nummerbehoud. Ik wens je nog een heel fijn verblijf! Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? 😄

 

Dank voor je bericht. Zo is het prima geregeld. Bedankt gr Mark

Reageer