Beantwoord

Premium nummers blokkeren

  • 31 January 2022
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

In de winkel is mij verteld dat ik via de klantenservice ook een permanente blokkade kan aanvragen voor premium nummers. Dit kan ik dan ook niet meer zelf aanpassen via My T-Mobile. Ik kan me herinneren dat ik dit een paar jaar geleden ook heb gedaan. 

De medewerker op de chat zegt dat zoiets niet kan, wat ik betwijfel.

 

Wie kan mij hiermee helpen?

icon

Beste antwoord door Cristien 31 January 2022, 16:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Suraj84 Welkom, 

 
Log in met je account 

Klik op meer

klik op blokkades

Veel succes!

 

Hallo @Suraj84 Welkom, die klantenservice medewerker zit fout. Totaal fout. Wat ik echt niet snap! 

Jij hebt gelijk.  

Log in met je account 

Klik op meer

 

klik op blokkades

Bedankt voor je reactie. Daar zitten inderdaad de blokkades die ik zelf kan aan-/uitzetten. Maar ik kan me herinneren dat ik via de klantenservice ook een permanente blokkade kon instellen. Het aan-/uitzetten heeft dan geen invloed meer omdat dit overruled wordt door de instelling in het systeem. Dat is wat ik graag wil. 

Reputatie 7
Badge +15

@Suraj84 

Je kan ze voor nu blokkeren via blokkades in je My T-Mobile account en dan is het even afwachten op de reactie van een moderator.

Heb je je profiel aangevuld? Dan kunnen ze meteen kijken.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Suraj84 

Ik kijk graag met je mee of het in jouw geval mogelijk is. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Ik hoor ook graag om welke blokkades het exact gaat. Als je op mijn naam klikr dan zie je de optie ‘’stuur bericht’’.

Ik zie die graag tegemoet!