Hallo allemaal,
Ik loop tegen een probleem aan waarbij ik mijn Multi-SIM niet kan toevoegen aan mijn Apple Watch Series 7 LTE-versie. Wanneer ik probeer mijn abonnement toe te voegen via de Watch-app, krijg ik in plaats van de verwachte loginpagina slechts een wit scherm te zien.
Tot nu toe heb ik de volgende stappen ondernomen om dit probleem op te lossen:
- Contact opgenomen met de klantenservice voor hulp.
- Een bezoek gebracht aan de fysieke winkel in de hoop op een oplossing.
Helaas hebben beide pogingen niet geleid tot een oplossing voor het probleem. Ik vraag me af of iemand hier een soortgelijk probleem heeft ervaren en wellicht een oplossing heeft gevonden of suggesties heeft over wat ik nog meer zou kunnen proberen.
Alle hulp of advies is zeer welkom, aangezien ik echt graag mijn Apple Watch volledig functioneel wil gebruiken met mijn Multi-SIM.
Alvast bedankt voor jullie tijd en hulp!
Groetjes,
Meton66
Beste antwoord door Meton66
Bekijk origineel