Pukcode nodig vast in loophole

  • 1 October 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Mijn sim is geblokeerd en ik heb mijn Puk code nodig

Ik ben nu al vanaf vrijdag avond aan het proberen om contact te krijgen met Odidoo,

Om in te loggen op de website sturen ze een code via sms, die kan ik natuurlijk niet ontvangen:

Ik probeer via social media en de chat robot in contact te komen maar nog steeds geen sucess

 

Ook in de chatrobot kom ik terug in een loophole, naar een vragenlijst van 10 minuten is er eindelijk de keuze om de door te verbinden met iemand, waar ik al snel de reactie krijg van. Iedereen is bezet, dan einigt de chat volledig en krijg ik de vraag van heb ik u goed geholpen, ik klik dan Nee, Krijg je als antwoord ik had dit graag anders gezien en boem, de hele vragenlijst begint opnieuw

 

Het kan niet dat de adviseurs altijd bezet zijn, zelfs als jullie net openenen om 1200 is het al vol.

 

Ik heb ook contact opgeenomen via twitter maar ook daar krijg ik geen antwoord

 

Kan iemand me aub helpen om mijn sim kaart te ontgrendelen


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @antwanwie 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders kijk ik graag met je mee.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook het e-mailadres dat bij ons bekend is, want de pukcode wordt dan per e-mail verstuurd. 

Ik hoor graag van je.

Reageer