Beantwoord

Pukcode opvragen

  • 17 October 2016
  • 30 reacties
  • 4205 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mayraslootweg 

Is het inmiddels gelukt om je pukcode op te vragen? Anders kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer en ter controle het adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat bekend is bij ons want daar wordt de pukcode naar verstuurd.

Goedemorgen,

 

Zo een moderator mij kunnen helpen met het ophalen van mijn pukcode?

Ik heb de simkaarthouder niet meer, en kan natuurlijk niet de app/site in zonder toegang tot mijn telefoon.

 

Mvg

Goedemiddag,

Mijn dochter heeft 3 keer de verkeerde pincode ingetoetst op mijn telefoon. Ik ben mijn PUK-code vergeten en ik kan niet inloggen op Mijn Odido, omdat er dan een bevestigingscode gestuurd wordt naar mijn mobiel waar ik niet op kan. Hoe kan ik op een andere aan mijn PUK-code komen?

 

Mvg Marieke 

Ik had het zelfde probleem (zie hierboven), maar het is erg simpel. Als je de simkaart eruit haalt kan je weer toegang krijgen tot je telefoon. Op die manier kan je dan weer via je telefoon in de app komen. Geen sim kaart voor nodig, alleen wifi en de toegangscode (pin/vingerafdruk).

 

Het is achteraf best logisch, maar dit mogen ze wel op de site zetten. I.p.v contact opnemen en een week wachten op antwoord.

Ik had het zelfde probleem (zie hierboven), maar het is erg simpel. Als je de simkaart eruit haalt kan je weer toegang krijgen tot je telefoon. Op die manier kan je dan weer via je telefoon in de app komen. Geen sim kaart voor nodig, alleen wifi en de toegangscode (pin/vingerafdruk).

 

Het is achteraf best logisch, maar dit mogen ze wel op de site zetten. I.p.v contact opnemen en een week wachten op antwoord.

Inderdaad wat simpel! Heel erg bedankt voor je reactie, het probleem is verholpen! 

Reageer