Beantwoord

Recycle deal kapot

  • 15 October 2022
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

hoi,

In mijn vorige abonnement had ik een recycledeal aangevraagd. In 'Mijn T-mobile' zie ik echter geen mogelijkheid om het oude toestel terug te sturen. Het biedt mij alleen een optie om het bedrag terug te betalen.
Ik had vorige week minstens 5 medewerkers van de klantendienst gesproken en iemand heeft zelfs de instelling verprutst door te zeggen dat ik de telefoon in een t-mobile winkel kon retourneren. Toen ik naar een t-mobile winkel (hoofddorp) ging, vertelde de winkelmanager me dat de klantenservice de instellingen had verprutst en dat nu de enige optie is om mijn verzending te verzenden.
Ik zie geen verzendlabel in 'Mijn T-mobile'. Kan iemand helpen of adviseren wat er moet gebeuren? Ik wil het resterende bedrag niet betalen.

Groetjes

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 October 2022, 13:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @anupamm06 

Kan je de veelgestelde vragen op deze pagina eens doornemen? Er staat veel nuttige informatie wat betreft de recycle deal.

Dit klinkt mij bekend in mijn oren. Ik heb dus exact hetzelfde probleem. Als ik die pagina open waar het verzendlabel zou horen te staan krijg ik dat er een fout is opgetreden. 

Is het bij jou opgelost?

Reageer